Bikepark Heerenveen

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Pier Holtrop
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 3 januari 2021, 15:18

Wij zijn met een groep bezig om het bikepark in Heerenveen te renoveren omdat er lange tijd weinig mee gedaan is.

Hieronder een sfeerimpressie : https://www.youtube.com/watch?v=uesKM7Xk23M&t=58s

We kunnen makkelijk grond laten bezorgen op locatie maar hebben nog geen goede oplossing gezocht voor het machinale grondverzet.
Heeft iemand tips of een goed adres om een kraantje te huren of ander grondverzet ?
Dhr Snelbroek
All rounder
All rounder
Berichten: 95
Lid geworden op: di 17 november 2020, 16:56
Contacteer:

Bij Loxam huur je een 3,5t graafmachine voor +/-900eur per week incl halen en brengen. Veel gemeenten kunnen dit bedrag subsidiëren als je weet wie je moeten vragen.
RobK79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: za 9 mei 2020, 00:19
Mijn mountainbike: Jeffsy 2020 custom / Kona Honzo ESD

Ziet er gaaf uit! Is dit een openbaar parkje?
Pier Holtrop
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 3 januari 2021, 15:18

RobK79 schreef: zo 3 januari 2021, 19:14 Ziet er gaaf uit! Is dit een openbaar parkje?

Ja zeker
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Gaaf! Hopelijk krijgen jullie dit weer up and running.

Zou op veel meer plekken in Nederland moeten zijn. Al was het maar een kleine jumpline met iets van 3 bescheiden tables en een pump line terug oid :bier:
RobK79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: za 9 mei 2020, 00:19
Mijn mountainbike: Jeffsy 2020 custom / Kona Honzo ESD

Ja precies... Wij rijden ook stad en land af om te kunnen knallen. Overal wordt moeilijk gedaan over tables en andere toffe elementen. Zodra het maar een beetje uitdagend wordt, schreeuwen de meesten moord en brand. In Mook bij Nijmegen wordt ook iets tofs gebouwd maar ook dat is nog niet klaar! :bier:

Succes en ik kom zeker een keer langs.
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

Ik volg dit ook even, ben hier in het zuiden ook met iets soortgelijks bezig - succes er mee :-q
¯\_(ツ)_/¯
gurtus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 16 maart 2021, 20:20

ik woon hier vlak bij, ziet er idd wat verlaten uit, als jullie hulp nodig hebben dan hoor ik wel.
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Leuk dat dit weer opgepakt gaat worden! Mooie, makkelijk bereikbare locatie ook!
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Leuke lijn, zit zeker potentie in met weer wat TLC.
Heb je al een idee over het type materiaal dat je nodig hebt?
Gebruikersavatar
Joepie de
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 992
Lid geworden op: do 30 juni 2016, 11:15

Omrin (Fries voor kringloop) is een overheidsgedomineerd afvalbedrijf in Oudehaske. Op steenworp afstand van Heerenveen. Zij maken zich sterk voor maatschappelijke meerwaarde in hun provincie. Misschien dat zij iets willen betekenen. Schone grond, repak of houtsnippers hebben zij in handen. Of ze graafmachines hebben weet ik niet maar vast wel contacten. In Oudehaske stor(t)ten ze nog op een hoge bult. Wellicht heeft dat ook potentie?
Ja, doei !
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Wij zitten vlakbij Heerenveen op de camping vandaag en morgen, kan iemand mij aub de exacte lokatie sturen per pm👍
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Kaasopjepannenkoek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: do 15 november 2018, 14:55
Mijn mountainbike: Vitus Sentier VRS

Ik ben er twee maanden nog eens geweest. Meer dan een paar zandbulten stelt het niet voor. No offense naar de enthousiaste bouwers. Maar om teleurstelling te voorkomen :roll: :)
Juh!
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

We zijn even wezen kijken, boel is aardig dichtgegroeid en wat spoel/waterschade, het is vlakbij mijn schoonouders dus wellicht als het weer een beetje opgepoetst en gemaaid wordt gaan de fietsen wel de auto uit. Snap dat het liefhebbers/vrijwilligers werk is dus geen klacht ofzo :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

yo-eddy schreef: di 27 juli 2021, 19:14 We zijn even wezen kijken, boel is aardig dichtgegroeid en wat spoel/waterschade, het is vlakbij mijn schoonouders dus wellicht als het weer een beetje opgepoetst en gemaaid wordt gaan de fietsen wel de auto uit. Snap dat het liefhebbers/vrijwilligers werk is dus geen klacht ofzo :-q
Dus toch maar die milkshake gedaan? :winkie:
Plaats reactie