Trek Bike Attack (Ernies rocks!)

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Haha, hotsnail, moet je maar niet zo hard rijden, dan kan je al die vallende types niet ontwijken. Ik reed rustig mijn ideale lijn en haalde zo 200 uitvallers in.
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

200 is wel erg veel. Officieel zijn er 777 inschrijvingen. Ik denk dat er maximaal 700 meededen met de race (geen idee om wat voor redenen mensen bij voorbaat afhaken). Schat in dat er rond de 50-100 tijdens de race afvielen door materiaalpech en/of crashes.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Als die 777 het resultaat zijn van een voorinschrijving enige tijd voordien is het niet verbazingwekkend dat er uiteindelijk minder aan de start staan. Zo zijn er altijd wel een aantal die in de aanloop naar een evenement zich zelf uitschakelen met crashes (BTDT) en die zich aanmelden om verzekerd van een plaatsje te zijn zonder dat men er zeker van is dat men vrij heeft, dat men vervoer heeft, etc...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Ik weet als enige hoe veel uitvallers het zijn. Ik heb ze allemaal geteld :-q toen ik als hekkensluiter op het parcours met alleen de man met de bezem achter mij, ze allemaal voorbij reed. :lol:
Plaats reactie