Ik moet eerlijk zijn dat dat consequent oefenen van zo iets ik veel vermoeiender vind dan een paar uur fietsen
Wel jammer, want het is echt wel handig om goed te kunnen.
Weet eigenlijk niet of je altijd op je Downhill bak rijdt maar met een HT ben je sneller geneigd om op de gewone rondjes even je fiets over een worteltje oid te hoppen gewoon omdat 't sneller en efficienter is. Neem aan dat je met zo'n DH bak gewoon over de meeste oneffenheden heen walst.
Nee natuurlijk rijd ik in NL niet op die DH-bak.
Altijd op de Canyon Torque dan.
Weet eigenlijk niet of je altijd op je Downhill bak rijdt maar met een HT ben je sneller geneigd om op de gewone rondjes even je fiets over een worteltje oid te hoppen gewoon omdat 't sneller en efficienter is. Neem aan dat je met zo'n DH bak gewoon over de meeste oneffenheden heen walst.
Nee natuurlijk rijd ik in NL niet op die DH-bak.
Altijd op de Canyon Torque dan.
Heb ik even moeten googelen ...... quote van de site van Canyon over de Torque
Deze fietsen kunnen gebruikt worden door technisch vaardige en ervaren rijders op zeer uitdagend en extreem steil terrein met veel obstakels. In deze categorie wordt rekening gehouden met grote sprongen en veelvuldig gebruik in bikeparks en op downhill parcoursen. Het is essentieel deze fietsen na iedere rit te controleren op eventuele schade. Doorrijden met beschadigde onderdelen kan leiden tot zware ongelukken. Bovendien dienen veiligheidsrelevante onderdelen regelmatig vervangen te worden. Het dragen van beschermende kleding is absoluut essentieel. Deze categorie omvat full suspension bikes met grote veerweg en dirt bikes.
Dus IK heb hierbij besloten dat je 'm in MOET ruilen voor een Stoic zodat je met dat luie kadaver een beetje verplicht bent om wat meer te springen ....... thank me later ........
MVMVML schreef: ↑ma 14 maart 2022, 16:00
Nee natuurlijk rijd ik in NL niet op die DH-bak.
Altijd op de Canyon Torque dan.
Heb ik even moeten googelen ...... quote van de site van Canyon over de Torque
Deze fietsen kunnen gebruikt worden door technisch vaardige en ervaren rijders op zeer uitdagend en extreem steil terrein met veel obstakels. In deze categorie wordt rekening gehouden met grote sprongen en veelvuldig gebruik in bikeparks en op downhill parcoursen. Het is essentieel deze fietsen na iedere rit te controleren op eventuele schade. Doorrijden met beschadigde onderdelen kan leiden tot zware ongelukken. Bovendien dienen veiligheidsrelevante onderdelen regelmatig vervangen te worden. Het dragen van beschermende kleding is absoluut essentieel. Deze categorie omvat full suspension bikes met grote veerweg en dirt bikes.
Dus IK heb hierbij besloten dat je 'm in MOET ruilen voor een Stoic zodat je met dat luie kadaver een beetje verplicht bent om wat meer te springen ....... thank me later ........
Pardon, ik heb helemaal geen Torque maar een Neuron
En dat is, zeker in de uitvoering die ik heb, een opgevoerde XC fiets
aurelius schreef: ↑ma 14 maart 2022, 10:03We zoeken in de buurt gewoon de meest technische paadjes op, en een week of een paar weken later stoppen we zo’n passage er weer in, onze kilometers maken.
Ofwel tegen de tijd dat je het weer rijdt kun je in veelal opnieuw kijken hoe het erbij ligt, wat heel efficient gaat zijn om je lijn te optimaliseren en/of het tempo omhoog te krijgen...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."
| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |