"kolere" wat een afdaling! :)

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
amokachi
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 7 november 2011, 22:04

nice
mtb arno
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: za 2 februari 2013, 12:34

mooi , ik verlang echt om weer eens daar te zijn...
mvdlans
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 872
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 13:58
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer sxc70 2009, (Titus Moto-Lite 2005. Kona Kula deluxe 2005)
Contacteer:

Bonjour, Over vier weken mijn eerste race en gisteren de parcours verkenning gedaan van de Enduro des Terres Noires

Wat een parcours zeg. We mochten twee van de vier getimede specials rijden, dat belooft wat te worden!!

Hier een kort filmpje wat er op het programma staat:
Super biken (van XC tot Enduro) in de Zuid Franse Hautes Alpes rondom Gap? Stuur een PB'tje.
"To make a mountain of your life is just a choice"
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat ziet er niet kinderachtig uit hee! Zou je niet liever met flats rijden daar?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Ziet er erg goed uit. Leuke dingen ook in de buurt:

http://www.flickr.com/photos/brrrphotog ... 523087615/" onclick="window.open(this.href);return false;
mvdlans
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 872
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 13:58
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer sxc70 2009, (Titus Moto-Lite 2005. Kona Kula deluxe 2005)
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef:Dat ziet er niet kinderachtig uit hee! Zou je niet liever met flats rijden daar?
Ik heb nooit met die dingen gereden dus ik ben niet anders gewend. Special nr2 was met hoge snelheid over het puin naar beneden met constant drops van bijna een meter, dan vind ik het wel fijn dat die fiets lekker onder me kan stuiteren maar ik altijd recht op de pedalen blijf staan.
de lachende derde schreef:Ziet er erg goed uit. Leuke dingen ook in de buurt:

Ik begrijp je link niet :~
Super biken (van XC tot Enduro) in de Zuid Franse Hautes Alpes rondom Gap? Stuur een PB'tje.
"To make a mountain of your life is just a choice"
gerco 301
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 12 juli 2010, 19:37
Mijn mountainbike: Specialized Turbo Levo FSR

Vet! Wil ik ook :D
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Wauw, daar zitten beelden bij, waar ik bijna om mn schoonmoeder begin te roepen...
Erg fraai, daar weten ze hoe zwart routes er uit moeten zien.

Dan vragen we ons hier in NL af hoe we wedstrijden en toertochten zó kunnen organiseren dat er wat meer deelnemers op af komen. Hoe zal dát toch komen?
Bij de eerste de beste sneeuwvlok, molshoop of boom op de route lopen we hier al te z*ken.

Zal ik ook maar emigreren?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
mvdlans
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 872
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 13:58
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer sxc70 2009, (Titus Moto-Lite 2005. Kona Kula deluxe 2005)
Contacteer:

Jan Willem schreef:Zal ik ook maar emigreren?
Je bent van harte welkom! :-q
Super biken (van XC tot Enduro) in de Zuid Franse Hautes Alpes rondom Gap? Stuur een PB'tje.
"To make a mountain of your life is just a choice"
doppert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: wo 25 juni 2003, 00:15
Mijn mountainbike: Camber 29 comp '12

Ik zit hier met zweethandjes achter de pc. Ben best wel wat dingen gewend, maar als ik opnames zie die over een bergkam heen gaan met links en rechts 20m afgrond over een pad van nog geen 50 cm breed begin ik aan mezelf te twijfelen. Niet dat ik normaal moeite heb om een smal pad te rijden maar dit geeft toch wel een apart gevoel in de buik zeg maar.
mvdlans
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 872
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 13:58
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer sxc70 2009, (Titus Moto-Lite 2005. Kona Kula deluxe 2005)
Contacteer:

doppert schreef:Ik zit hier met zweethandjes achter de pc.
Ach, alles went zullen we maar zeggen! :-q De eerste keren dat ik zoiets reed zat ik ook met zweethandjes aan 't stuur. :wink:
Maar stoppen is er idd niet bij. Gewoon met losse handjes aan je stuur de graat over in je eigen tempo.
Net voor me zag d'r één 't niet meer zitten en die sprong van zijn fiets af! :lol: Hij gelukkig nog boven, z'n fiets kon die beneden ophalen. :winkie:
Super biken (van XC tot Enduro) in de Zuid Franse Hautes Alpes rondom Gap? Stuur een PB'tje.
"To make a mountain of your life is just a choice"
mvdlans
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 872
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 13:58
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer sxc70 2009, (Titus Moto-Lite 2005. Kona Kula deluxe 2005)
Contacteer:

De paashaas gaat mooie spulletjes brengen als voorbereiding op de enduro als het goed is: :winkie:
Afbeelding
Dikke elleboogbeschermers, beter dan die zachte die ik nu heb (maar super zijn voor een lokaal tochtje)
Afbeelding
Toch ook maar eens een echt stevige short besteld zodat ik m'n lichtere broeken spaar als ik in het stof hap! :lol:
Afbeelding
Super biken (van XC tot Enduro) in de Zuid Franse Hautes Alpes rondom Gap? Stuur een PB'tje.
"To make a mountain of your life is just a choice"
mvdlans
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 872
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 13:58
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Slayer sxc70 2009, (Titus Moto-Lite 2005. Kona Kula deluxe 2005)
Contacteer:

Ha, gisteren het enduro parcours weer voor de helft gereden met het nieuwe materiaal, helemaal top!!
De helm zit super en er is goed over nagedacht. Vooral de openingen bij je oren zijn erg prettig, je kan nu zelfs bellen zonder problemen met een fullface op! Als je verdwaald bent ofzo...... :winkie: :winkie:
De elleboog beschermers zijn ook super (Moab van Alpinestars), was in het beginsel wel 'bang' dat ze erg bulky zouden zijn, verschillende recenties gelezen dat ze minder comfortabel zijn, ak, je kan je arm niet goed strekken. Dat laatste is waar maar went snel en eenmaal op de fiets vergeet ik ze meteen. Doorslaggevend was voor mij dat de grootste klap bij een val waarschijnlijk door mijn armen opgevangen zou worden dus daar maar flink plastic op.
Nog wat piccies:
Over het graatje naar beneden, joehoe!!! :-D
Afbeelding
Afbeelding
Een grote speeltuin, race, slip, spring, big smile gegarandeerd
Afbeelding
Afbeelding
Wie raad wat er op m'n helm ligt mag een keer mee :winkie:
Afbeelding
En voordat de pret naar beneden toe begint moet er natuurlijk eerst omhoog gepeddeld worden
Afbeelding
Donderdagmiddag na 't werk weer met z'n drieen omhoog, life can be soooooo bad :-q
Super biken (van XC tot Enduro) in de Zuid Franse Hautes Alpes rondom Gap? Stuur een PB'tje.
"To make a mountain of your life is just a choice"
jaspero
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 29 augustus 2006, 21:49
Mijn mountainbike: Cdale CaadX, Ultimate CFSL 8 Aero
Contacteer:

Ce n'est pas difficile, un croissant !
Biking skills or Hospital bills
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Erg leuke speeltuin die jij daar hebt... :-q
Plaats reactie