Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

ENDURHOES schreef: wo 1 december 2021, 22:45 We hebben met wat vrienden laatst een bezoekje gebracht aan Bikepark Ferme Libert in België, en hebben het natuurlijk vastgelegd. De Enduro trails daar zijn zeker een aanrader! De jumplijn is ook dik, maar wel voor wat gevorderde mountainbikers. Maar er zit voor ieders wat bij. Zou tof zijn als je een kijkje zou nemen naar de video's!

Afbeelding
https://youtu.be/Zj2WX13VRy8

Nog een eerder bezoek:

https://youtu.be/fSB7BHgRxKc
Erg leuk gedaan, wat me aansprak was de lol en het wegblijven van harde house muziek. Lekker “gewoon”. :-q
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

gemaakt met de zelf ontspanner op 20 seconden. Belgische Ardennen Afbeelding

Cevennen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
bob.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 26 mei 2015, 21:21
Mijn mountainbike: Radon Jealous & Transition Patrol

corex schreef: do 2 december 2021, 22:52 gemaakt met de zelf ontspanner op 20 seconden.
Gaaf, dat vraagt wel een hele goede timing! Heb je 't vaak opnieuw moeten doen om jezelf goed in beeld te krijgen?
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Dat was vrij makkelijk. Wat ik me kan herinneren 2 of 3 keer met wat tuning van de compositie.
Ik was die week wel meer met de timer bezig. Zodoende leerde ik strak in seconden tellen.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

als regelmatige solo rijder die toch af en toe wat beeld wil gebruik ik de film stand en trek daar wat stills uit. Je wordt er idd vanzelf handig mee, maar een beetje behelpen is het wel.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Deel 2 van het 1e Lac Blanc bezoek: deze video toont de superdikke rode Flow, La Roots en de zwarte Nuts-trails. En die zijn ook echt nuts! Helaas was er ook een crash die resulteerde in een breuk en ziekenhuisbezoek... en wat moet je dan doen als je halverwege de trail niet meer kan fietsen?

Afbeelding

https://youtu.be/-YQJt0ub15Q
Gebruikersavatar
DuReal
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 907
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 18:51

Komt ie weer om al zijn stoere crashes, botbreuken en ziekenhuisbezoeken te etaleren. :bier:
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

DuReal schreef: do 9 december 2021, 17:11 Komt ie weer om al zijn stoere crashes, botbreuken en ziekenhuisbezoeken te etaleren. :bier:
:winkie: :-q goed he?
Al ontsprong ik persoonlijk deze keer de dans. :bier:
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

Mooi om te zien. Ook maar eens een keer naar Lac Blanc.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Cubie schreef: do 9 december 2021, 17:33 Mooi om te zien. Ook maar eens een keer naar Lac Blanc.
100% een aanrader. Echt een heel gaaf en ook goed geregeld park. Alle banen zijn tof en bieden nog heel veel toekomstige uitdaging, het zijn vrij lange afdalingen en de rest eromheen is ook allemaal netjes geregeld.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Rijden jullie alles 1x? Laatste filmpje lijkt op allemaal blinde runs. Doe je niet liever 2x achter elkaar dezelfde om de gemiste features die achteraf wel hadden gekund alsnog mee te pakken?
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Bram87 schreef: do 9 december 2021, 22:06 Rijden jullie alles 1x? Laatste filmpje lijkt op allemaal blinde runs. Doe je niet liever 2x achter elkaar dezelfde om de gemiste features die achteraf wel hadden gekund alsnog mee te pakken?
Is bij een hoop niet gelukt op de 1e dag.... helaas.
2e wel. Dat zat oa in de 1e video. Dan pak je idd drops ed gelijk omdat je weet wat het is. 😁
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

ik was ook altijd gefocust op kwantiteit en wil het liefst elke trail in een bikepark rijden maar de laatste bezoeken heb ik besloten dat ik een trail minimaal 2x achter elkaar moet hebben gereden voordat ik naar de volgende ga (tenzij ik m niet leuk vind). En dan het liefst later op de dag nog een keer om die laatste paar features te clearen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Bram87 schreef: do 9 december 2021, 22:43 ik was ook altijd gefocust op kwantiteit en wil het liefst elke trail in een bikepark rijden maar de laatste bezoeken heb ik besloten dat ik een trail minimaal 2x achter elkaar moet hebben gereden voordat ik naar de volgende ga (tenzij ik m niet leuk vind). En dan het liefst later op de dag nog een keer om die laatste paar features te clearen.
Dat is ook eigenlijk veel beter. Maar ja, dan ben je ergens nieuw en dan wil je wel alles gezien hebben.
Alleen was er veel tijd verloren door een ongeluk. En de volgende dag moesten we ook weer terug naar NL rijden dus blijf je ook niet tot het einde. Beetje tijd tekort eigenlijk :)

Daarom ook al besloten volgende keer pas maandagochtend weg te gaan. Dan heb je gewoon 2 volle dagen. En die kan je goed gebruiken daarzo. :winkie:
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Werd een beetje wagenziek van het filmpje. Wat een gewiebel.
Doet me denken aan het testen van een 150 mm Kona in Let Gets 2007 - mijn 1e keer op zo'n dikke bike- .Koers houden was toch vooral zorgen de bike recht op te houden. Door de hogere snelheid en het uitveren van de vork maakte de bike wel eens een zijstapje. Vork was niet afgesteld voordat ik vertrok.( zo ging dat toen)
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Plaats reactie