Mini Downhill cup 2011

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gesloten
sneeuwpop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 765
Lid geworden op: vr 17 november 2006, 01:34

Hier staat het filmpje van onze mini-DH-wedstrijd in Grunn. Ries (van Lenzfilm) heeft de hele dag lopen filmen en had zo'n 2,5 uur aan materiaal. Hij heeft er voor gekozen om veel sfeerbeelden te verwerken in het filmpje.

MTV zal een andere opzet hebben gehad, door voornamelijk de presentatrice in beeld te willen brengen die aan het fietsen is. Vorig jaar is er bij ons door de lokale omroep ook een item gemaakt over onze fourcross. Hierbij ook veel gelul er omheen, met af en toe wat actie van echte rijders.

Zoals je kunt zien ligt het eindproduct (de film) grotendeels in handen van de editor. Meestal is er een overvloed aan beeldmateriaal en het maar net welke beelden je wilt gebruiken met een bepaald doel voor ogen.
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!”
Nosi
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: do 15 april 2010, 10:58
Mijn mountainbike: Giant XTC en Glory

Weet iemand hoe het zit met de basislidmaatschap van de KNWU? Kunnen we de huidige verlengen of moeten we bij de eerste wedstrijd een nieuwe aanvragen?
bror
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: di 13 april 2010, 12:24
Mijn mountainbike: kona supreme operator 2013.

die van mij had ik aangevraagd en betaald alleen ik heb nooit een bevstiging of een pasje gerken ofso??
Nosi
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: do 15 april 2010, 10:58
Mijn mountainbike: Giant XTC en Glory

Ik had een e-mail van de KNWU of Bar-End met gegevens gekregen om bij de KNWU in te loggen, hier kan je je basislidmaatschap downloaden / printen. Stelt niet veel voor, behalve het nummer dat er op stond heb ik hem niet nodig gehad. Hoop dat het er dit jaar meer dan 4 races worden!
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

binnenkort meer nieuws over de cup van 2012 in een nieuw topic

[edit jf] en dat topic staat hier: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 17&t=88008" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten