Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Holy shit, respect :-q
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3238
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Ongeveer 5 a 6 minuten per run ?
Dat dat mogelijk is :o
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Juan007
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 16:02
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Trekrules schreef: ma 28 september 2020, 00:04 Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik in Winterberg het record zette voor de meeste runs op 1 bikepark dag,toen de hele dag volle bak non stop gereden zonder pauze opgeven moment begon alles zeer te doen.Het doel was 70 runs op 1 dag rijden maar gezien het redelijk druk was in het bikepark & het bikepark ging eerder dicht vanwege dat het sneller donker werd was dit helaas niet mogelijk.

Toch nog 62 runs weten neer te zetten helaas kan ik dit jaar niet mijn record verbeteren maar volgend jaar maar eens proberen om 70 runs te gaan doen.

Afbeelding
Haha wow!
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

@Trekrules, welke lijn rijd je dan het meeste? Freeride of is er andere kortere lijn?
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

tiewrap schreef: ma 28 september 2020, 09:24Ongeveer 5 a 6 minuten per run ?
5 minuten is haalbaar: de lift duurt 2:40 als het vlot gaat (doorlopen) en de DH sta je in 2 minuten ook weer beneden...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Cubie schreef: ma 28 september 2020, 21:50 @Trekrules, welke lijn rijd je dan het meeste? Freeride of is er andere kortere lijn?
Downhill,Freeride,Northshore & Flow country maar het is wel steeds op je limiet rijden want tijd is kostbaar.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Trekrules schreef: ma 28 september 2020, 00:04 Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik in Winterberg het record zette voor de meeste runs op 1 bikepark dag,toen de hele dag volle bak non stop gereden zonder pauze opgeven moment begon alles zeer te doen.Het doel was 70 runs op 1 dag rijden maar gezien het redelijk druk was in het bikepark & het bikepark ging eerder dicht vanwege dat het sneller donker werd was dit helaas niet mogelijk.

Toch nog 62 runs weten neer te zetten helaas kan ik dit jaar niet mijn record verbeteren maar volgend jaar maar eens proberen om 70 runs te gaan doen.

Afbeelding
Haha wtf? :lol:

Ik krijg al rugpijn als ik ernaar kijk, respect hoor 8) :-q
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Voor zover het nog niet zo was, is het seizoen nu zeker ten einde. Zowel Ferme Libert als Winterberg zijn dicht. De hoger gelegen parken in de Alpen waren het al. Het is klaar voor 2020. Jammer maar toch wel een mooi seizoen geweest 😊
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ben dit jaar wat vaker geweest dan vorig jaar en voor komend jaar staat al wat leuks op de agenda. Vanaf januari elk weekend vrij dus veel vaker de gelegenheid om iig Winterberg en Willingen te bezoeken. Verder staat er een weekendje in de Harz gepland en een weekje Bikerepublic Solden. In het voorjaar dan ook maar een dikke forummeeting doen. :bier:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dice Oldskool schreef: zo 1 november 2020, 19:39 In het voorjaar dan ook maar een dikke forummeeting doen. :bier:
Hmmm, een weekje BR Solden als forummeet sla ik niet af :bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: zo 1 november 2020, 19:39 Ben dit jaar wat vaker geweest dan vorig jaar en voor komend jaar staat al wat leuks op de agenda. Vanaf januari elk weekend vrij dus veel vaker de gelegenheid om iig Winterberg en Willingen te bezoeken. Verder staat er een weekendje in de Harz gepland en een weekje Bikerepublic Solden. In het voorjaar dan ook maar een dikke forummeeting doen. :bier:
Goed plan :bier:

Dit jaar meerdere keren in Winterberg, Willingen, Chatel, Avoriaz, Les Gets, Morzine, Crossets en Ferme Libert geweest dus het was ok :winkie:
Juan007
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: di 16 augustus 2016, 16:02
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Dice Oldskool schreef: zo 1 november 2020, 19:39 Ben dit jaar wat vaker geweest dan vorig jaar en voor komend jaar staat al wat leuks op de agenda. Vanaf januari elk weekend vrij dus veel vaker de gelegenheid om iig Winterberg en Willingen te bezoeken. Verder staat er een weekendje in de Harz gepland en een weekje Bikerepublic Solden. In het voorjaar dan ook maar een dikke forummeeting doen. :bier:
I’m in!
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2919
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

Dice Oldskool schreef: zo 1 november 2020, 19:39 Ben dit jaar wat vaker geweest dan vorig jaar en voor komend jaar staat al wat leuks op de agenda. Vanaf januari elk weekend vrij dus veel vaker de gelegenheid om iig Winterberg en Willingen te bezoeken. Verder staat er een weekendje in de Harz gepland en een weekje Bikerepublic Solden. In het voorjaar dan ook maar een dikke forummeeting doen. :bier:
wanneer staat Solden gepland?, ik ga er ook nog heen aankomend jaar denk ik
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Afhankelijk van mijn werk week 27 of 28.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Zo op de valreep ook nog goed nieuws uit Duitsland.

Afbeelding

:-q
Laatst gewijzigd door Dice Oldskool op zo 13 december 2020, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie