Bikepark in Oldenzaal

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
BingKok
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 27 oktober 2021, 19:36
Mijn mountainbike: Bulls copperhead 3 2012

Hallo
Ik ben 15 en ik wil heel graag een bikepark in Oldenzaal want we hebben wel een leuke trail en goede features maar het lijkt me leuk om iets te hebben waar je goed je skills kan oefenen. Ik begin net in mountainbiken heb het nog maar 3 keer gedaan en koop binnenkort mijn eerste mountainbike maar ik zie bijvoorbeeld op youtube van die filmpjes van bijvoorbeeld bikepark holten en het lijkt mij erg cool om zoiets te hebben in de buurt allen heb ik geen grote tuin of bosje ofzo waar ik iets kan bouwen dus als iemand een idee heeft of misschien wel samen wilt bouwen zeg het maar.
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

BingKok schreef: wo 27 oktober 2021, 20:22 Hallo
Ik ben 15 en ik wil heel graag een bikepark in Oldenzaal want we hebben wel een leuke trail en goede features maar het lijkt me leuk om iets te hebben waar je goed je skills kan oefenen. Ik begin net in mountainbiken heb het nog maar 3 keer gedaan en koop binnenkort mijn eerste mountainbike maar ik zie bijvoorbeeld op youtube van die filmpjes van bijvoorbeeld bikepark holten en het lijkt mij erg cool om zoiets te hebben in de buurt allen heb ik geen grote tuin of bosje ofzo waar ik iets kan bouwen dus als iemand een idee heeft of misschien wel samen wilt bouwen zeg het maar.
In het Hulsbeek is iets van bikepark. https://www.hethulsbeek.nl/activiteiten ... b-bikepark
Ik denk dat je daar ook mensen vindt die dit bouwen en het leuk vinden om er te rijden.

Volgens mij het je naast Oldenzaalse Wielerclub die daar wordt genoemd ook deze MTB club
https://mtbhettwentseros.nl/

Voor het bouwen heb je altijd toestemming van grondeigenaren enzo nodig. Dat duurt vaak langer dan je wilt en kan het zomaar gebeuren dat alles wat je illegaal bouwt tegen jouw kosten weggebulldozert wordt. Zo een eigenaar gaat liever in zee met een gevestigde club.
BingKok
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 27 oktober 2021, 19:36
Mijn mountainbike: Bulls copperhead 3 2012

Ja ik ken dat bikepark wel waar je het over hebt het is alleen zo die is wel leuk alleen er is niet zoveel.
Ja ik dacht al dat dat lang zou duren zo’n aanvraag nou ja ik kijk nog wel even.
Plaats reactie