Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik ben wel een fan van die Enduro. De juiste lijn kiezen, vooruit kijken, soms een voetje aan de grond, vaart erin houden.
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: do 24 juni 2021, 21:21 Ik ben wel een fan van die Enduro. De juiste lijn kiezen, vooruit kijken, soms een voetje aan de grond, vaart erin houden.
Ik vind m in ieder geval heel leerzaam. Je krijgt enorm veel voor je kiezen in een paar minuten tijd.
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Je bedoelt de worldcup lijn met DH? Maar cabine lift draaide niet dus moest je stuk weer oversteken 2 keer gedaan. Wat ik ook wel aardig vond gravelpad tussen de liften flinke snelheid met lage jumps erin, spring je niet hoog wel ver (Max snelheid was 55 km/u). Je kunt dan nog een steil stenen/keien pad nemen en dan terug naar laatste stuk flow trails.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

surfroy01 schreef: do 24 juni 2021, 22:22 Je bedoelt de worldcup lijn met DH? Maar cabine lift draaide niet dus moest je stuk weer oversteken 2 keer gedaan. Wat ik ook wel aardig vond gravelpad tussen de liften flinke snelheid met lage jumps erin, spring je niet hoog wel ver (Max snelheid was 55 km/u). Je kunt dan nog een steil stenen/keien pad nemen en dan terug naar laatste stuk flow trails.
Hmm. Dat zegt me niets?
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: do 24 juni 2021, 21:21 Ik ben wel een fan van die Enduro. De juiste lijn kiezen, vooruit kijken, soms een voetje aan de grond, vaart erin houden.
Het is wel flink serieus bezig zijn ja.

Misschien moet ik hem nog een paar keer doen om hem te leren waarderen. :winkie:

Maar ik vind dat hoge ragtempo op de DH gewoon zo onwijs lekker.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

MVMVML schreef: vr 25 juni 2021, 09:55
surfroy01 schreef: do 24 juni 2021, 22:22 Je bedoelt de worldcup lijn met DH? Maar cabine lift draaide niet dus moest je stuk weer oversteken 2 keer gedaan. Wat ik ook wel aardig vond gravelpad tussen de liften flinke snelheid met lage jumps erin, spring je niet hoog wel ver (Max snelheid was 55 km/u). Je kunt dan nog een steil stenen/keien pad nemen en dan terug naar laatste stuk flow trails.
Hmm. Dat zegt me niets?
Enige wat ik mij kan bedenken is de pumptrack tussen het hotel en de gondellift. Dat steile pad omhoog zegt mij ook niets.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3833
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: vr 25 juni 2021, 12:52
MVMVML schreef: vr 25 juni 2021, 09:55
Hmm. Dat zegt me niets?
Enige wat ik mij kan bedenken is de pumptrack tussen het hotel en de gondellift. Dat steile pad omhoog zegt mij ook niets.
Die pumptrack is echt waardeloos. Mag de naam niet dragen :lol:
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Dice Oldskool schreef: do 24 juni 2021, 21:21 Ik ben wel een fan van die Enduro. De juiste lijn kiezen, vooruit kijken, soms een voetje aan de grond, vaart erin houden.

Vooral het middenstuk vond ik erg zwaar ,technisch en leuk .Het laatste stuk kan je echt hard gaan , je merkt dan amper wat van die dikke wortel tapijten. Maar wel goed scherp blijven en juiste lijn kiezen anders lig je zo ondersteboven :winkie:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Sabai schreef: vr 25 juni 2021, 17:47
Dice Oldskool schreef: do 24 juni 2021, 21:21 Ik ben wel een fan van die Enduro. De juiste lijn kiezen, vooruit kijken, soms een voetje aan de grond, vaart erin houden.

Vooral het middenstuk vond ik erg zwaar ,technisch en leuk .Het laatste stuk kan je echt hard gaan , je merkt dan amper wat van die dikke wortel tapijten. Maar wel goed scherp blijven en juiste lijn kiezen anders lig je zo ondersteboven :winkie:
Precies. Vorig jaar had ik hem ook gereden maar toen vond ik de wortels echt #**@× om te rijden. Nu met de juiste bandjes eronder was het een feestje. :-D
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

https://youtu.be/BUFsYSs2tlg

Dit filmpje is van de eerste keer dat ik hem reed. Door gopro lijkt het makkelijker dan het in werkelijkheid is. Maar dat weten degenen wel die er geweest zijn :D
Laatst gewijzigd door Sabai op vr 25 juni 2021, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Sabai schreef: vr 25 juni 2021, 19:33 https://youtu.be/1QlyC-DBsME

Dit filmpje is van de eerste keer dat ik hem reed. Door gopro lijkt het makkelijker dan het in werkelijkheid is. Maar dat weten degenen wel die er geweest zijn :D
Is YT de HDversie nog aan het verwerken?
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Dice Oldskool schreef: vr 25 juni 2021, 12:52
MVMVML schreef: vr 25 juni 2021, 09:55
Hmm. Dat zegt me niets?
Enige wat ik mij kan bedenken is de pumptrack tussen het hotel en de gondellift. Dat steile pad omhoog zegt mij ook niets.
Nee nee zeker niet pump track, dat is niks. Het is wandel pad W6. De stoeltjes lift gaat erover. Net naast restaurant vanuit lift gezien op top loopt ie rechts naar bedenken onder lift door en dan weer links terug verder naar beneden weer onder lift door. Dan komt er na paar honderd meter een keien pad links steil naar beneden dan kom je uit op het verbindingspad tussen de DH track en als je linksaf gaat kom je weer bij de flow trials halverwege uit.

De sprongetjes waar ik het over heb zijn bijna niet zichtbaar maar als je er met hoge snelheid over heen denderd is het best leuk. Moet uiteraard niet druk zijn met wandelaars.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

TenZNL schreef: vr 25 juni 2021, 19:37
Sabai schreef: vr 25 juni 2021, 19:33 https://youtu.be/1QlyC-DBsME

Dit filmpje is van de eerste keer dat ik hem reed. Door gopro lijkt het makkelijker dan het in werkelijkheid is. Maar dat weten degenen wel die er geweest zijn :D
Is YT de HDversie nog aan het verwerken?
Ja klopt dacht even dat ik het niet goed gedaan had. Nu werkt hij op 1080.

https://youtu.be/BUFsYSs2tlg
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Sabai schreef: vr 25 juni 2021, 20:21
TenZNL schreef: vr 25 juni 2021, 19:37
Is YT de HDversie nog aan het verwerken?
Ja klopt dacht even dat ik het niet goed gedaan had. Nu werkt hij op 1080.

https://youtu.be/BUFsYSs2tlg
Dan ga ik `m nu helemaal bekijken, 360p ziet er niet uit :lol:
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Iemand woensdag naar WB?
Plaats reactie