Portes du Soleil

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Reinier89
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 6 augustus 2019, 14:25

Ik wilde binnenkort een weekje naar Portes du Soleil gaan.

Wat is een goede uitvalsbasis om een appartement te zoeken, ik zat zelf aan Morzine te denken, maar weet niet of je vanuit daar het hele gebied eenvoudig kan bereiken met liften/downhill trails
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Ja, zeker het Franse deel...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Ik weet niet of het open gaat maar Avoriaz is echt een prachtige plek en vanuit je hotel stap je zo de lift in .
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

... en dodelijk saai in de zomer.

Avoriaz gaat 4 juli open.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
jeff-trekfuel
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 8 augustus 2011, 16:08
Mijn mountainbike: Evil Wreckoning
Contacteer:

Ik kies al jaren voor chatel als uitvalsbasis! net wat betaalbaarder als morzine maar wel een wat rustiger dorpje. en via bikepark chatel ben je binnen notime met de fiets in les gets/morzine/avoriaz etc etc.
@jeffgans104
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Zowel Chatel als Morzine zijn goede plekken om te zitten, locatietechnisch.

Wil je ook nog wat gezelligheid en op de fiets naar de lift: Morzine*

Wil je betaalbaar appartement en maakt het je niet uit dat de lift ver uit het dorp zit: Chatel

*Geen idee wat corona met de gezelligheid van terrasjes en restaurantjes in Morzine doet dit jaar
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Erg leuke routes in ieder geval daar! Er is trouwens ook een jaarlijks event: passportes de soleil. Zeker een aanrader!
Plaats reactie