Downhill teams/verenigingen

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
ImBrian
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 16:52

Hey,

Ik heb een vraagje, zijn er enige downhill teams of verenigingen in de buurt van Eindhoven die naar bike parks of samen trails bezoeken.
Ik vraag dit omdat ik zelf net begonnen ben met downhill maar ben pas 14 (7 sep 15) en mijn vader mij niet altijd naar bikeparks kan brengen etc.
Mij zou het echt tof lijken als je teams heb waarbij je gezamelijk naar bike parks en trails gaat bezoeken.
Maar zijn die er?
Weet iemand er een in de buurt van Eindhoven?

Hopelijk kan iemand mij helpen of heeft wat tips voor mij wat ik op deze leeftijd moet doen ook een beetje met de sport.

Gr Brian
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

al eens op dirty-pages.net gekeken? Dat is een forum voor wat meer extremer (of hoe moet ik dat beschrijven) mtb'en
ImBrian
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 16:52

japie carbon schreef:al eens op dirty-pages.net gekeken? Dat is een forum voor wat meer extremer (of hoe moet ik dat beschrijven) mtb'en
Ik zal is gaan kijken! :-q
joddi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 341
Lid geworden op: vr 5 mei 2006, 12:46
Mijn mountainbike: Giant Reign Advanced / Giant Anthem
Contacteer:

Mijn ervaring is dat als je eenmaal een aantal keren in een park bent geweest en wat mensen hebt leren kennen (kan ook via het forum) er dan vanzelf mogelijkheden ontstaan om mee te rijden. Ik rij zelf geregeld door NL/BE/DE/FR en zit zelden tot nooit alleen in de auto.
ImBrian
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: do 11 juli 2013, 16:52

joddi schreef:Mijn ervaring is dat als je eenmaal een aantal keren in een park bent geweest en wat mensen hebt leren kennen (kan ook via het forum) er dan vanzelf mogelijkheden ontstaan om mee te rijden. Ik rij zelf geregeld door NL/BE/DE/FR en zit zelden tot nooit alleen in de auto.
Ja dat zal dan hopelijk binnekort ook gebeuren :)
Plaats reactie