Nieuwe webshop www.southside-mountainbiking.com

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
brooss
All rounder
All rounder
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 12:15
Mijn mountainbike: Cube AMS 120 Pro 29"

bedankt voor je PB nicolai...
What goes up must come down...
napalm
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: wo 30 november 2005, 20:43
Mijn mountainbike: charge iron 24" ti - Yeti 303

[/quote]Het is natuurlijk volstrekt onmogelijk dat ze Facebook via een andere internet verbinding bijhouden :roll:[/quote]

En met die andere verbinding kan je niet op je eigen website of mailbox komen!!!! allemaal BULLSHIT
555
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik heb ze vandaag gesproken, en moet zeggen dat ik tot nu toe geen negatieve dingen kan melden.
Neemt netjes de telefoon op, en belde zelfs vanavond nog terug.

Dus tot zover geen geklaag, ik ga daar gewoon mijn wielset bestellen. En als het een beetje meezit ook mijn frame :D
Gebruikersavatar
Maple Leaf
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 151
Lid geworden op: di 28 oktober 2008, 11:18
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer- Rocky Mountain Element - Norco Search XR S

Ik heb er een aantal weken geleden een Reverb dropperpost besteld en het contact toen was heel goed. Binnen een dag werd er telkens op mijn vragen gereageerd. Reverb werd netjes geleverd inclusief de al eerder genoemde flyers.
Gistermiddag op afspraak nog bij ze langs geweest om wat kleding en schoenen te passen. Ik moet zeggen dat ik zeer goed geholpen werd. Ik zal hier zeker vaker spullen bestellen, ben er zeer tevreden over.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik heb inmiddels mijn wielset daar besteld en ontvangen. Maar ook mijn frame en anders klein spul, alleen het frame is nog niet binnen, maar dat was vooraf al bekend. Ze hebben daar wel hun uiterste best gedaan om het frame zsm hier te krijgen.

Dus ik heb helemaal niets te klagen over deze shop!
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

:~
Laatst gewijzigd door de lachende derde op vr 2 mei 2014, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4106
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Hier ook alles super verlopen, super snel verzonden en goede prijzen.
⛧⛧⛧
Plaats reactie