Mini Downhill cup 2011

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gesloten
Mrtnrider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 27 september 2009, 22:27
Mijn mountainbike: New team 2011

maaf schreef:
bobby schreef: Zodoende zou het dus een totaal van 7 downhill wedstrijden in NL (valt Filthy voor het gemak ook even onder) worden :D
Enerzijds vind ik het supergaaf natuurlijk, maar on the other hand vind ik het wel wat veel van het goede.
Ik sta in ieder geval niet te springen om al die 7 data vrij te maken voor een 'downhill'-race van amper een minuut.

Vast wel bij een stuk of 2 van die races aanwezig. Heb er wel weer zin in!
Je kunt natuurlijk ook altijd zeuren.
Ben blij dat er eindelijk iets voor downhill in nederland georganiseerd wordt. En dan zo'n negatief toontje dat het teveel is. Voor jou misschien te veel om aan te deel te nemen, dus dat neemt niet weg dat er nog steeds een organisatie is die super veel moeite doet om dit te realiseren.

Goed bezig gasten! Ich bin dabei!
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Het is helemaal niet als zeuren bedoeld, het is simpelweg persoonlijke situatie die het voor mij niet mogelijk maakt elk weekend vrij te zijn, waardoor prioriteiten moeten worden gesteld. Zou er het liefst ook allemaal bij zijn, maar vrije weekenden zijn schaars voor mij (voornamelijk door werk). En ik hoop gewoon dat niet te veel mensen dit zelfde probleem hebben, zou 't namelijk niet cool vinden voor organisatie als er weinig mensen komen.

Vind het echt top dat er dit soort dingen georganiseerd worden, en niets dan lof voor het initiatief en alle mensen die keihard hun best doen om dit mogelijk te maken. Laat dat voorop staan.
ivootjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: za 2 mei 2009, 13:11
Mijn mountainbike: ice cube - Foes FXR in opbouw

Ik ben er ook bij , hoogst waarschijnlijk alleen niet in Groningen omdat ik dan in The USA zit :D.

Heb er nu al zin in aftellen is begonnen
spclzd
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 6 maart 2009, 01:21
Mijn mountainbike: S-works Enduro carbon

bovenstaande bericht geldt ook voor mij alleen zit ik dan niet in the Usa:p
paties
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 21 juni 2009, 18:46
Mijn mountainbike: Cube ltd pro, Kona Cowan
Contacteer:

mijn vakantie zit mooi tussen groningen en bergschenhoek in dus ga proberen om ze allemaal te doen, alvast mijn complimenten voor de initiatoren/organisatie!
daveneef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 13:05
Mijn mountainbike: Kona Five O de luxe

Ik doe aan alle wedstrijden mee, ik moet wel anders kom ik nooit aan mijn puntjes ;). En volgens mij is het geen probleem qua animo.
bikeruben
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 8 april 2007, 22:26

maaf schreef:Het is helemaal niet als zeuren bedoeld, het is simpelweg persoonlijke situatie die het voor mij niet mogelijk maakt elk weekend vrij te zijn, waardoor prioriteiten moeten worden gesteld. Zou er het liefst ook allemaal bij zijn, maar vrije weekenden zijn schaars voor mij (voornamelijk door werk). En ik hoop gewoon dat niet te veel mensen dit zelfde probleem hebben, zou 't namelijk niet cool vinden voor organisatie als er weinig mensen komen.

Vind het echt top dat er dit soort dingen georganiseerd worden, en niets dan lof voor het initiatief en alle mensen die keihard hun best doen om dit mogelijk te maken. Laat dat voorop staan.
Ik neem aan dat de wedstrijden elke keer 1 dag duren, dus dan is het wel beter te overzien, 6 wedstrijden. ( en niet 2/3/4 dagen zoals andere wedstrijden).

Er is wel goed gepland, kijkend naar de iXS kalender heeft alleen chatel overlap. Maar ik zal niet aanwezig zijn, te ver rijden...
gerardr
All rounder
All rounder
Berichten: 93
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 19:06
Mijn mountainbike: Yeti dj 2009

Apeldoorn en nieuwegtin heben mijn keuze.
Iemand uit omgeving maarssen die erheen gaan???
ivootjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: za 2 mei 2009, 13:11
Mijn mountainbike: ice cube - Foes FXR in opbouw

hoe zit het met inschrijven ..?
Wil wel optijd er bij zijn :P
StainlessStyles
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 565
Lid geworden op: za 24 maart 2007, 08:40
Mijn mountainbike: Specialized Big Hit-Cove STD 'Goldseries'
Contacteer:

Beste,

Men krijgt 1 maand voor iedere wedstrijd de gelegenheid zich in te schrijven. Men kan zich inschrijven via http://www.minidownhillcup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

De site word nog aan gewerkt en zal z.s.m online gaan.

Sportieve groeten,

Tot snel!
Bikepark The Filthy Trails
Website: http://www.filthytrails.be" onclick="window.open(this.href);return false;
E-mail: styles@filthytrails.be
Facebook: http://www.facebook.com/filthytrails" onclick="window.open(this.href);return false;

mountainbike-freeride-downhill shop
http://www.singletrackbikeparts.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Uit betrouwbare bron vernomen dat Apeldoorn is verplaatst naar de 25 april. Ga je normaal gesproken naar woonboulevards of autodealers op 2e Paasdag, dan kun je nu écht iets leuks gaan doen met de familie! ;)
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
reaper
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 13:18
Mijn mountainbike: Transition Sentinel Pinot Noir

Zijn het aantal startplaatsen gelijk aan vorig jaar? Tussen de 70/80?
Autoplay
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 24 november 2010, 15:27

gerardr schreef:Apeldoorn en nieuwegtin heben mijn keuze.
Iemand uit omgeving maarssen die erheen gaan???
Ik vraag mij af waar in Nieuwegein het plaats zal vinden. Waarschijnlijk Nedereindseberg, maar tot op heden zie ik niet waar de downhill gereden zou moeten worden? Ik ben er sowieso bij in Nieuwegein. Ik hoop dat mijn YT dan binnen is, dan kan ik zelf ook mee doen.
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

In Nieuwegein komt een minidownhill bij de skibaan.
@reaper. Startaantal blijft het zelfde inderdaad
timbo16
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 957
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 14:23
Mijn mountainbike: Crosser voor offroad
Contacteer:

komt de mini dh niet aan de kant waar ook het bike park gaat komen dan?
Flanders cx
Cube Litening super HPC race, sram red
Gesloten