Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7395
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

La Bresse was normaal super goed te doen en is gemiddeld genomen ook zeker niet steil, meeste serieuze Ardennen enduro tracks zijn gewoon steiler. De drops en tafels onder lift moeten je ding zijn, maar daar ligt een veel makkelijkere lijn naast. DH track had wat grote sprongen die makkelijk te by-passen zijn (of later rollen met gematigde snelheid), maar heel zwart is dat ook niet... Voor de rest is groen gewoon groen, blauw blauw en rood rood.

Er was wel een zwarte track die amper gereden werd (en amper terug te vinden is op kaarten lijkt het) die steil begon gevolg door een drop en serieuze gap jumps 2x over een rivier met een hoog do-or-die gehalte (alternatieve lijn was afstappen en met de fiets op je nek over stenen klimmen).
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

38x10 schreef: vr 27 mei 2022, 18:10
Jamis Diablo schreef: vr 27 mei 2022, 16:35 We gaan het meemaken, volgend weekend er heen.
De vraag was of het Lac Blanc zou worden en dan mischien La Bresse, maar het is andersom gepland. :bier:
Rode virolo, schuss line (wel de rechter kant, links is echt extreem), retour a l'ecole en bovenste deel zwarte l'express zijn ook leuk en ook te doen voor de mindere goden (iig ook voor de toen 8-jarige). Lac Blanc is wel meer afwisselend, met een hoop kruisingen waar je steeds kan kiezen.
Kut, ik heb links gedaan ipv rechts op de Schuss line 🙈😂
Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

Mijn eerste, enige en dus ook mooiste actiefoto :bier: Met dank aan @Dice Oldskool

Afbeelding
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennis17e schreef: ma 30 mei 2022, 13:53 Mijn eerste, enige en dus ook mooiste actiefoto :bier: Met dank aan @Dice Oldskool

Afbeelding
Willingen zo te zien? :winkie:
Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

Jazeker, Zaterdag een prima dag gehad daar :D
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Op de weg naar La Bresse / Lac Blanc hebben we in bikepark Stromberg bezocht.
Kleinschalig zonder lift, maar erg leuk aangelegd.
Rode en zwarte lijn met veel gaps, whaletails, northshore en drops tot 4 meter.

Kort actie filmpje, met de ebike.

https://m.pinkbike.com/video/550019/
https://m.pinkbike.com/video/550018/
Gebruikersavatar
Bikermarcel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: do 23 april 2020, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8 2020

Netjes 👏
"We need more roost!"
"Fasteeeerrrrrrr!!"
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

We zijn nu voor het eerst in La Bresse. En zoals het vaak gaat in Franse MTB parken, is het een 'tikkeltje' bruter dan wat je normaal tegenkomt... Er zijn zoveel dikke tracks dat het niet in 1 video paste, dus hier alvast de groene en blauwe lijnen. En... waarom het niet zo slim is (voor ons dan) bij dit park met de 'eenvoudige' blauwe te beginnen.
Check it out!

Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

MVMVML schreef: do 9 juni 2022, 16:04 We zijn nu voor het eerst in La Bresse. En zoals het vaak gaat in Franse MTB parken, is het een 'tikkeltje' bruter dan wat je normaal tegenkomt... Er zijn zoveel dikke tracks dat het niet in 1 video paste, dus hier alvast de groene en blauwe lijnen. En... waarom het niet zo slim is (voor ons dan) bij dit park met de 'eenvoudige' blauwe te beginnen.
Check it out!

https://youtu.be/hF5fDcxlSPA
Ziet er ook vet uit, ik ken het alleen als wintersportgebied op mijn snowboard maar is met de fiets ook de moeite waard zie ik :-q

Zie ik nou nog een Hugene in het gezelschap? :bier:
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennis17e schreef: do 9 juni 2022, 22:37
MVMVML schreef: do 9 juni 2022, 16:04 We zijn nu voor het eerst in La Bresse. En zoals het vaak gaat in Franse MTB parken, is het een 'tikkeltje' bruter dan wat je normaal tegenkomt... Er zijn zoveel dikke tracks dat het niet in 1 video paste, dus hier alvast de groene en blauwe lijnen. En... waarom het niet zo slim is (voor ons dan) bij dit park met de 'eenvoudige' blauwe te beginnen.
Check it out!

https://youtu.be/hF5fDcxlSPA
Ziet er ook vet uit, ik ken het alleen als wintersportgebied op mijn snowboard maar is met de fiets ook de moeite waard zie ik :-q

Zie ik nou nog een Hugene in het gezelschap? :bier:
Ja is best dik daar hoor. Weer een tandje hoger dan Lac Blanc.

Nee dat is een Tyee :bier:
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

MVMVML schreef: do 9 juni 2022, 16:04 We zijn nu voor het eerst in La Bresse. En zoals het vaak gaat in Franse MTB parken, is het een 'tikkeltje' bruter dan wat je normaal tegenkomt... Er zijn zoveel dikke tracks dat het niet in 1 video paste, dus hier alvast de groene en blauwe lijnen. En... waarom het niet zo slim is (voor ons dan) bij dit park met de 'eenvoudige' blauwe te beginnen.
Check it out!

https://youtu.be/hF5fDcxlSPA
Ziet er leuk uit daar :-q Ben benieuwd wat jullie gaan vertonen op de rode / zwarte lijnen :bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

marcomtb1972 schreef: vr 10 juni 2022, 22:50
MVMVML schreef: do 9 juni 2022, 16:04 We zijn nu voor het eerst in La Bresse. En zoals het vaak gaat in Franse MTB parken, is het een 'tikkeltje' bruter dan wat je normaal tegenkomt... Er zijn zoveel dikke tracks dat het niet in 1 video paste, dus hier alvast de groene en blauwe lijnen. En... waarom het niet zo slim is (voor ons dan) bij dit park met de 'eenvoudige' blauwe te beginnen.
Check it out!

https://youtu.be/hF5fDcxlSPA
Ziet er leuk uit daar :-q Ben benieuwd wat jullie gaan vertonen op de rode / zwarte lijnen :bier:
Sommigen hebben best wat gepresteerd 😇
Gebruikersavatar
coming
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: vr 14 januari 2011, 18:07
Mijn mountainbike: Raaw Jibb

Paar secties van het rondje MTB parcours van Milheeze.
https://www.pinkbike.com/video/550553/

Midair POV.

Afbeelding
Ride it out.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Nice, lekkere track ook :-q
Plaats reactie