Wild Dukes Bike Park Wageningen

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gebruikersavatar
Jelle73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: wo 1 januari 2014, 11:56
Mijn mountainbike: is smerig...

Ik las t op velozine... Top :-q
Als het uitkomt kom ik de 27e langs...
beter scheef erin dan recht ernaast
dennismaus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 13:15

De opening is geweest maar zie verder vrij weinig info verschijnen over het hoe en wat. Weet iemand waar ik meer info kan vinden?
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

dennismaus schreef:De opening is geweest maar zie verder vrij weinig info verschijnen over het hoe en wat. Weet iemand waar ik meer info kan vinden?
Het internet schijnt een bron van informatie te zijn. Misschien eens proberen?
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

En als ik daar eens een paar uur wil gaan spelen, gewoon naar toe gaan en doen of? Zijn er openingstijden?
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
Snakebite
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 17 februari 2009, 22:49

Het park is altijd gratis toegankelijk met een code van het cijferslot. Die code krijg je als je het veiligheidsreglement ondertekent. Dat reglement krijg je nu nog door een mail te sturen naar info@wilddukes.nl. Binnenkort is onze website http://www.wilddukes.nl" onclick="window.open(this.href);return false; klaar en dan kun je het daar op regelen
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

Ah duidelijk! Ga ik doen!
vierwielaandrijving betekent dat je blijft steken op een plek waar de takelwagen niet kan komen....
wendy01
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: do 30 juli 2015, 09:05

geweldig! Ik wil er bezoeken.
Betty1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 236
Lid geworden op: wo 2 oktober 2013, 14:33

Old 'n' Rusty schreef:
dennismaus schreef:De opening is geweest maar zie verder vrij weinig info verschijnen over het hoe en wat. Weet iemand waar ik meer info kan vinden?
Het internet schijnt een bron van informatie te zijn. Misschien eens proberen?

Je kan ook op de facebookpagina kijken van het wilddukebikepark. :-q
CDorresteijn
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 10 augustus 2011, 00:22
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SLX 7.9 2013

Hier moet ik heen
Snakebite
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 17 februari 2009, 22:49

De website van het Wild Dukes Bike Park is online. De website is gemaakt door Richard Keukens. Op de website kun je de code voor het cijferslot aanvragen. http://WWW.WILDDUKES.NL" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Gaaf, net code aangevraagd.
Is het ten alle tijde open? Dus ook als ik daar op zondag om 7:00 aan het hek sta met mijn ontvangen code?
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Tussen zonsop- en ondergang mag je er zijn. 's nachst niet (staat in de regelementen op de website)

Dus ja :)
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Ja park is altijd open tussen zons op- en ondergang! Let wel even op (staat ook in reglement) dat het weer een beetje fatsoenlijk is. Was er vanochtend om wat te snoeien etc. maar het was veels te nat om te rijden. Het hout is te glad en de pump/dirts te nat, worden kapot gereden dan.
Verder heeft het grote voorkeur om met minimaal 2 personen te rijden, ivm ongelukken enzo :wink:
Woensdagavond is gezamenlijk rijmoment (ook weer dus onder voorbehoud van goed weer), is gezellig en leuk! :-q
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Plan is om donderdag ochtend te gaan, woensdag moet het volgens de berichten goed weer zijn dus hopelijk is het dan donderdag allemaal opgedroogd. Zo niet door naar Amerongen ;-P

@Datang, mocht het er drama bij liggen woensdag wil je dan hier posten of een pb sturen?
Scheelt ons dan een ritje van een uur.
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

@Dutch
Ja is prima!
Ik verwacht eerlijk gezegd dat het wel goed gaat komen. Er is de laatste weken zo weinig gevallen, dus ik gok dat als het na dinsdag stopt met regenen het donderdag allemaal wel weer droog is. Maar ik zal hier even posten hoe et er voor staat!
Plaats reactie