Urban Downhill Lives #3

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Nieuwe video van Wibmer is uit. Hij is blijkbaar gek op trappen :D

https://youtu.be/Jk7rliZpuSs
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Volgens mij niet; hij slaat juist hele stukken over! :winkie:
(Nooit geweten dat een stoeprand eigenlijk gewoon een kombocht is trouwens)

*moet nodig weer eens aan het werk gaan :oops:
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

't is alleen maar heuvel af van Lyon naar Parijs..
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

hendrikjan schreef: di 3 december 2019, 17:42 't is alleen maar heuvel af van Lyon naar Parijs..
ja dat viel me ook op, enkele trappen verderop in de film waren hoger gelegen dan die ervoor. Dit is natuurlijk zwaar gemonteerd. Maar het neemt niet weg dat het supergoed gedaan is en weinig zullen het hem nadoen.
Persoonlijk kijk ik liever naar een gekke Sam Pilgrim met zijn schansjes en zijn rare driewielers :D
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Het is ook wel goed dat ze ook een paar stukjes laten zien dat het niet allemaal in 1 keer goed gaat. Zoals dat hij over de reling springt van de brug, op 6:48.
Mocht iemand er aan denken dat het allemaal erg makkelijk is :D . Ik begin er helemaal niet aan.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Mike123 schreef: wo 4 december 2019, 00:13 Het is ook wel goed dat ze ook een paar stukjes laten zien dat het niet allemaal in 1 keer goed gaat. Zoals dat hij over de reling springt van de brug, op 6:48.
Mocht iemand er aan denken dat het allemaal erg makkelijk is :D . Ik begin er helemaal niet aan.
Dit zijn de behind de scenes van zijn vorige video:

https://www.youtube.com/watch?v=a_TGosXdLTk

https://www.youtube.com/watch?v=jEJUa64NU7s

Daardoor is hij een hele tijd uit de running geweest.... Blijkbaar gaf Redbull toch geen vleugeltjes :winkie:
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Ik heb hem ook gezien, je moet er niet aan denken dat je voorvork breekt. Het is wel een tof filmpje maar ook niet echt mijn smaak om eerlijk te zijn. Dan liever Akrig Akrigg maar Fabio is wel de nieuwe lichting die de sport op de kaart zet wat wel weer tof is natuurlijk.

Pilgrim is leuk maar intussen begint hij en z'n trucjes wel wat veel in herhaling te vallen. Niet dat het niet goed is maar als je die flare al tig keer heb gezien dan weer je het wel. Zelfde verhaal als McAskill, goeie rijder maar ik heb hem al bijna 10 jaar niks echt nieuws meer zien doen, sterker nog. Zijn hele vroege filmpjes voor z'n sponsoring waren epischer dan wat hij nu maakt. Het is nu alleen 100x beter gefilmd.

Sorry beetje off topic geraakt :wink:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Plaats reactie