Kleine forum-aanpassingen

Heb je nieuws dat met biken te maken heeft, plaats het hier, zodat je medebikers het ook weten!
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Beste members,

zoals sommige alerte mensen onder jullie misschien al hebben opgemerkt worden vanaf gisteravond de posts in de Lounge Bar en de posts in Show your stuff niet meer meegeteld voor je totaal aantal posts.
We zijn tot deze beslissing gekomen om te proberen de postkanonnen, die lijken te posten om het tellertje maar zo hoog mogelijk te krijgen, te ontmoedigen in 'het posten om het posten'.
Vanaf nu worden dus alleen de posts over MTB gerelateerde onderwerpen meegeteld; eigenlijk heel logisch op een MTB-forum ;)

Verder willen wij Bommie bedanken voor het oplossen van het probleem met de ongelezen items. Topics worden vanaf nu enkel nog gemarkeerd als gelezen wanneer je het topic ook daadwerkelijk gelezen hebt, of wanneer je op deze linkt klikt.

Namens de crew,
Ruud
KingBee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3979
Lid geworden op: za 14 juni 2003, 22:27
Mijn mountainbike: Scott Scale

Ruud schreef:Beste members,

zoals sommige alerte mensen onder jullie misschien al hebben opgemerkt worden vanaf gisteravond de posts in de Lounge Bar en de posts in Show your stuff niet meer meegeteld voor je totaal aantal posts.
We zijn tot deze beslissing gekomen om te proberen de postkanonnen, die lijken te posten om het tellertje maar zo hoog mogelijk te krijgen, te ontmoedigen in 'het posten om het posten'.
Vanaf nu worden dus alleen de posts over MTB gerelateerde onderwerpen meegeteld; eigenlijk heel logisch op een MTB-forum ;)
goede maatregel IMO, niet meer dan logisch :-q
Happy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: za 7 augustus 2004, 13:42
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-works

Ehh, dit heeft dan ook wat negatieve effecten voor wat betreft het gelezen berichten gedeelte.

Komt die markeer alles als gelezen link nog ergens makkelijk toegankelijk of zie ik nog ergens iets over het hoofd? Elke keer deze post opzoeken en dan op de hyperlink klikken lijkt mij niet handig.

En de term berichten sinds je laatste bezoek klopt dan ook niet echt meer. Zou beter niet gelezen berichten gaan heten.
Wellicht dat in dit rijtje dan markeer alles als gelezen kan worden toegevoegd.

Jullie zullen er vast al over hebben nagedacht.

Voor de rest goed initiatief.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Die link vind je op de indexpagina van het forum. Bijna helemaal onderaan, onder "Show your stuff" en boven "Wie is er online?"

"Berichten sinds je laatste bezoek" zijn volgens mij nog steeds de berichten die gepost zijn sinds de laatste keer dat je op het forum bent geweest. Ik zal hier even naar kijken.
Eat, sleep, ride, repeat
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Het is ook mogelijk per subforum alle berichten als gelezen te maken:
Rechtsboven, waneer je een subforum binnenkomt.
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Heh sjit, nu moet ik alleen maar nuttige dingen posten :tong


Neej, goede zet.
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Kan dat niet met terugwerkende kracht op alle topics in de lounge? Krijg je hele rare verschuivingen qua aantallen geposte berichten :tong
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Jass schreef:Kan dat niet met terugwerkende kracht op alle topics in de lounge? Krijg je hele rare verschuivingen qua aantallen geposte berichten :tong
Zat ik ook aan de te denken voor een aantal notoire posters in de Lounge. Als ik MySQL-acces zou hebben zou ik je wel wat interessante resultaten kunnen laten zijn, maar goed ;)
Cubeman
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 384
Lid geworden op: ma 19 april 2004, 16:58
Mijn mountainbike: Gerry Visser Rig SS/Custom Waltworks SS/Singular Gryphon/Swift/Peregrine en Gilbertson Cyclone CX
Contacteer:

Goh, ik wist niet dat het zo veel uitmaakte op hoeveel je tellertje stond :(
Is posten om het posten niet altijd op z'n minste raar???
Gebruikersavatar
jAcKsQuAd
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: do 18 november 2004, 15:09
Mijn mountainbike: Cannondale F29 - 2014
Contacteer:

tuut tuut tuut
applaus voor ruud
Cannondale F29
Ruud
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2044
Lid geworden op: di 17 september 2002, 11:26
Mijn mountainbike: is verkocht
Contacteer:

Cubeman schreef:Is posten om het posten niet altijd op z'n minste raar???
Zeker, maar naast de mensen die dat beseffen heb je ook hardleerse exemplaren.
jAcKsQuAd schreef:tuut tuut tuut
applaus voor ruud
Bruut rijmschema!

Bedankt Bommie maar, die heeft de fysieke arbeid geleverd, ik alleen het idee en dan was het niet eens een orgineel idee ook ;)
ramon
All rounder
All rounder
Berichten: 97
Lid geworden op: za 29 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: specialized stumpjumer comp fsr-2004
Contacteer:

Goede zet, meer kan ik er niet op zeggen :-q
Gebruikersavatar
VooDoochild
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 183
Lid geworden op: di 14 september 2004, 20:28
Mijn mountainbike: Sinaasappel en Pasteitje

Afbeelding

:-q
RonaldMcD
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 9 november 2004, 21:17
Mijn mountainbike: Specialized P.3

Postcount?
Afbeelding
George Clooney is my homeboy.
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Ik weet niet zeker of ik hier moet plaatsen maar ik doe het lekker toch :tong

Stel: je komt een dag of wat niet op het forum, zeer waarschijnlijk zijn er dan ongelezen berichten en dan kan je die keihandige (serieus) link naar 'Berichten sinds laatste bezoek' volgen. Echt superhandig, hartstikke bedankt, petje af, chapeau, etc.

Echter. Als je niet op de normale manier naar het forum gaat maar op die dag een mailtje hebt ontvangen dat er een bericht in 1 van 'jouw' threads is geplaatst, en die link in dat mailtje volgt, zijn er geen 'Berichten sinds laatste bezoek'. Ik kan me er iets bij voorstellen maar het is denk ik wel jammer. Toch? Is daar niet iets aan te doen?

Grz,
Michiel;
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
Plaats reactie