Spectral versus Strive voor Enduro Races

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
LaurentS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 20 december 2015, 12:16

Ik ben 1.73, je hebt volgens mij juist een M nodig. Ik had een Nerve S en dat vond ik eig een beetje klein, zadelpen moest op het maximum eruit en vond de reach wat kort.
Nu op mijn Strive S Race, voel ik mij veel meer op mijn gemak. S Race komt overeen met M regular, dus ik denk dat M voor jou juist perfect gaat zijn.
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

LaurentS schreef:Ik ben 1.73, je hebt volgens mij juist een M nodig. Ik had een Nerve S en dat vond ik eig een beetje klein, zadelpen moest op het maximum eruit en vond de reach wat kort.
Nu op mijn Strive S Race, voel ik mij veel meer op mijn gemak. S Race komt overeen met M regular, dus ik denk dat M voor jou juist perfect gaat zijn.
Goed om te weten! Ik ga het gewoon proberen. Is het niets dan pik ik een Duits bikeparkje mee en heb ik alsnog een goede dag :).

Ik heb zelf ook een Nerve S gehad trouwens. Had niet echt het gevoel krap te zitten, maar echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet. Mijn Torque is ook een S. Ik hou je op de hoogte. Thanks je advies/ervaring!
Daniel air
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 483
Lid geworden op: di 18 januari 2005, 18:56

Ik zou zeker geen S nemen als je 1,74 bent. Naar mijn idee is die veel te klein en met een wat grotere fiets heb je sowieso meer controle.
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

Daniel air schreef:Ik zou zeker geen S nemen als je 1,74 bent. Naar mijn idee is die veel te klein en met een wat grotere fiets heb je sowieso meer controle.
Thanks, dacht altijd dat dan de goed niet goed zou zijn, maar zo te horen valt dat allemaal wel mee.
R00kie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 362
Lid geworden op: wo 15 januari 2014, 21:58
Mijn mountainbike: Canyon Torque EX Gapstar 2014, Transition TR450 (in aanbouw)
Contacteer:

De tweedehands Spectral die ik kon kopen is helaas al weg, dus ga toch maar voor een nieuwe. Maar jezus, wat een achterlijk lange wachttijd. Had al wel gehoord dat er wat leveringsproblemen waren, maar 5(!) maanden... Dan verlies je als bedrijf toch even een hoop respect.
Plaats reactie