Bikepark Spaarnwoude |

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 17:58
Mijn mountainbike: Bikepark Spaarnwoude
Contacteer:

Mark-V schreef: di 22 januari 2019, 23:14 Ik kan op de site niet vinden wat de openingstijden zijn.
Maar ik kom niet uit de buurt en wil er eens speciaal voor naar toe rijden. Kan ik dat zomaar doen, of loop ik dan het risico er niet op te kunnen?
Bikepark Spaarnwoude is op het terrein van Snowplanet, en heeft dan ook automatisch ook de openingstijden van Snow, alleen wordt het wat eerder donker dan in de sneeuwhal...
We zijn in principe altijd open, tenzij anders vermeld, have fun.. :-q
Thova
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 2 mei 2018, 11:30

Ik had de kids belooft zondag te gaan maar het weer is nogal nat. Is het dan te doen?
Salsa Fargo, NS Metropolis, Dartmoor Hornet, YT Capra
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Het xc parcours is een baggerzooi na regen.
Het bikepark ben ik pas één keer geweest, maar als dat ook kleigrond is, net als het xc parcours, zal het na regen ook slecht te berijden zijn denk ik.
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Stefan1990
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: di 17 juli 2018, 17:47

Morgen ochtend maar weer even een kijkje nemen
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

vandaag wezen biken op spaarne woude, prachtig weer en tracks lagen er best heel goed bij . was aardig wat volk en een super goede sfeer . ik heb me mogen vergapen aan een paar geweldig vliegende mannen op fietsen .. voor mij was het een eerste keer op het bikepark spaarnewoude en er stonden wat grensverleggende activiteiten op het programma .. ik heb vooral de flow lijn gereden met prachtige bochten en wat kleine jumps en onderen iets grotere jumps .. voor mij was de gap jumps echt grensverleggend. . nooit gedaan en altijd bang voor geweest. Samen mer Kacper lekker gereden en totaal 23 keer afgedaald . helaas ging het de laatste afdaling mis .. Kacper lande ongelukkig op de grote tafel en maakt een lelijke val ... al snel bleek dat het serieus was en hij is met ziekenwagen afgevoerd. . in het ziekenhuis bleek dat hij zijn bovenbeen flink gebroken had . de hulp en snelheid en groeps gevoel was enorm en ik dank bij deze allen die meegeholpen hebben om hem zo goed mogelijk te steunen in die lastige momenten.

aan de telefoon zij hij al dat hij snel terug wil komen op spaarnewoude .


Jeroen .
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Aai, sterkte aan je maat! Vallen hoort er bij, maar dit is wel een serieuze blessure...
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Oei, da's niet fijn. Sterkte toegewenst!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Norrt
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 24 januari 2019, 20:58

Hallo

Ik ben een (redelijk ervaren Dirtjumper op bmx) en ben al een tijdje opzoek naar een fiets voor het bikepark in Spaarnwouden, en ik hoop dat een van jullie mij er een beetje advies over kan geven.

Ik ben een kleine 1,70m en rond de 55/60 kilo en ben opzoek naar een fiets waar ik in Spaarnwouden goed mee uit de voeten kan.
ik heb een aantal fietsen gezien van het merk Merida en vroeg me af of ik daar goed mee uit de voeten kan op het Bikepark,
dat zijn de volgende fietsen
1: https://www.merida.nl/mountainbike/full ... wart/2018/
2: https://www.merida.nl/mountainbike/full ... -red/2019/
Ik vroeg mij af of die al de jumps en het downhil parkour overleven, daarnaast heb ik ook even gekeken naar freeride fietsen en vroeg ik me af of daar ook nog mee te fietsen valt als de suspension gelocked is ( een rit van ongeveer 10km dagelijks naar werk)

Alvast bedankt voor het lezen, wil waardeer het enorm als jullie mij advies willen geven.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Ik denk dat je voor een goede response beter een apart topic met eigen titel kunt aanmaken. En dan deze tekst er in plakken.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ad58 schreef: za 23 februari 2019, 22:58 Ik denk dat je voor een goede response beter een apart topic met eigen titel kunt aanmaken. En dan deze tekst er in plakken.
dat had hij ook al gedaan:
viewtopic.php?f=3&t=141119&p=2378704#p2378704
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Mijn fout! Dan heb ik niets gezegd.... :-{
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 17:58
Mijn mountainbike: Bikepark Spaarnwoude
Contacteer:

jeroentune schreef: za 23 februari 2019, 19:39 vandaag wezen biken op spaarne woude, prachtig weer en tracks lagen er best heel goed bij . was aardig wat volk en een super goede sfeer . ik heb me mogen vergapen aan een paar geweldig vliegende mannen op fietsen .. voor mij was het een eerste keer op het bikepark spaarnewoude en er stonden wat grensverleggende activiteiten op het programma .. ik heb vooral de flow lijn gereden met prachtige bochten en wat kleine jumps en onderen iets grotere jumps .. voor mij was de gap jumps echt grensverleggend. . nooit gedaan en altijd bang voor geweest. Samen mer Kacper lekker gereden en totaal 23 keer afgedaald . helaas ging het de laatste afdaling mis .. Kacper lande ongelukkig op de grote tafel en maakt een lelijke val ... al snel bleek dat het serieus was en hij is met ziekenwagen afgevoerd. . in het ziekenhuis bleek dat hij zijn bovenbeen flink gebroken had . de hulp en snelheid en groeps gevoel was enorm en ik dank bij deze allen die meegeholpen hebben om hem zo goed mogelijk te steunen in die lastige momenten.

aan de telefoon zij hij al dat hij snel terug wil komen op spaarnewoude .


Jeroen .
Ja we hebben het meegekregen natuurlijk, dit is super kl@te man :-{
Het ziet er altijd zo makkelijk uit als "anderen" er zo overheen vliegen, maar je wordt echt gelanceerd.
Zeker als je wat onervaren bent zou ik wat rustig aan beginnen, die tafels hoef je niet gelijk te "halen" namelijk...
Wens hem sterkte, na 6 weken gelijk weer oefenen zeg ik :-q

Snaggletooth
Patrique78
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 26 februari 2019, 22:24

Wat klote man... wij waren een van de mannen die erbij waren. Het was een prachtige dag en jullie waren heerlijk aan het rijden.
Jammer dat het zo afliep. Doe Kacper de groeten en heel veel sterkte hoop dat hij weer snel op zijn fiets kan klimmen.

En hopelijk zien wij jullie dan ook gewoon weer voorbij vliegen. :-q


jeroentune schreef: za 23 februari 2019, 19:39 vandaag wezen biken op spaarne woude, prachtig weer en tracks lagen er best heel goed bij . was aardig wat volk en een super goede sfeer . ik heb me mogen vergapen aan een paar geweldig vliegende mannen op fietsen .. voor mij was het een eerste keer op het bikepark spaarnewoude en er stonden wat grensverleggende activiteiten op het programma .. ik heb vooral de flow lijn gereden met prachtige bochten en wat kleine jumps en onderen iets grotere jumps .. voor mij was de gap jumps echt grensverleggend. . nooit gedaan en altijd bang voor geweest. Samen mer Kacper lekker gereden en totaal 23 keer afgedaald . helaas ging het de laatste afdaling mis .. Kacper lande ongelukkig op de grote tafel en maakt een lelijke val ... al snel bleek dat het serieus was en hij is met ziekenwagen afgevoerd. . in het ziekenhuis bleek dat hij zijn bovenbeen flink gebroken had . de hulp en snelheid en groeps gevoel was enorm en ik dank bij deze allen die meegeholpen hebben om hem zo goed mogelijk te steunen in die lastige momenten.

aan de telefoon zij hij al dat hij snel terug wil komen op spaarnewoude .


Jeroen .
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Merci Heren ,

Met Kacper gaat het goed .. hij heeft een 29 cm titaan upgrade in zijn bovenbeen en loopt al weer op krukken .. over 12 weken zit hij weer op de fiets glimlacht hij ....
voor mij was het de eerste keer op Spaarnewoude en de flow trail met die jumpjes was voor mij al meer dan voldoende en no gnooit gap jumps gemaakt , dus ik was behoorljk in mijn nopjes als deze jumps lekker flowde .. veel vertrouwen in de Intense gekregen , nogmaals ik ben snel weer terug .

nogmaals dank voor alle hulp !
Gebruikersavatar
snaggletooth
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 17:58
Mijn mountainbike: Bikepark Spaarnwoude
Contacteer:

Een huishoudelijke mededeling

Wij zijn het weekend van 9 en 10 maart gesloten...

Dan hebben wij namelijk onderhoud- en reparaties-weekend en pakken we met een groot team het even goed aan zodat we weer een heel seizoen lekker van de tracks kunnen gaan genieten 8)

Einde huishoudelijke mededeling :bier:

Snaggletooth
Plaats reactie