Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Willem Altes
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2174
Lid geworden op: za 19 januari 2019, 01:26

Leuk filmpje met die balansoefeningen. Danny zou in dat speeltuintje vast ook wat met het draaimolentje hebben gedaan. :P
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Haha, ja vast wel. maar eerst maar s met de basis beginnen, dat komt nog wel ;)
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

Finale Ligure

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Samoens

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Toen ik een jaar of wat geleden begon met proberen iets te doen wat op dirtjumpen lijkt, bedacht ik in een opwelling de belachelijke uitdaging om voor mijn 40e verjaardag een trick te kunnen. ik vond een turnbar niet echt tellen, dus bedacht ik de nog meer belachelijke kwalificatie 'hand of voet los' erbij.
Vervolgens in een jaar vrij redelijk leren springen (nog steeds te veel op snelheid en te weinig op techniek, maar oké), maar mezelf enorm in de vingers gesneden met mijn stomme uitdaging, want elke keer als ik ook maar dacht aan iets van een trick doen, verstijfde ik helemaal, wat zelfs tot crashes leidde en een redelijk negatieve nasmaak na elke sessie.

Maar goed, even alle emo terzijde, gisteren, ongeveer 4 maanden voor mijn 40e verjaardag, is het me dan eindelijk gelukt om een lelijke, lage, slecht gesprongen one hander te landen... En ik ben er mega trots op :-D Ik ga hem nog wel proberen uit te bouwen, maar 'I'm taking it', zoals de jongelui op youtube zeggen.

https://www.pinkbike.com/video/510759/

PS. Ik MTB nu 3,5 jaar (en ben bij lange na geen Mark V), dus vandaar de stoke over iets wat alle kids van 12 ook kunnen...
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Altijd mooi als een trick eindelijk lukt, je kunt in 3,5 jaar iets dat mij na 30 jaar nog niet is gelukt :-q :-q :-q
Laatst gewijzigd door yo-eddy op wo 15 januari 2020, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Die had je dus niet hoeven te quoten Yo, blijven de topics wat overzichteelijker van.

@BrianW; natuurlijk mag je daar trots op zijn!
Doen veel je niet na.

@Void; hele gave foto's! Heb zo'n zin om weer te gaan...
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

BrianW ik doe het je zeker niet na! :-q
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5501
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

@JD heb het geunquote ..... haal jij de typo even uit jouw post voor dezelfde reden :winkie: :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

@void: Gave foto's! Ik had ze gisteren al op je PB gezien toen ik aan t zoeken was naar actiefoto's van je budgetbike (Heb je er wel echt op gereden, of heb je hem alleen voor iedere foto netjes neergezet? :winkie: )
Jouw foto's gaven mij de doorslag om een andere camera te kopen, dus die komt morgen binnen :-q (Foto's vanaf een Gopro is toch niet alles).

@BrianW: Ik doe niets wat jij ook niet zou kunnen ;) - Maar misschien is mijn motivatie gewoon iets sterker. In ieder geval heb je het toch mooi gedaan! Ik heb nog nooit een one hander gedaan...
Maar dat verstijven is sowieso echt wel zuur.... Ik heb dat ook hoor, als ik ergens schrik voor heb omdat ik weet wat er fout kan gaan. Maar ik los dat op door visualisatie.. Als ik zeker weet dat ik iets moet kunnen, dan visualiseer ik dat eerst een aantal keer voordat ik het doe.
En dat helpt goed tegen de schrik....

Dit staat mij nog het meest bij van vroeger, waardoor ik daarmee begonnen ben (hebben die hollywood films toch nog enig nut :bier: ):

https://www.youtube.com/watch?v=ML-cnkOjKw4&t=3446
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

Mark-V schreef: wo 15 januari 2020, 22:43 @void: Gave foto's! Ik had ze gisteren al op je PB gezien toen ik aan t zoeken was naar actiefoto's van je budgetbike (Heb je er wel echt op gereden, of heb je hem alleen voor iedere foto netjes neergezet? :winkie: )
Thanks! I don't have photos or HT in action but have one video.
https://youtu.be/59bqP8USBsU
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

void schreef: wo 15 januari 2020, 22:46
Mark-V schreef: wo 15 januari 2020, 22:43 @void: Gave foto's! Ik had ze gisteren al op je PB gezien toen ik aan t zoeken was naar actiefoto's van je budgetbike (Heb je er wel echt op gereden, of heb je hem alleen voor iedere foto netjes neergezet? :winkie: )
Thanks! I don't have photos or HT in action but have one video.
https://youtu.be/59bqP8USBsU
Nice! Where is this? (Never mind, just read the title of your video ;) )
Gebruikersavatar
Chemini
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: ma 2 november 2015, 20:05
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM HT

Looking good Void! Around which time of the year are those photo's taken in Finale Ligure? I'm considering this destination for a winter trip next year
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16079
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Chemini schreef: do 16 januari 2020, 10:58 Looking good Void! Around which time of the year are those photo's taken in Finale Ligure? I'm considering this destination for a winter trip next year
Zijn Nederlands lijkt prima hoor... .


Ik ben er net geweest rond Oud&Nieuw. 13-15 graden en een zonnetje. Korte mouwen op het randje, korte broek geen probleem. Je kunt pech hebben, jaar daarvoor minder zon en tikje lagere temperatuur, maar nog steeds prima te rijden.


Goed, ik zat dan 40 km westelijker (Diano Marina), maar terrein is vergelijkbaar van Monaco tot Genua. Bij ons was het lekker rustig, ik vind de trails aantrekkelijker (maar er zijn er minder) en het ene dagje in FL was gewoon een gekkenhuis (met vooral Duitsers...).
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

Chemini schreef: do 16 januari 2020, 10:58 Looking good Void! Around which time of the year are those photo's taken in Finale Ligure? I'm considering this destination for a winter trip next year
Het was april.
De winter kan ook goed zijn, was er 2 weken geleden.
Als het in Finale nat en koud is, betekent dit poeder in de bergen, dus er is altijd wat te doen
Gebruikersavatar
void
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 15 maart 2016, 22:40
Mijn mountainbike: Is metal

Lars TB schreef: do 16 januari 2020, 11:04 Ik ben er net geweest rond Oud&Nieuw. 13-15 graden en een zonnetje.
5-10 graden wanneer je de shuttle omhoog neemt
Plaats reactie