Schuppen bij de Leemcule

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cHoc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 340
Lid geworden op: vr 12 augustus 2005, 09:31
Mijn mountainbike: Ik heb geen mountainbike, Ik heb Mountain Cycles
Contacteer:

Pieter en ik zijn maandag samen naar de leemcule geweest (Hattem)
om wat te biken weer, nu de winter is afgelopen, fietsen mee, digicams mee, schup mee.

het was best te doen maandag, ondanks die plensbui halverwege, maar de auto was dichtbij....

het resultaat;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en een paar filmpjes
filmpje 1
filmpje 2
filmpje 3
filmpje 4
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Sweet!

Leemcule, heb ik goeie herinneringen aan:

Afbeelding
<3
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ziet er goed uit :-q

Er zijn daar blijkbaar meer mensen te vinden dan ik gedacht had...
Ik heb me er afgelopen weekend ook uitstekend vermaakt, alleen jammer dat het zo'n eind rijden is voor moi. (wat op zich geen probleem is eigenlijk :tong)

Ik hoorde ook al geruchten over een freeriders meeting aldaar (:roll:) , dus wellicht in de toekomst!
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

Inderdaad een flink eind rijden... maar voor NL begrippen ziet het er aardig uit :-)
Een gewezen verslaafde
segunda
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1499
Lid geworden op: ma 8 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Transition Vagrant | Cortina Europe FS | C'dale F400 | Specialized Allez

Vette shit Pieter (:-q)

De drop die Rodger daar maakt is history inmiddels, afgelopen winter is de grote kuil met lompe graafmachines 'van erosie ontdaan', damn, ze hadden het net zo goed kunnen asfalteren....
Anywayz, de run die Pieter en Choc hebben gereden ligt er wel aardig bij. Aantal mensen waaronder ondergetekende hebben daar best een paar aardige dingen neergelegd.
We zouden daar best een keer wat extra mankracht kunnen gebruiken :D
Ik had op DP al een draadje gestart voor een graaf/freeride meeting maar de animo daar was niet nog niet zo groot ... http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... highlight=
Maar goed, als er hier mensen zijn die zin hebben om wat te helpen organiseren 8)
Comebacks are forever | One less 29er...
https://www.shapeways.com/shops/gravity-research
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

segunda schreef: Maar goed, als er hier mensen zijn die zin hebben om wat te helpen organiseren 8)
Van 't weekend al aangegeven dat je op mijn hulp kunt rekenen :-q
Nu nog even alle wielen dezelfde kant uitkrijgen, wat werktuigen regelen en hoppa!

(vooral dat stuk bij het AZC heeft potentieel ;) )
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
cHoc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 340
Lid geworden op: vr 12 augustus 2005, 09:31
Mijn mountainbike: Ik heb geen mountainbike, Ik heb Mountain Cycles
Contacteer:

segunda schreef:Vette shit Pieter (:-q)

De drop die Rodger daar maakt is history inmiddels, afgelopen winter is de grote kuil met lompe graafmachines 'van erosie ontdaan', damn, ze hadden het net zo goed kunnen asfalteren....
Dat was een leuke drop idd, deed em zelf ook regematig "vroeger"

en met dat zand dat is heel goed gedaan, not....., ze hbben er allemaal los zand neer gegooit, nu met die regen spoelt het al aardig weg, en komen de paaltjes tevoorschijn die dat iets moesten tegenhouden :roll: :roll:
Gebruikersavatar
kokopelli
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4628
Lid geworden op: za 25 juni 2005, 00:14
Mijn mountainbike: yeti
Contacteer:

Nice pig. Rodg, ik hoop alleen niet dat je je helm niet op had voor je haar :tong

Ziet er leuk uit daar, moeten we maar echt eens naar toe gaan!
team funride
YETICYCLES.NL
pieterenzijntoy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: di 30 november 2004, 00:17
Mijn mountainbike: gloryhole en een STP
Contacteer:

Het is idd wel leuk rijden, alleen je moet niet met dikke dh bakken aankomen, want daar heb je weinig aan!!!
gewoon op een ht en je kan je prima vermaken!!
ga toch fietsen!!!
segunda
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1499
Lid geworden op: ma 8 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Transition Vagrant | Cortina Europe FS | C'dale F400 | Specialized Allez

Btw, ik begreep van Kelvin/Demo8Dude dat hij een afspraak had dat 'tie ergens richting de carpoolplaats e.a. mocht graven ?
Comebacks are forever | One less 29er...
https://www.shapeways.com/shops/gravity-research
pieterenzijntoy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: di 30 november 2004, 00:17
Mijn mountainbike: gloryhole en een STP
Contacteer:

als dat zo is, zou het mij zeker verbazen, maar als dat echt zo is, dan ben ik een voorstander voor echte dirts bouwen.......
ga toch fietsen!!!
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

pieterenzijntoy schreef:Het is idd wel leuk rijden, alleen je moet niet met dikke dh bakken aankomen, want daar heb je weinig aan!!!
gewoon op een ht en je kan je prima vermaken!!
In zekere zin volledig met je eens dat een HT daar beter tot z''n recht komt. Eigenlijk moet je gewoon allebei mee hebben, zodat je je bike kan afstemmen op de afwisseling in het parcours.

Mijn crash van afgelopen weekend had me (in mijn beste beleving) niet overkomen als ik diezelfde sprong op een HT had gedaan.
(of ik moet eigenlijk concluderen dat ik een HT op de dirts veel beter onder controle kan houden dan een FS :oops: )
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Ziet er leuk uit. Denk dat ik (indien ik tijd heb) ook wel een keer kom rijden. Is niet zo gek ver rijden vanuit het schone Hengeloooooo.
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Demo8pro rider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4402
Lid geworden op: di 8 februari 2005, 21:29
Mijn mountainbike: een paar Transitions
Contacteer:

segunda schreef:Btw, ik begreep van Kelvin/Demo8Dude dat hij een afspraak had dat 'tie ergens richting de carpoolplaats e.a. mocht graven ?
Dat klopt idd Mark :D
Maar om daar dirts te gaan bouwen heeft geen zin :-{ (@Pieter, is bij de trappenafdaling) Ga er een beetje 4x achtig iets van te maken. Met de belofte van de boswachter dat ie t laat liggen, maar moet maar eens zien wat daar van te recht komt.

Maar was idd van het weekend best te doen. Binnenkort keertje weer met wat mensen gaan graven in de kuil, dan komt het er nog weer beter bij te liggen. Was er met de fully, maar alleen omdat Bas de zijne beetje wou inwijden. Rijdt er liever idd ook met de HT.
"There`s no such thing as failure, only results and feedback. Feedback will help you learn, correct and improve, because failure is your very own, guaranteed ego crusher"


* A couple of Transitions
* Something new is in the make
pieterenzijntoy
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 507
Lid geworden op: di 30 november 2004, 00:17
Mijn mountainbike: gloryhole en een STP
Contacteer:

nou bij die trappen kunnen we prima wat dirts neer leggen...

4x is volgens mij de moeite niet, is namelijk maar een heel kort stukkie.. gewoon een vette dirtline bouwen, hout ligt er ook wel(scheelt scheppen)!!!..

Als het daar echt mag ben ik een groot voorstander ervoor om daar wat moois neer te leggen!!!
ga toch fietsen!!!
Plaats reactie