Jouw mooiste actie foto's en...filmpjes.

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Lekker hoor en 2x prachtfietsen ook natuurlijk :bier:
Heckler40 schreef: vr 5 november 2021, 16:15 Crestino en dan Ingegnere trails vanaf NATO Base Finale Ligure, camera piloot Suravida

Afbeelding

https://www.youtube.com/watch?v=HJzrOqpsIIg
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Kombochten hebben ze gelukkig ook in Finale, maar net als je denkt dat het lekker flowy wordt gooien ze er een paar rockgardens en dropjes tussendoor. :winkie: Heerlijk!
De mannen op de Poles konden een aardig potje sturen en hadden duidelijk meer lef dan ik. Grappig is wel om te zien dat ik ze op rammelstroken met daarna een scherpe bocht weer bijhaal. (En Heckler40 voor ze uitloopt) Dan merk je toch dat die achterdemper meer controle geeft en je later kan remmen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Trails zien er echt heel aanlokkelijk uit idd :-q , en wel een open deur he dat achtervering je meer controle geeft :wink:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

MVMVML schreef: wo 10 november 2021, 16:45 Stukje Lac Blanc. Superdik park hoor. :bier:


https://www.facebook.com/MTBenvoorMvML/ ... 431106398/
Dat liep maar net goed af op 1:40 of zie ik dat verkeerd?
Verder ziet het er wel tof uit dat bikepark.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Klitse schreef: wo 10 november 2021, 16:48
MVMVML schreef: wo 10 november 2021, 16:45 Stukje Lac Blanc. Superdik park hoor. :bier:


https://www.facebook.com/MTBenvoorMvML/ ... 431106398/
Dat liep maar net goed af op 1:40 of zie ik dat verkeerd?
Verder ziet het er wel tof uit dat bikepark.
Dat zag jij helemaal goed. Weet nog niet hoe ik hem nog gered heb, maar ging helemaal niet goed.

Is echt een supertof park. Lange trails, lekker Frans ruw, veel stenen wortels etc en genoeg grote sprongen gaps etc voor wie ervan houden.
Grondvreter
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 3 november 2020, 14:52

Lac Blanc dit jaar geweest, Je hoort er vrij weinig over in Nederland (volgens mij), maar echt ongelooflijk vet. Zodra het open is in mei meteen weer naartoe.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Grondvreter schreef: wo 10 november 2021, 19:53 Lac Blanc dit jaar geweest, Je hoort er vrij weinig over in Nederland (volgens mij), maar echt ongelooflijk vet. Zodra het open is in mei meteen weer naartoe.
Ja is echt superdik ja. Zag ook geen enkel geel kenteken toen daar weekend trouwens. Wel paar Belgen. Zeker snel weer heen :-q Hadden ook perfect huisje daar.
Grondvreter
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 3 november 2020, 14:52

MVMVML schreef: wo 10 november 2021, 21:32
Grondvreter schreef: wo 10 november 2021, 19:53 Lac Blanc dit jaar geweest, Je hoort er vrij weinig over in Nederland (volgens mij), maar echt ongelooflijk vet. Zodra het open is in mei meteen weer naartoe.
Ja is echt superdik ja. Zag ook geen enkel geel kenteken toen daar weekend trouwens. Wel paar Belgen. Zeker snel weer heen :-q Hadden ook perfect huisje daar.
Waar zaten jullie? Ik was met mij gezin op vakantie in de Vogezen, en ben er een dagje tussenuit geglipt. Het was om eerlijk te zijn mijn eerste downhill bikepark ervaring als dusdanig. Maar het smaakt naar veel meer.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Grondvreter schreef: wo 10 november 2021, 21:50
MVMVML schreef: wo 10 november 2021, 21:32
Ja is echt superdik ja. Zag ook geen enkel geel kenteken toen daar weekend trouwens. Wel paar Belgen. Zeker snel weer heen :-q Hadden ook perfect huisje daar.
Waar zaten jullie? Ik was met mij gezin op vakantie in de Vogezen, en ben er een dagje tussenuit geglipt. Het was om eerlijk te zijn mijn eerste downhill bikepark ervaring als dusdanig. Maar het smaakt naar veel meer.
Huis zat in Anould via RbNB.
Grondvreter
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 3 november 2020, 14:52

MVMVML schreef: wo 10 november 2021, 23:06
Grondvreter schreef: wo 10 november 2021, 21:50

Waar zaten jullie? Ik was met mij gezin op vakantie in de Vogezen, en ben er een dagje tussenuit geglipt. Het was om eerlijk te zijn mijn eerste downhill bikepark ervaring als dusdanig. Maar het smaakt naar veel meer.
Huis zat in Anould via RbNB.
Ahja dat kan natuurlijk ook gewoon. Toen ik er was stonden ze met tenten in de berm maar ik heb niet zo zin in de knuppel van de Gendarme in de nacht (of dag, of van wie dan ook).
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7393
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Perfecte timing voor Ben z'n video...

De (wat meer) tricky passages zijn er overal wel uitgeknipt.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Grondvreter schreef: do 11 november 2021, 00:32
MVMVML schreef: wo 10 november 2021, 23:06
Huis zat in Anould via RbNB.
Ahja dat kan natuurlijk ook gewoon. Toen ik er was stonden ze met tenten in de berm maar ik heb niet zo zin in de knuppel van de Gendarme in de nacht (of dag, of van wie dan ook).
Ja klopt veel campers ook daar en je kan douchen in het gebouw, maar mij niet gezien. Wij hadden een vrijstaand huis met alles erop en eraan. 4 slaapkamers, keuken met alles erin (ook koffie, thee, suiker etc dus niet al die zooi hoeven te halen/meeslepen), open haard, grote tuin, garage waar je fietsen in kunnen. Ideaal. Bakkertje 5 minuten verderop. En koste 4 tientjes de man voor 2 nachten :winkie:

Zat half uurtje van Lac Blanc aan de ene kant en half uurtje La Bresse aan de andere kant in. Alleen La Bresse was dicht...

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3835
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

cheeta schreef: do 11 november 2021, 01:22 Perfecte timing voor Ben z'n video...

De (wat meer) tricky passages zijn er overal wel uitgeknipt.
Das een mooie om ff goed te kijken ja. Thnx.

Ik had het idee dat ik remde net voor de drop :roll:
Grondvreter
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: di 3 november 2020, 14:52

MVMVML schreef: do 11 november 2021, 09:56
Grondvreter schreef: do 11 november 2021, 00:32

Ahja dat kan natuurlijk ook gewoon. Toen ik er was stonden ze met tenten in de berm maar ik heb niet zo zin in de knuppel van de Gendarme in de nacht (of dag, of van wie dan ook).
Ja klopt veel campers ook daar en je kan douchen in het gebouw, maar mij niet gezien. Wij hadden een vrijstaand huis met alles erop en eraan. 4 slaapkamers, keuken met alles erin (ook koffie, thee, suiker etc dus niet al die zooi hoeven te halen/meeslepen), open haard, grote tuin, garage waar je fietsen in kunnen. Ideaal. Bakkertje 5 minuten verderop. En koste 4 tientjes de man voor 2 nachten :winkie:

Zat half uurtje van Lac Blanc aan de ene kant en half uurtje La Bresse aan de andere kant in. Alleen La Bresse was dicht...

Afbeelding
Afbeelding
Ok goede tip, niks meer aan doen. Ben inmiddels enigszins bekend geraakt in het gebied, sowieso is alles heel goed aan te rijden ondanks de bergen. Ik ben die twee weken ook nog allerlei random berg paden afgereden met een EMTB, is ook een aanrader, zit heel wat moois tussen.
Plaats reactie