Welke schoenen Mallet pedalen?

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

No worries debe. You're also welcome ;) Bedankt voor de feedback!
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

SugaHoneyIceTea schreef:Die nieuwe range SPD van 5.10 is wel dik idd....ben het zelf ook aan het overwegen al vond ik de oude minnaars ook wel goed draagbaar in de kroeg bijvoorbeeld.
De oude Minnaars zien er wat 'normaler' uit. De nieuwe Maltese hebben iets meer een 'Star Trek' look zeg maar.Let wel op dat de oude Minnaars er mooi uit zien op de foto maar ik vond ze wel wat 'lomper' dan verwacht vanaf de foto's. Wel een comfortabel schoentje waar je elke klap in op kan vangen zeg maar. Door de 'lompheid' is er veel materiaal beschikbaar om het lekker op te vangen ;)

Let wel op, de oude Minnaar is rete stijf en ziet er dan wel uit als een skateschoen maar loopt zeker niet zo ;)

Het valt me op dat je de nieuwe Maltese al heel veel ziet in bijvoorbeeld de World Cups DH wat ik niet 1-2-3 verwacht had. En uiteraard in de EWS, maar dat had ik dan weer wel verwacht.
SugaHoneyIceTea
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: wo 14 augustus 2013, 12:54
Mijn mountainbike: Kona Coilair Supreme 2007

De nieuwe Minnaars zien er wel bizar uit trouwens....benieuwd hoe die zitten. Zien er wel minder stijf uit.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Zijn superlicht vergeleken met de oude, en helemaal (water)dicht, zag geen mesh of iets erop toen ik ze bekeken heb. Daarom uiteindelijk toch de Maltese genomen omdat deze nog een beetje frisse lucht toelaten (een beetje). Nieuwe Minnaar Zijn verder ook stijf hoor.
Plaats reactie