MTB'er gewond door staalkabel

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Dizer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 14 september 2015, 22:44

Willem Altes schreef: do 10 juni 2021, 18:13
Klitse schreef: do 10 juni 2021, 14:10 Doodslag ipv moord neem ik aan? Kan me niet voorstellen dat iemand een draad ophangt met als plan iemand dood te maken. Maar wie weet, er zijn zieke geesten genoeg in dit land.
Volgens mij is het poging zware mishandeling (met voorbedachte rade.). Zo een ijzerdraad ophangen die je niet in een opwelling, maar is gepland.
Kent niemand de horror film serie Final Destination meer? Daar kwam volgens mij zo'n gespannen draad ook wel eens voor :-{
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Hilco schreef: vr 11 juni 2021, 18:19 ik las ook ergens ( maar vind het niet meer terug ) dat het hier z\ou gaan om een actie gericht tegen illegaal motor crossen ....

verandert niks aan de zaak maar geeft wel aan dat men zich hier vreselijk aan stoort .....
Klopt, die draden waren gespannen in de Boudewijn groeve bij Ossendrecht. De trails daar horen niet bij de officiële trails van het GrensPark maar je mag er wel biken en het is voor de locals ook een mooi stuk. Er zijn twee moto crossers in Odrecht die al een hele tijd overlast veroorzaken en waarschijnlijk is iemand dat zo beu geworden om deze verwerpelijke actie te ondernemen. Ook al mss niet gericht tot moutainbikers en waarschijnlijk moto crossers is dit waanzin en in mijn optiek gewoon poging tot moord :evil:

Hopelijk is de dader erg geschrokken van zijn actie en heeft de absurditeit ervan ingezien maar hopelijk krijgen ze 'm te pakken. Rij daar momenteel niet erg op mijn gemak... :-{
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

De meeste tijd dat ik op mn fiets zit is het daar een gps rondje.. die had ik vorige week nog gebiked maar erg prettig fietsen doet het niet meer.. werkt dus top zon draadje :evil:
Plaats reactie