Big 5 bike challenge Oostenrijk

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.

Moderator: George

Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

wo 8 augustus 2018, 09:35

Toch wel een trekker van jewelste! In Schladming krijg je bij veel onderkomens een pas en daar kun je ook 1x gratis mee naar boven of meteen een dagpas met korting kopen. Zoiets zal daar ook vast voor in de plaats komen mag ik hopen.
Bram87
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Spectral EX

wo 8 augustus 2018, 10:18

Ik heb ook geen appartement met joker card kunnen vinden en zag dat de prijzen van die appartementen ook aanzienlijk hoger waren. Linksom of rechtsom betaal je die lift dus toch wel.
We hebben met ‘t gezin een wandelpas gehaald, als je dan je bike mee wil nemen betaal je een toeslag van ongeveer 3 euro per rit geloof ik.

Uiteraard was daar geen controle op dus met die wandelpas kun je gewoon met je fiets omhoog
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

wo 8 augustus 2018, 20:15

Zou jammer zijn.. Wij zijn nu in Saalbach en een van de redenen voor deze bestemming is de jokercard. Vraag me ook af of het toerisme ten goede komt... zo druk is het hier niet.. hoogseizoen. En buiten biken en wandelen is er niet heel veel te beleven. Een weekkaart goed 200 euro per persoon.
marcomtb1972
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk

di 16 juli 2019, 23:01

Bikepark Leogang heeft dit jaar 4 nieuwe trails aangelegd / geopend.
De nieuwe tracks zijn voornamelijk singletrack, ziet er tof uit, lijkt me een mooie aanvulling op het bikepark, leuk voor de variatie.

Dit artikel stond in Maart al op pinkbike:
https://www.pinkbike.com/news/leogang-b ... -2019.html

De big 5 riders kunnen daar ook gebruik van maken als ze leogang aan doen op hun rondje, zal voor sommige misschien ook leuker zijn ipv de bikepark trails.

Nog ff de trailfork kaart, dan kan je zien waar de nieuwe trails liggen / heen gaan.
https://www.trailforks.com/region/the-e ... n=12.70127

Have fun.
Plaats reactie