Bergschenhoek update

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
Pizzaboy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 954
Lid geworden op: wo 7 mei 2003, 12:51
Mijn mountainbike: = een 9.6 Bear longboard

Rodger heeft me weer even laten weten dat ik de jongens van mountainbike.nl niet mag vergeten.

http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... adid=12314

Greetz,
Jeroen
Yeah baby yeah
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Suffie!
Maaruh, even de tekst quoten, wel zo makkelijk:
surfstad op DP schreef:Vrienden,

Om iedereen ff op de hoogte te houden van de ontwikkelingen van de baan in Bergschenhoek en het bikefestival even deze topic.

Zoals bij een hoop mensen al bekend is, zal de dualbaan omgetoverd gaan worden naar een four-X baan.
Bij de planning hoe we het e.e.a. aanpakken houden we de oude baan zoveel mogelijk heel, zodat er gewoon tijdens de voorbereidingen door gefietst kan worden.
Op dit moment zijn we bezig met de boarding voor de nieuwe kombochten te plaatsen. Op het moment dat er gegraven gaat worden, zal ik jullie dit laten weten.
Vanaf dat moment is het namelijk niet meer mogelijk om de oude baan rijdbaar te houden.

Er is een stichting in oprichting om er voor zorg te dragen dat de baan er kan blijven liggen en we een juridische status hebben om wedstrijden te organiseren.
Naast het bikefestival zullen er ook afzonderlijke wedstrijden georganiseerd gaan worden in Bergschenhoek.

De vergunningaanvraag voor het bikefestival is de deur uit. We hebben voor het weekend van 25/26/27 juni 2004 een vergunning aangevraagd.
Wat zijn we van plan;
Four-x
Dirtcontest
Freestylecontest (op de parking met mobiel skatepark)
Speedcontest
Extreem XC (Volgens de 4-X formule een kort XC rondje rijden)
Een geheime contest voor jongens met grote ballen (bv. Crash )
Lowridercruise
Testfietsen
Clinics door ervaren Downhill en 4X rijders
Feestje
Stands
Whitetrash vertier
Rollatorrace (kun je je oma en opa ook meenemen...)

Bovenstaande is allemaal nog onder voorbehoud. De website van onze stichting zal eind januari 2004 weer up to date gehouden worden. Hier zal ook aangegeven worden wat nog een plan is en wat definitief vast staat.

Maurice,
Lennard,
Willem-Jos,
Jeroen
<3
Plaats reactie