Trail Flying hills tilburg aangepakt ?

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Jurgen34
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 504
Lid geworden op: di 17 oktober 2006, 21:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic Sworks 29
Contacteer:

Enkele jaren geleden reed ik nog weleens op de trails van de flying hills in tilburg.
Een half jaar geleden nog eens gekeken en alles was gewoon dichtgegroeid met onkruid.

Tot mijn grote verbazing zag ik net dat al het groen is verwijdert en dat er nieuwe bergen met zand liggen.

2 schansen waren al ge-shaped.

Weet iemand wie dit doet (en of ze hulp nodig hebben :-D , genoeg bikers hier toch?), het is natuurlijk fantastisch als hier weer een legale baan komt te liggen,
waar je 24 / 7 op kunt.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jurgen34 op vr 2 januari 2015, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tosmos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: vr 23 augustus 2013, 09:26

Ziet er gaaf uit! Waar is dit precies?
Jurgen34
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 504
Lid geworden op: di 17 oktober 2006, 21:57
Mijn mountainbike: Specialized Epic Sworks 29
Contacteer:

Baan ligt aan de reeshofdijk.

Is legal met een hek er omheen, zelfs tafel en stoeltjes aanwezig :lol:

De baan is de afgelopen jaren niet meer bijgehouden, maar nu misschien toch nieuw vers bloed :-D
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Goed nieuws :)
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Bedoel je niet Moerse Dreef/Brummenpad?

https://www.google.nl/maps/@51.5863651, ... nrwtzg!2e0" onclick="window.open(this.href);return false;
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Is het de moeitr om erheen te gaan, is het ook open?
rensMTB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 2 april 2015, 20:25

Na enkele jaren van verwaarlozing zijn er enkele bmxers begonnen om de trails weer op te knappen. Je kunt mij een PB sturen dat zal ik je de contact gegevens sturen als je een keer wil fietsen of komen helpen.
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

rensMTB schreef: do 2 april 2015, 20:31 Na enkele jaren van verwaarlozing zijn er enkele bmxers begonnen om de trails weer op te knappen. Je kunt mij een PB sturen dat zal ik je de contact gegevens sturen als je een keer wil fietsen of komen helpen.
We zijn een paar jaar verder, weet iemand wat de huidige staat is en of het nog onderhouden wordt?
Ik zal er binnenkort eens langs fietsen.
JoopO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 365
Lid geworden op: do 14 april 2016, 17:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 930

Canard schreef: di 26 januari 2021, 23:08
rensMTB schreef: do 2 april 2015, 20:31 Na enkele jaren van verwaarlozing zijn er enkele bmxers begonnen om de trails weer op te knappen. Je kunt mij een PB sturen dat zal ik je de contact gegevens sturen als je een keer wil fietsen of komen helpen.
We zijn een paar jaar verder, weet iemand wat de huidige staat is en of het nog onderhouden wordt?
Ik zal er binnenkort eens langs fietsen.
Kom daar geregeld langs. Volgens mij is het terrein overgenomen door RC-racers (modelauto's). Er ligt in ieder geval geen fietsbaar parcours meer.
Gebruikersavatar
Flowstateofmind
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 7 september 2022, 08:39
Mijn mountainbike: Scout 275 & Mega 290
Contacteer:

Jammer dat deze dirtjumps niet meer bestaan. Is er nog wel een groep dirtjumpers actief in omgeving tilburg?

Een stuk verderop aan het kanaal ligt namelijk nog wel wat tofs om te springen. Helaas is er onlangs iemand met crossmotor/surron langsgeweest. Mocht iemand dit zien graag even de personen hierop aanspreken want er is enorm veel werk in gestoken om dit baantje weer op te knappen voor de MTB nadat het een tijdje verwaarloosd is geweest.
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Oh, leuk, er is nog iets? Waar ligt dat dan precies?
Plaats reactie