Nieuwe webshop www.southside-mountainbiking.com

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Christiaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1762
Lid geworden op: za 20 december 2003, 18:43
Mijn mountainbike: Intense M6/Yeti DJ/GT Lopes 55/Yeti SuperX
Contacteer:

Jawel, Angelo is back! Southside mountainbiking gaat door als webshop en bij grote (internationale) evenementen en wedstrijden waar de team riders aan meedoen zal southside aanwezig zijn met een stand.

De site: http://www.southside-mountainbiking.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Site wordt nog verder uitgebreid met meer producten, maar het is mooi om te zien dat er weer een webshop bij komt voor het dh, enduro, freeride publiek.

Angelo, succes, het is je gegund.
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

Dat de aanhouder maar mag winnen..! Altijd prettig om ook in dit segment dichter bij huis je aankopen te kunnen doen
eefsanders
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 35
Lid geworden op: do 21 april 2011, 23:39
Mijn mountainbike: Scott Genius 20
Contacteer:

Hey Angelo, heel veel succes met de webshop.
Ben nog steeds erg gelukkig met m'n Scottje hoor :)
Groeten van Eef
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

Ervaringen met deze club?

Wil een Evoc messenger bag kopen, maar kan eigenlijk maar heel weinig terugvinden over Southside op internet.
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
stevens-biker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 18 december 2008, 12:09

JorisR6 schreef:Ervaringen met deze club?

Wil een Evoc messenger bag kopen, maar kan eigenlijk maar heel weinig terugvinden over Southside op internet.

ik heb er al meerdere malen besteld is goed bevallen. netjes ingepakt goed service en mocht je nog dingen willen weten mail angelo en het komt allemaal goed
Gebruikersavatar
richard_librium
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:34
Mijn mountainbike: Demo 8one 2006
Contacteer:

van de week besteld, als het goed is krijg ik morgen alles binnen.
maar tot nu toe is alle communicatie perfect verlopen, snel antwoord
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Laatst schoenen gekocht, top afgehandeld en via mail altijd snel en goed geinformeerde antwoorden.

Schoenen pastte niet 100%, er werden al nieuwe opgestuurd voor ik de oude geretourneerd had. Dus ze gaan uit van het goede in de mens. Vertrouwen gaat in de toekomst meer beloond worden. Binnenkort eens wat meer kleding bij ze op snorkelen :-q
RayB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: za 18 juni 2011, 03:03
Mijn mountainbike: Spec. Camber Elite 2011 26"

Goede site.
Laatst een keer een Renthal stuurtje gekocht.
Prima service, en mooie producten in Nederland.
aappii
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: za 26 juli 2008, 13:53

Ik wil deze shop van harte aandragen aan iedereen die aan mountainbiken doet in NL. Waarom? Omdat de service top is, de prijzen zijn nagenoeg hetzelfde of zelfs lager dan op CRC. Mocht je vragen hebben of advies op maat kan Angelo of 1 van de team riders je verder helpen.
En het belangrijkste voor mij, Southside doet iets terug voor de Nederlandse scene. Je kan je geld wel wegbrengen naar een gigant als CRC of bikemailorder.de, maar die doen niets terug voor de Nederlandse scene. Southside heeft een ontzettend mooi en goed race team, ze hebben vorig jaar het NK in Malmedy georganiseerd en ze hebben menig mens van heel wat informatie voorzien.
Toen ik vorig jaar mijn Neckbrace ben kwijt geraakt na een harde crash tijdens het NK hebben ze me ontzettend goed geholpen met mijn nieuwe Leatt.
Kortom aanrader dus.
Lnnrt
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 392
Lid geworden op: do 5 augustus 2010, 13:20
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AM

En ze verkopen Sombrio producten... Me like!! En meteen maar wat besteld. 8)
Mijn bike (KLIK)
menace
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 21:27

Goeie spullen hoor
kloekloek
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 21 november 2012, 11:58

Hebben zij niet eerst in herten gezeten?
kloekloek
All rounder
All rounder
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 21 november 2012, 11:58

En nu in Horn zie ik, lekker dichtbij. Hebben zij ook een winkelgedeelte, of enkel de webshop?
aappii
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: za 26 juli 2008, 13:53

ze hebben officieel alleen een webshop maar mocht je vragen hebben of iets willen passen moet je ze gewoon een mail sturen.
Domenico-nmgn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: za 11 mei 2013, 15:57

Iemand hier nog wat gekocht afgelopen tijd?
Heb vorig weekend wat besteld maar niks meer vernomen ook geen
enkele reactie op de mail.
Plaats reactie