Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Ja dat was een leuke dag :-q
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Sabai schreef: wo 3 november 2021, 19:51 Ja dat was een leuke dag :-q
Lekker tempo toen 8)
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 895
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Ben er afgelopen zondag nog geweest met de Halloween-ride. Ongeacht het weer kun je daar flink doorrijden, heel weinig last van gladde stukken (behalve de houten vlonder). Vet park ondanks dat je minder runs kunt doen dan bv Winterberg.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5494
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Nog even terug kijkend op Winterberg afgelopen ma en di was het vooral prettig dat het zo heerlijk rustig was, het weer was boven verwachting goed tijdens het rijden. Het eerste uur hadden we beide dagen het park volledig voor ons zelf :-q
https://youtu.be/TZX7xpJjplE?t=279
Deed me denken aan Livigno in het voorseizoen, liften zijn dan net open en vakanties nog niet begonnen, op deze manier is zo'n bikepark af en toe best leuk :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

MVMVML schreef: wo 3 november 2021, 17:14 Afbeelding

Deze keer zijn we voor het eerst in Hurtgenwald, dit bikepark vlak over de grens bij Aken heeft geen stoel of sleepliften, maar een stadsbus met aanhanger die je omhoog brengt. Het is voor ons het dichtstbijzijnde bikepark, dus erg nieuwsgierig of het wat is en we er vaker heen kunnen.

https://youtu.be/HQ3auM7nrro
Leuk park, maar zo'n hekel aan van die aso's van rechts die geen voorrang geven (bijv op 7 sec)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Jamis Diablo schreef: do 4 november 2021, 13:07
MVMVML schreef: wo 3 november 2021, 17:14 Afbeelding

Deze keer zijn we voor het eerst in Hurtgenwald, dit bikepark vlak over de grens bij Aken heeft geen stoel of sleepliften, maar een stadsbus met aanhanger die je omhoog brengt. Het is voor ons het dichtstbijzijnde bikepark, dus erg nieuwsgierig of het wat is en we er vaker heen kunnen.

https://youtu.be/HQ3auM7nrro
Leuk park, maar zo'n hekel aan van die aso's van rechts die geen voorrang geven (bijv op 7 sec)
Ja dat is toch best tricky daarzo. Als je het niet verwacht, knal je zo op elkaar.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennisvdb schreef: wo 3 november 2021, 21:38 Ben er afgelopen zondag nog geweest met de Halloween-ride. Ongeacht het weer kun je daar flink doorrijden, heel weinig last van gladde stukken (behalve de houten vlonder). Vet park ondanks dat je minder runs kunt doen dan bv Winterberg.
Is best tof park idd. Zou leuk zijn als er nog wat lijntjes bij komen :winkie:
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2462
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Dennisvdb schreef: wo 3 november 2021, 21:38 Ongeacht het weer kun je daar flink doorrijden, heel weinig last van gladde stukken (behalve de houten vlonder).
Houten vlonder bedoel je dan ook die van de steile, diepe drop?

Goed voor wat extra heartbeats per minute als die glibberig wordt 8)

enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

Is Hurtgenwald dus zelf na een periode van regen (zoals deze week) nog goed te rijden?
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Nee, niet echt. Je moet ook een ticket van te voren reserveren en sinds corona komt het geregeld voor dat ze maar 1 dag van het weekend open zijn vanwege het weer. Gewoon omdat ze er dan al rekening mee houden dat er minder mensen gaan komen als het regent of veel geregend heeft. Op Insta posten ze vaak op woensdag welke dag(en) ze open en zijn en dat je kan inschrijven.
Laatst gewijzigd door Michiel op do 4 november 2021, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Jamis Diablo schreef: do 4 november 2021, 13:07
MVMVML schreef: wo 3 november 2021, 17:14 Afbeelding

Deze keer zijn we voor het eerst in Hurtgenwald, dit bikepark vlak over de grens bij Aken heeft geen stoel of sleepliften, maar een stadsbus met aanhanger die je omhoog brengt. Het is voor ons het dichtstbijzijnde bikepark, dus erg nieuwsgierig of het wat is en we er vaker heen kunnen.

https://youtu.be/HQ3auM7nrro
Leuk park, maar zo'n hekel aan van die aso's van rechts die geen voorrang geven (bijv op 7 sec)
:D hij leek wel een beetje op jou :winkie: . Eerste keer was even schrikken maar als je er rekening mee houd gaat het wel.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

MVMVML schreef: do 4 november 2021, 13:55 Ja dat is toch best tricky daarzo. Als je het niet verwacht, knal je zo op elkaar.
Dat was ik ;-)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3829
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Jamis Diablo schreef: do 4 november 2021, 16:36
MVMVML schreef: do 4 november 2021, 13:55 Ja dat is toch best tricky daarzo. Als je het niet verwacht, knal je zo op elkaar.
Dat was ik ;-)
Ja dat wist ik. Dat roze paarse ding valt best op :winkie:
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2462
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

MVMVML schreef: do 4 november 2021, 18:51 Ja dat wist ik. Dat roze paarse ding valt best op :winkie:
En niet alleen op t=7sec, hij maakt nog meer appearances 8)

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 895
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Heckler40 schreef: do 4 november 2021, 14:14
Dennisvdb schreef: wo 3 november 2021, 21:38 Ongeacht het weer kun je daar flink doorrijden, heel weinig last van gladde stukken (behalve de houten vlonder).
Houten vlonder bedoel je dan ook die van de steile, diepe drop?

Goed voor wat extra heartbeats per minute als die glibberig wordt 8)

enjoy!!
Ik ben ooit eens te hard naar beneden gegaan, te diep geland en toch kunnen houden. Dat geeft pas extra heartbeats!
Plaats reactie