Zab schreef:Tja, dat is wel een beetje erg veel van het goeie hoor...of je weegt 200kilo of je springt van flatgebouwen verder zou ik ook niet weten waar je 300mm veerweg voor nodig zou hebben
zane had wel gelijk: bij elke fiets wordt de stuurhoek "lager" als je een langere vork monteert... dus ook bij elk frame
Tuurlijk, maar om dat zo te zeggen . Ik bedoelde nog een tweede effect van een langere vork aan te geven, waardoor het stuurgedrag veranderd. De eerste was de langere wielbasis door de super monster. De tweede de lagere stuurhoek. Beetje stom om dan zo'n antwoord op mijn post te geven.
Tuurlijk, maar om dat zo te zeggen . Ik bedoelde nog een tweede effect van een langere vork aan te geven, waardoor het stuurgedrag veranderd. De eerste was de langere wielbasis door de super monster. De tweede de lagere stuurhoek. Beetje stom om dan zo'n antwoord op mijn post te geven.
blabla gast, wat zeg je nu eigenlijk.... Als je dingen bedoelt maar ze niet typt... tja, niet iedereen denkt op jou wonderbaarlijke manier gast..
Tuurlijk, maar om dat zo te zeggen . Ik bedoelde nog een tweede effect van een langere vork aan te geven, waardoor het stuurgedrag veranderd. De eerste was de langere wielbasis door de super monster. De tweede de lagere stuurhoek. Beetje stom om dan zo'n antwoord op mijn post te geven.
blabla gast, wat zeg je nu eigenlijk.... Als je dingen bedoelt maar ze niet typt... tja, niet iedereen denkt op jou wonderbaarlijke manier gast..
zane
Misschien in het vervolg wat beter lezen en logisch nadenken ? Snelle reactie overigens . (Maar oké volgende keer zal ik het er expliciet bijzetten, zodat ook de wat minder snelle denkers onder ons het (meteen) begrijpen )
Als jij problemen hebt met het leggen van verbanden ligt dat aan JOU en niet aan MIJ. Mijn post was duidelijk zat:
Sjase schreef:
Jass schreef:Ik bedoel dus korte bochten e.d. Dus meer dual achtige banen, evil eye trails, dat soort zaken, die zijn vlgs mij minder goed te doen met die scream vanwege de langere wielbasis t.o.v. een scream met een 150 tot 200mm voorvork.
En door die langere vork wordt de stuurhoek ook lager, bij hetzelfde frame tenminste.
En ik probeerde er idd een fijne draai aan te geven, jammer dat je 't niet oppikt.