Mini Downhill cup 2011

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Gesloten
daveneef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 13:05
Mijn mountainbike: Kona Five O de luxe

He Woeker,

Ik kan niks op de site van Bar-end vinden waar ik aspirant lid of uberhaubt lid kan worden.
Is het misschien mogelijk om een telefoon nummer of een e-mail adres te posten.
Groet Dave
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

woeker schreef:
Je kan overigens buiten de wedstrijd in Apeldoorn tijdens iedere wedstrijd aspirant lid worden van Bar-end.
je kan dus ter plekke aspirant lid worden, bij de (betaling)van de inschrijving van iedere downhillcup wedstrijd :-q
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

woeker schreef: De puntentelling: er worden geen extra punten gegeven als je meer wedstrijden rijdt. Je mag dit jaar 1 wedstrijd wegblijven, of de slechtste uitslag teldt niet mee, als je ze allemaal rijdt.
En hoe zit dat met de punten als er bij een race minder dan 5 vrouwen zijn?
larzveenz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: ma 7 augustus 2006, 18:04
Mijn mountainbike: Specialized Enduro Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Limited Edition fixed.

ernies schreef:En hoe zit dat met de punten als er bij een race minder dan 5 vrouwen zijn?
We hebben even overlegd met de verschillende organisaties en besloten dat we gewoon altijd prijzen uitreiken, ongeacht het aantal deelnemers in een categorie. Dat betekent dus ook dat elke wedstrijd (min één) meetelt voor het eindklassement ;)
http://larsveenstra.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Wat ik mij nou afvraag: hoe zit het met de clubkleding-regel bij de mini downhills? Het is een KNWU-evenement, waarbij je lid moet zijn van een vereniging. Tot zover prima, maar in het nieuwe regelement van KNWU staat ook dat tijdens wedstrijden clubkleding gedragen moet worden.
Hoe zal dit gaan tijdens de mini downhills?
divere
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 15 juni 2009, 16:05

kan je ergens zien hoe de track is ik heb namelijk net me heckler verkocht en vind de bullit een beetje zwaar :tong
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

divere schreef:kan je ergens zien hoe de track is ik heb namelijk net me heckler verkocht en vind de bullit een beetje zwaar :tong
De track in Apeldoorn is een tijdelijke track. Nu nog niet echt zichtbaar. De andere tracks zijn nog in aanbouw, dus helaas :wink:
reaper
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 13:18
Mijn mountainbike: Transition Sentinel Pinot Noir

woeker schreef:
divere schreef:kan je ergens zien hoe de track is ik heb namelijk net me heckler verkocht en vind de bullit een beetje zwaar :tong
De track in Apeldoorn is een tijdelijke track. Nu nog niet echt zichtbaar. De andere tracks zijn nog in aanbouw, dus helaas :wink:

Kan ik hieruit opmaken dat de track die ik gisteren heb gereden in apeldoorn (mt. beaken?) nog aangepast gaat worden?
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1518
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

Zal vast wel een beetje veranderen
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
divere
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 15 juni 2009, 16:05

hahahaha :winkie: dacht je ff snel te oefenen
reaper
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 13:18
Mijn mountainbike: Transition Sentinel Pinot Noir

ach ja, het is toch in de buurt...
Heb wel zin in de wedstrijd!! Ik vraag me alleen af hoe de chicken runs uitgezet gaan worden aangezien er een dubbel is waar ik nog niet achter ben hoe ik daar overheen moet zonder de bocht uit of overheen te vliegen... :S
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1518
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

dirtyhill rotterdam gaat hem niet worden schijnt dit jaar , kan uit de startpost verwijdert worden.
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

HM'78 schreef:........schijnt dit jaar........... kan uit de startpost verwijdert worden.
Hoe officieel is dat dan?
Work... the eight hours between bicycle rides.
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1518
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

heb het uit erg betrouwbare bron , (voorzitter van dirty hill) , maar het is logischer even te wachten met schrappen tot het door hem gemeld word , vreemd dat het nog niet doorgekomen is.

de dh wedstrijd van de club zelf gaat ook niet door dit jaar ,...
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
daveneef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 369
Lid geworden op: wo 18 november 2009, 13:05
Mijn mountainbike: Kona Five O de luxe

Ik heb samen met mijn maten geoefend in Apeldoorn wat een vette track is dat geworden zeg vette gaps en een mooie rockgarden verder erg technische. Dit word mooi...
Gesloten