Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

DaanJ schreef: wo 20 november 2019, 23:30 Ik vind die complete builds sowieso wat aan de prijs moet ik zeggen. Wel bizarre wachttijd, meestal zijn ze erg snel. Anyway, wordt een mooie bike, en die Hope remmen was ik meer over te spreken dan de Magura's die ik nu heb, qua geluid vooral, superstil. Goede keus :) Ik word hier ondertussen af en toe flink gek met pads die net wat los zitten en knallen als een gek, klinkt alsof er constant van alles afbreekt.
Op advies van Tarty idd niet de Magura's genomen omdat die blijkbaar minder consistent en kwetsbaarder zijn dan de Hope's.En nog goedkoper ook, dus die keuze was makkelijk ;)
Maar qua prijs... Er zit top spul op, en als je dat op een normale mtb wilt hebben, dan betaal je nog veel meer (ok, dan heb je ook de groepset, demper en vork). In verhouding tot een normale mtb vind ik de prijs niet schrikbarend... Maar het blijft wel een hoop geld, dat wel ;)
Laatst gewijzigd door Mark-V op di 26 november 2019, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

...... even 25 jaar terug in de tijd ....... (moet al die oude foto's eens knap scannen eigenlijk :-{ ).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

......uit de jaren dat alles nog op één fiets moest .... Trials en Fietstocht naar de Noordkaap

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1266
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Leuk te zien die super old school trials. Mooi ook dat eens aangeleerde skills altijd blijven hangen, en dat meerdere fietsen hebben gewoon nergens op slaat :D
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

DaanJ schreef: di 26 november 2019, 23:03 Leuk te zien die super old school trials. Mooi ook dat eens aangeleerde skills altijd blijven hangen, en dat meerdere fietsen hebben gewoon nergens op slaat :D
Yup, tricks worden soms beetje roestig maar af en toe een beetje afstoffen helpt om het niveau niet teveel te laten zakken :winkie:
Bij één van mijn maten kwam laatst het idee om een "25 jaar later" fotoshoot te doen en het dan naast elkaar te zetten...... moet ik er eerst wel weer wat uurtjes insteken voor sommige tricks ben ik bang :-?
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Kijk hem op z'n Ridgerunner de wereld veroveren! :-q
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Ik hoor gewoon de 3rdBass-muziek erbij :winkie: :-q
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

MVMVML schreef: do 28 november 2019, 10:34 Ik hoor gewoon de 3rdBass-muziek erbij :winkie: :-q
Het was vnml. Sepultura en Slayer in die dagen, inmiddels zijn ook daar de scherpe randjes vanaf :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3804
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

yo-eddy schreef: do 28 november 2019, 12:08
MVMVML schreef: do 28 november 2019, 10:34 Ik hoor gewoon de 3rdBass-muziek erbij :winkie: :-q
Het was vnml. Sepultura en Slayer in die dagen, inmiddels zijn ook daar de scherpe randjes vanaf :bier:
Sepultura :roll:

:lol:
Ik kan nog steeds Metallica, RATM, SOAD etc erg waarderen, maar Sepultura ging me net te.
Gebruikersavatar
Bokmaaa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 762
Lid geworden op: wo 25 januari 2017, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX9

yo-eddy schreef: do 28 november 2019, 12:08
MVMVML schreef: do 28 november 2019, 10:34 Ik hoor gewoon de 3rdBass-muziek erbij :winkie: :-q
Het was vnml. Sepultura en Slayer in die dagen, inmiddels zijn ook daar de scherpe randjes vanaf :bier:
BOOEE!!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Zo lekker, Sepultura, staat hier nog regelmatig op, goed als je een deadline moet halen. :lol:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

maverick76 schreef: do 28 november 2019, 10:22 Kijk hem op z'n Ridgerunner de wereld veroveren! :-q
De Ridgerunners waren prachtig, maar vooral door de garantie van Koga :-? . Heb er 5 versleten alvorens een Scott Pro Racing met Columbus Max buizen mijn "vaste" Reisfiets werd. Die heeft het meest vd wereld gezien van mijn bikes.

Afbeelding

Afbeelding

..... maar we dwalen wel af van "Freeride en Downhill" ondanks dat ik mij toen heel "Free" voelde en de downhills waren langer dan ik ooit nog zal rijden ;)
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Prachtig! Epische avonturen kerel! Je bent overigens nog nauwelijks veranderd volgens mij.

Maar dat afdwalen van downhill en freeride is al aan de gang vanaf de start. Ik heb ik amper wat gezien wat neigt naar freeride en downhill. Ik zie vooral “trail” op freeride en downhill fietsen :lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

yo-eddy schreef: do 28 november 2019, 12:08
MVMVML schreef: do 28 november 2019, 10:34 Ik hoor gewoon de 3rdBass-muziek erbij :winkie: :-q
Het was vnml. Sepultura en Slayer in die dagen, inmiddels zijn ook daar de scherpe randjes vanaf :bier:
Slayer nog gezien op Fortarock, met oa Ghost en Maiden. :-q

Dit jaar nog bij Metallica geweest, volgend jaar naar Nightwish.

Gave foto’s. Never grow up!
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Ha, daar was ik ook. Up the Irons!!!
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

maverick76 schreef: do 28 november 2019, 18:18 Maar dat afdwalen van downhill en freeride is al aan de gang vanaf de start. Ik heb ik amper wat gezien wat neigt naar freeride en downhill. Ik zie vooral “trail” op freeride en downhill fietsen :lol:
De omschrijving van het Freeride & Downhill forum:
Freeride & Downhill
Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Dus om in die trend te blijven maar een stukje trials / TTF :winkie: :

Zandbakje rond
Heusden stadswal naar beneden
Nose manuals

jammer dat met dit weer allerlei houten obstakels erg glad worden, maar de straat is gelukkig nog goed te doen ;)
Plaats reactie