Pumptrack Rotterdam/Katendrecht?

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

paaltjes staan erin , morgen maar eens zien met wat voor materieel ze s ochtends komen..
dan het handwerk..
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

Afbeelding
na 2 uur met een graafmachine lag er dit , nu de rest met de hand..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
john eirik en mark bedankt te helpen die kop eraf te bijten..
we hadden graag wat langer gebruik gemaakt van de graafmachine maar de 2 uur die we hadden werden gesponsert.. waren we dus sowieso al erg blij mee!
de grove lijnen laten leggen door de machinist , nu moet er echter nog erg veel verplaatst gaan worden om de lijn berijdbaar te maken , kruispuntjes shapen enz.

we hebben iig genoeg grond! en als we een mooie roll-in , of 2 maken leggen we daar nog wat hogere tafeltjes neer voor een grote mannenlijn..
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
jerry's kid
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 606
Lid geworden op: zo 28 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa Gen 3
Contacteer:

En Hidde uiteraard bedankt voor al het voorwerk :). Dat wordt straks een mooie baan.
Better to die on your feet than live on your knees - Emiliano Zapata
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

Zo , morgen eerst ff fietsen ergens en dan weer aan de schep, vd week zijn er al wat rollers geshaped en morgen dus weer verder.. Foto 's zullen dan wel weer volgen..
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

dit is nog een heel
Afbeelding

grond was hard maar er is weer een boel gedaan , de lachende derde had al 2 rollers neergelegd vd week en vandaag toverde hij een mooie stepup uit zijn hoed.. vervolgens de volgende kombocht en roller eruit geshaped , deze moeten dan uit gaan komen in een step/down,roller,step/up om te connecten met de derde kombocht , rond ben je..

jerry´s kid is van morgen begonnen met het ingraven van een waterreservoir om regenwater in op te vangen om on the spot water te kunnen pakken voor het wateren vd boel.

word vet!
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

http://www.facebook.com/pages/Pumptrack ... 7344253807" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

Zo , ff statusupdate.. Bouw ligt al lang stil.., weinig draagvlak en door lichamelijke omstandigheden kan en ga ik deze kar niet trekken.
Terrein is nog steeds beschikbaar voor een pumptrack en is een tijd geleden zelfs een berg grond bijgestort..
Wat mij betreft kan iedereen die zin heeft naar hartelust graven..
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
The Funk Soul Brother
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 22:04
Mijn mountainbike: Gravel
Contacteer:

De lachende derde had al 2 rollers neergelegd vd week en vandaag toverde hij een mooie stepup uit zijn hoed..
Beter hulp dan van hem kan je in Nederland niet krijgen. Die gast weet echt alles van pumptracks en trails en bouwt betere banen dan wie dan ook :-D
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

Vlak sjors niet uit
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

HM'78 schreef:Vlak sjors niet uit
Doet hij ook niet.
The Funk Soul Brother
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 22:04
Mijn mountainbike: Gravel
Contacteer:

de lachende derde schreef:
HM'78 schreef:Vlak sjors niet uit
Doet hij ook niet.
Deed ik idd niet, ik had alleen maar goede bedoelingen met mijn comment.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

The Funk Soul Brother schreef:
Deed ik idd niet, ik had alleen maar goede bedoelingen met mijn comment.
Beetje een nutteloze opmerking idd, als iemand op de markt roept dat hij de beste sinaasappels van Europa verkoopt ga je daar toch ook niet tegenin? Dat Sjors trails kan bouwen weet iedereen dus om daar nou over te beginnen als iemand anders eens keer genoemd wordt snap ik niet helemaal.
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

wtf is dit nou? iemand steekt 80 veren in jouw reet en ik herinner alleen even aan sjors ..val jou niet eens af en dan zo'n reactie van jou?
erg kinderachtig...maarja ,...

en als iemand verkondigt dat hij de beste is en ik weet toevallig beter of heb sterke twijfels.. dan ga ik daar zeker tegenin.. zelfingenomen personen heb ik nml een bloedhekel aan..

ook erg lachwekkend dat je je zo tekort gedaan voelt als ik niet volmondig beaam dat je de beste bent...
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

[/quote]

Deed ik idd niet, ik had alleen maar goede bedoelingen met mijn comment.[/quote]

dat geloof ik dan wel weer. :-q
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
The Funk Soul Brother
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 22:04
Mijn mountainbike: Gravel
Contacteer:

Ken je De Lachende Derde persoonlijk? De allerbeste pumptrack waar ik ooit op heb gereden is namelijk gemaakt door hem. Verder ken ik hem heel goed en weet ik hoe ontzettend veel hij ervan af weet. Maar omdat hij zich nooit op de voorgrond bevindt, en altijd op de achtergrond super veel inzet toont en de Nederlandse scene heel veel helpt, ondanks dat de meeste mensen er niets vanaf weten, vind ik dat hij die '80 veren in zijn kont' meer dan verdient :)

Sjors is uiteraard ook super goed in pumptracks en dirts, beter dan ik zelf ooit zal worden daarin. Voor zover ik weet werken hij en De Lachende Derde veel samen, en is zijn zij waarschijnlijk het beste team die je kan hebben voor je pumptracks in ons land.
De reden waarom ik alleen De Lachende Derde heb genoemd is dat het er hier om ging dat hij zelf weer 'behind the scenes' veel hulp heeft geboden, en ik vind dat hij daar de props verdient.

De reden waarom De Lachende Derde zo reageerde is de manier waarop je het zei (heel kortaf).
Ik geloof uiteraard dat het niet je bedoeling was om zo over te komen, maar ik zie ook hoe deze comment over kan komen alsof je het mij echt kwalijk nam. (Nadelen van het internet, een zin kan je op meerdere manieren lezen).

Ook kwam hij hier niet voor zichzelf op. Hij is een goede vriend van me en reageerde verdedigend vanaf mijn/onze kant van het verhaal.

Nogmaals, niemand zal hier slechte bedoelingen mee hebben gehad. Als dit gesprek in het echt had plaats gevonden was het vast ook niet zo uit de hand gelopen. Dit waren gewoon wat misinterpretaties op het internet.
Plaats reactie