Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

MVMVML schreef: za 6 juni 2020, 02:33 Meestal wel druk maar die rij gaat best snel. Wij hebben er laatst max 10 min ingestaan en toen was de rij tot voorbij de uitgang vd tracks.
Afgelopen zaterdag was de lift 2 minuten langzamer dan tijdens de spits omhoog rijden.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Jurf schreef: vr 5 juni 2020, 22:25 @ Dennis: ik denk dat jij een veel betere technische rijder bent, dan snap ik de lol van blackline wel. Bij stijl en technisch ben ik nog echt lerende.
Maar Flowline met je V10, is dat niet lastigger als met je Bronson? (minder pop?)
Jhas schreef: vr 5 juni 2020, 21:41 Maandag 6 juli ga zowaar voor t eerst. Dagtrip. De filmpjes van mvmvml geven leuk beeld van hoe t is.
Hoe druk is t in t weekend? Niet te doen of is t wachten niet zo'n probleem?
Nivootje goeie dag op Efteling.
Voordeel: nu mag je zelf sturen in de achtbaan.
Nadeel: droomvlucht naar boven is saai.
Mijn V10 is eigenlijk een Bronson Maxi. Voel serieus weinig verschil qua rijden, alleen veel meer reserve. Coil vork met strakke veer en air shock, straf afgesteld. Heerlijk ding! Dus ik merk heel weinig verschil op de Flow. DH gaat iets makkelijker. Nat weer op de Blackline ook, in de blub klapt mijn voorwiel niet meer om door de dual crown, dus voetje uitsteken en doordriften. Bij de Bronson was dat geheid een valpartij.

@Jhas: ik ga normaliter op maandag, nooit last van drukte.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Blackline vind ik veruit de leukste, maar niet als het nat is.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Goed om het zo eens te zien.

Voor mij zou alleen de blackline de rede zijn om af te reizen.

Maargoed, ik heb alleen nog een starre singlespeed dus dan is die Blackline wel erg pittig.

Al zou het wel een stunt zijn om daar aan te komen met een Starre SS 😂
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2017
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

maverick76 schreef: zo 7 juni 2020, 07:25 Goed om het zo eens te zien.

Voor mij zou alleen de blackline de rede zijn om af te reizen.

Maargoed, ik heb alleen nog een starre singlespeed dus dan is die Blackline wel erg pittig.

Al zou het wel een stunt zijn om daar aan te komen met een Starre SS 😂
Die inderdaad het leukste, dus lekker gaan en een dikke fiets huren ter plaatse :-)
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Blackline +10 :-q

Even een vraagje voor degene die er al geweest zijn de afgelopen 2 weken: hoe staat het met de horeca? Kun je gewoon op het terras een biertje drinken en een schnitzel eten? (Zonder rare reservering zoals in NL :-{ )
Ride a bike!
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7391
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

maverick76 schreef: zo 7 juni 2020, 07:25Voor mij zou alleen de blackline de rede zijn om af te reizen.
Er zijn gavere bikepark DH tracks (LacBlanc - La Nuts bijvoorbeeld) maar je zou in plaats van weer met lage snelheid, technisch te klooien zou je ook eens de IXS DH op snelheid kunnen proberen... :-q
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

RaMoNNeKe schreef: zo 7 juni 2020, 09:04 Blackline +10 :-q

Even een vraagje voor degene die er al geweest zijn de afgelopen 2 weken: hoe staat het met de horeca? Kun je gewoon op het terras een biertje drinken en een schnitzel eten? (Zonder rare reservering zoals in NL :-{ )
Jazeker. Kapje hoeft ook niet. Je moet alleen tafel uitkiezen en dan mag je niet meer wisselen.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

MVMVML schreef: zo 7 juni 2020, 09:51
RaMoNNeKe schreef: zo 7 juni 2020, 09:04 Blackline +10 :-q

Even een vraagje voor degene die er al geweest zijn de afgelopen 2 weken: hoe staat het met de horeca? Kun je gewoon op het terras een biertje drinken en een schnitzel eten? (Zonder rare reservering zoals in NL :-{ )
Jazeker. Kapje hoeft ook niet. Je moet alleen tafel uitkiezen en dan mag je niet meer wisselen.
Zoepah. Thnx :-q
Ride a bike!
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

cheeta schreef: zo 7 juni 2020, 09:21
maverick76 schreef: zo 7 juni 2020, 07:25Voor mij zou alleen de blackline de rede zijn om af te reizen.
Er zijn gavere bikepark DH tracks (LacBlanc - La Nuts bijvoorbeeld) maar je zou in plaats van weer met lage snelheid, technisch te klooien zou je ook eens de IXS DH op snelheid kunnen proberen... :-q
La Roots is ook een hele gave track op snelheid. Dit jaar ook maar weer eens terug. En de zwarte trails in Chatel, straffe kost! Zo ontzettend stijl. Daar reden maar weinig mensen..
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

RaMoNNeKe schreef: zo 7 juni 2020, 10:12
MVMVML schreef: zo 7 juni 2020, 09:51

Jazeker. Kapje hoeft ook niet. Je moet alleen tafel uitkiezen en dan mag je niet meer wisselen.
Zoepah. Thnx :-q
Kapje is binnen wel verplicht, dus als je naar het toilet wil, kapje op of buff voor de mond. Anders achter de bikeshop naar toilet.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Jamis Diablo schreef: zo 7 juni 2020, 10:51
RaMoNNeKe schreef: zo 7 juni 2020, 10:12

Zoepah. Thnx :-q
Kapje is binnen wel verplicht, dus als je naar het toilet wil, kapje op of buff voor de mond. Anders achter de bikeshop naar toilet.
Binnen zaten ze ook zonder kapje op.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

cheeta schreef: zo 7 juni 2020, 09:21
maverick76 schreef: zo 7 juni 2020, 07:25Voor mij zou alleen de blackline de rede zijn om af te reizen.
Er zijn gavere bikepark DH tracks (LacBlanc - La Nuts bijvoorbeeld) maar je zou in plaats van weer met lage snelheid, technisch te klooien zou je ook eens de IXS DH op snelheid kunnen proberen... :-q
Ik ken mezelf onderhand wel een beetje. Ik ben geen snelheidsman maar meer een behendigheids man.

Maar goed, om alleen af te reizen om een 3x die blackline te proberen om mijn Singlespeed en de rest op te houden, nee.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

paulus1981 schreef: zo 7 juni 2020, 08:57
maverick76 schreef: zo 7 juni 2020, 07:25 Goed om het zo eens te zien.

Voor mij zou alleen de blackline de rede zijn om af te reizen.

Maargoed, ik heb alleen nog een starre singlespeed dus dan is die Blackline wel erg pittig.

Al zou het wel een stunt zijn om daar aan te komen met een Starre SS 😂
Die inderdaad het leukste, dus lekker gaan en een dikke fiets huren ter plaatse :-)
Nee voor die gekkigheid ben ik echt te oud. :wink:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

maverick76 schreef: zo 7 juni 2020, 12:13
cheeta schreef: zo 7 juni 2020, 09:21 Er zijn gavere bikepark DH tracks (LacBlanc - La Nuts bijvoorbeeld) maar je zou in plaats van weer met lage snelheid, technisch te klooien zou je ook eens de IXS DH op snelheid kunnen proberen... :-q
Ik ken mezelf onderhand wel een beetje. Ik ben geen snelheidsman maar meer een behendigheids man.

Maar goed, om alleen af te reizen om een 3x die blackline te proberen om mijn Singlespeed en de rest op te houden, nee.
Oh maar dan kan je je lol ook op op de Slopestyle
Plaats reactie