Bikeparks 2020 -> 2021->2022->2023->2024

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 539
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Vandaag aan het spelen geweest in Willingen . Lekker rustig bijna de hele lift voor me alleen. Alle trails gereden al was de enduro een aardige uitdaging met alle modder en gladde wortels :D
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Het had de avond en nacht ervoor heel veel geregend! Donderdag was het ook al zo rustig.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Sabazius schreef: vr 25 juni 2021, 23:07 Vandaag aan het spelen geweest in Willingen . Lekker rustig bijna de hele lift voor me alleen. Alle trails gereden al was de enduro een aardige uitdaging met alle modder en gladde wortels :D
Ik vond hem droog al pittig. Met natte wortels moet hij wel heel zwaar zijn :o
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 539
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Ik denk ook niet dat ik een nieuw record heb neer gezet :lol: Verder lag het park er top bij :-q
ElTrappo
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race

Sabazius schreef: vr 25 juni 2021, 23:07 Vandaag aan het spelen geweest in Willingen . Lekker rustig bijna de hele lift voor me alleen. Alle trails gereden al was de enduro een aardige uitdaging met alle modder en gladde wortels :D
Oh willingen, wat gaaf.

Nog Covid gedoe gehad?
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Als je niet in een hotel verblijft hoef je geen test te overleggen. Anders kun je je gratis laten testen in dorp.
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
surfroy01
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 387
Lid geworden op: di 5 november 2019, 17:12
Mijn mountainbike: Uphill; Cube Stereo Hybrid 160, downhill; Evil Insurgent

Ze zijn wel streng met mondkapje, 1 keer vergeten over mijn neus te trekken in lift en meteen reprimande over de luidspreker!
The most dangerous nut on my bike is the one that holds the handle bars...... me :~
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Iemand woensdag naar WB?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Jamis Diablo schreef: zo 27 juni 2021, 08:09 Iemand woensdag naar WB?
Helaas...had graag aangehaakt maar dan ben ik onderweg naar Sölden (ook niet vervelend :winkie: )
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

TenZNL schreef: zo 27 juni 2021, 08:11
Jamis Diablo schreef: zo 27 juni 2021, 08:09 Iemand woensdag naar WB?
Helaas...had graag aangehaakt maar dan ben ik onderweg naar Sölden (ook niet vervelend :winkie: )
Ga jij woensdag al?😱
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

vibemaker schreef: zo 27 juni 2021, 08:21
TenZNL schreef: zo 27 juni 2021, 08:11
Helaas...had graag aangehaakt maar dan ben ik onderweg naar Sölden (ook niet vervelend :winkie: )
Ga jij woensdag al?😱
Ja, ik ga niet alles donderdag verzamelen en inpakken :tong
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

TenZNL schreef: zo 27 juni 2021, 08:29
vibemaker schreef: zo 27 juni 2021, 08:21

Ga jij woensdag al?😱
Ja, ik ga niet alles donderdag verzamelen en inpakken :tong
Oh ja :winkie:
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 539
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

ElTrappo schreef: zo 27 juni 2021, 02:09
Sabazius schreef: vr 25 juni 2021, 23:07 Vandaag aan het spelen geweest in Willingen . Lekker rustig bijna de hele lift voor me alleen. Alle trails gereden al was de enduro een aardige uitdaging met alle modder en gladde wortels :D
Oh willingen, wat gaaf.

Nog Covid gedoe gehad?
Nergens last van gehad alleen mondkapjes op in de lift. Denk dat het ook scheelde dat ik een camper meer had en zo aardig zelf kon redden.
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

Zo, terug van Winterberg zaterdag en meteen Willingen er maar aan vastgeplakt voor vandaag. Twee mooie dagen!

WInterberg was even een paar ritjes weer wennen. De Freeride vond ik in het begin eigenlijk niet prettig, terwijl ik het altijd een fijne trail vond, maar later liep ie weer lekker. Onderhoud mag trouwens wel eens, maar ik denk dat alle aandacht uitgaat naar Loose Lee (vorig jaar nog Pinball). Ook de Blackline vond ik gewoon weer lastig, het lukt maar niet om hem zonder voetje aan de grond te rijden. Her en der flink uitgesleten. Het is een natuurlijke trail, maar eens wat stukken verleggen zou niet verkeerd zijn. Verder nog genoeg te rijden daar en ons goed vermaakt.
Ondanks beperkte beschikbaarheid kaarten toch best wel druk en de liftrij was weer als vanouds. Gepruts met mondkapje onder fullface-helm niet ideaal, maar alles went.

Vandaar in WIllingen een stuk rustiger bij de liften (of het komt omdat de trails hier langer zijn en daardoor betere verspreiding). De Endurotrail moest er aan geloven en ik heb me er wel vermaakt. Hier en daar inderdaad wat minder flow en dan helpt het gestuiter over de wortels niet, maar een beetje snelheid houden doet wonderen. Het middelste deel voel je na een tijdje wel in de benen en armen. Verder de downhill eens wat vaker gereden met elkaar en ook daar genoten.
Willingen heeft toch wel een mooie variatie van trails en de dag vliegt voorbij.

Binnenkort weer die kant op.
HarrySlingerLove
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 443
Lid geworden op: ma 19 april 2021, 20:35

“ Ondanks beperkte beschikbaarheid kaarten toch best wel druk en de liftrij was weer als vanouds. ”

Eh wat, beperkte beschikbaarheid kaarten? Vertel. Wij willen binnenkort gaan.
Plaats reactie