Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

ATBoetie schreef: vr 30 augustus 2019, 13:49 https://youtu.be/-f7yLVDf8X0
Deze vakantie in Oaxaca Mexico geweest , fiets mee en met mijn schoonzoon Roberto de mooiste trails daar gereden.
Voor mij is dit filmpje natuurlijk een supergave herinnering maar voor anderen volgens mij zeker het kijken waard,
Enjoy :-q :-q
Gaaf! Goeie muziekkeuze ook ;)
ATBoetie
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 01:01
Mijn mountainbike: zuidlaren

MVMVML schreef: vr 30 augustus 2019, 15:31
ATBoetie schreef: vr 30 augustus 2019, 13:49 https://youtu.be/-f7yLVDf8X0
Deze vakantie in Oaxaca Mexico geweest , fiets mee en met mijn schoonzoon Roberto de mooiste trails daar gereden.
Voor mij is dit filmpje natuurlijk een supergave herinnering maar voor anderen volgens mij zeker het kijken waard,
Enjoy :-q :-q


Vette shit! 8) :-q

Fiets het vliegtuig ingegooid? En hoe zijn jullie boven gekomen, iemand laten rijden? :winkie:
Fiets in de evoc- biketas


De oom van Roberto runt een bikeshop in Oaxaca en organiseert dag en meerdaagse trips in de bergen daar , dus die heeft geshutteld :winkie:
the right to ride
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Nou mijn ervaringen met Ferme Libert zijn hier https://youtu.be/YeA1MDFueik te zien.... niet gelijk schieten he want ik vond het verdomd zwaar met een brakke en kapotte sleeplift, 9 meter jumps, 3 meter hoge drops en heule hoge tabletops :-{ :winkie:

Afbeelding
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Alleen die sleeplift pakken is al redelijk baas toch? Ik doe het daar echt voor in m'n broek. Zeker omdat je altijd in het weekend moet en er dus altijd wel 'iemand kijkt'. Props dat je zo in je eentje op avontuur gaat :-)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

BrianW schreef: do 5 september 2019, 13:32 Alleen die sleeplift pakken is al redelijk baas toch? Ik doe het daar echt voor in m'n broek. Zeker omdat je altijd in het weekend moet en er dus altijd wel 'iemand kijkt'. Props dat je zo in je eentje op avontuur gaat :-)
De lift is niet prettig, maar ik had eerlijk gezegd erger verwacht. Ik snowboarde vroegah en toen zat ik altijd zo te kutten met die sleepliften want je zat maar met 1 been vast op je board want die dingen waren natuurlijk voor skies gemaakt. Dat was hier minder erg omdat je wel gewoon met 2 benen op je fiets zat, maar het was iedere keer toch weer blij dat het lukte :winkie: Wel paar keer zitten kutten ermee maar an sich had ik erger verwacht. Het boven los komen was ook nog een dingetje eigenlijk, want dan schoot dat ding telkens tegen m'n stuur en ging je alsnog (bijna) onderuit.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Leuk filmpje weer! Solo-expeditie dit keer? Voor mij als beginnende (40+) bike-parker zijn je filmpjes in ieder geval zeer herkenbaar!
Sleeplift op de MTB is wel een dingetje ja (al moet ik toegeven dat na een paar keer de mini-me van 6 - in een ander bikepark - er beter in was dan ik :oops: , het is blijkbaar een handigheidje). Maar beter te doen dan op een snowboard (sleepliften zijn er mede de reden van dat ik 25 jaar geleden heb besloten het bij skiën te houden :winkie: )
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Gaaf filmpje weer. Bikepark an sich ziet er best OK uit voor die prijs. We zouden er op de meeste plekken in Nederland maar wat blij mee zijn denk ik. Een vergelijk met Winterberg is dan ook niet helemaal terecht mijns inziens. Ook gaaf dat je dit alleen doet. Ik zou het niet durven. Wat doe je als je crashed en niet meer kunt rijden?
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

38x10 schreef: do 5 september 2019, 14:28 Leuk filmpje weer! Solo-expeditie dit keer? Voor mij als beginnende (40+) bike-parker zijn je filmpjes in ieder geval zeer herkenbaar!
Sleeplift op de MTB is wel een dingetje ja (al moet ik toegeven dat na een paar keer de mini-me van 6 - in een ander bikepark - er beter in was dan ik :oops: , het is blijkbaar een handigheidje). Maar beter te doen dan op een snowboard (sleepliften zijn er mede de reden van dat ik 25 jaar geleden heb besloten het bij skiën te houden :winkie: )
Ja solo deze keer, was op vakantie met het gezin dus niemand vd club helaas erbij :winkie:

Is ook wel degelijk minder in je eentje in zo'n park, zeker voor het eerst, omdat je toch veel voorzichtiger dan gaat zijn. Als er wat gebeurd kan je immers niet eens iemand anders terug laten rijden en ik moest het gezin ook nog terug naar NL zien te krijgen na de vakantie immers :winkie:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Klitse schreef: do 5 september 2019, 14:38 Gaaf filmpje weer. Bikepark an sich ziet er best OK uit voor die prijs. We zouden er op de meeste plekken in Nederland maar wat blij mee zijn denk ik. Een vergelijk met Winterberg is dan ook niet helemaal terecht mijns inziens. Ook gaaf dat je dit alleen doet. Ik zou het niet durven. Wat doe je als je crashed en niet meer kunt rijden?
Het kost geen drol nee en er bleek dus dat ik de helft niet eens heb gezien (alles in het bos).

Het is zeker geen Winterberg, daar is alles strak geregeld, mooie liften, veel publiek, lijnen duidelijk afgezet ed. Maar aan de andere kant is het wel heel voorgekauwd en dit is een veel rauwer park. Dat was even wennen.

Dat alleen rijden doe ik normaal ook niet maar was op vakantie en wilde toch nog ff knallen. Als je idd crasht en niet meer kunt rijden ben ik de lul. Want het gezin zat nog in Duitsland in een huisje. Zonder auto. :roll:
Gelukkig niet gebeurd :winkie:
Gebruikersavatar
blackrider
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 23:25
Mijn mountainbike: Giant Trance 1.5 - Xtrail Mud 9.0
Contacteer:

Yo Bikers.

Mijn film over Bikepark Kranjska Gora in Slovenië staat erop. Laat me weten wat jullie vinden van dit Bikepark, en of jullie er ook zijn geweest.

https://youtu.be/aaqZSpOAEXY
YouTube: Feel Free on your MTB

Feel Free MTB
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Heftig! Knap dat je dit durft! :o
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

blackrider schreef: do 5 september 2019, 22:17 Yo Bikers.

Mijn film over Bikepark Kranjska Gora in Slovenië staat erop. Laat me weten wat jullie vinden van dit Bikepark, en of jullie er ook zijn geweest.

https://youtu.be/aaqZSpOAEXY
Vet park zo te zien. Nooit van gehoord maar ziet er verder goed uit. Die 1e rode lijn is toch wel redelijk gelijk aan de Black Line in Winterberg als ik het zo zie qua wortels?
lars.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: di 28 april 2015, 12:35

blackrider schreef: do 5 september 2019, 22:17 Yo Bikers.

Mijn film over Bikepark Kranjska Gora in Slovenië staat erop. Laat me weten wat jullie vinden van dit Bikepark, en of jullie er ook zijn geweest.

https://youtu.be/aaqZSpOAEXY
Leuke video's maak je! Hoe steil het echt is zie je natuurlijk alleen in real life maar dat zag er al heel heftig uit :lol:
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

blackrider schreef: do 5 september 2019, 22:17 Yo Bikers.

Mijn film over Bikepark Kranjska Gora in Slovenië staat erop. Laat me weten wat jullie vinden van dit Bikepark, en of jullie er ook zijn geweest.

https://youtu.be/aaqZSpOAEXY
Leuke beelden :-q
Maar zonder commentaar kijkt het filmpje wel beter :winkie:
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

MVMVML schreef: do 5 september 2019, 12:32 Nou mijn ervaringen met Ferme Libert zijn hier https://youtu.be/YeA1MDFueik te zien.... niet gelijk schieten he want ik vond het verdomd zwaar met een brakke en kapotte sleeplift, 9 meter jumps, 3 meter hoge drops en heule hoge tabletops :-{ :winkie:

Afbeelding
Leuk filmpje weer! En park ziet er prima uit.
Plaats reactie