Khalid Stunting:' Welcome to my world! Stunt Promo Fall 2012

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik weet niet of je hem kent, maar dacht misschien wat inspiratie voor jou?

http://www.youtube.com/watch?v=zploy9L05h8" onclick="window.open(this.href);return false;
Crash and Learn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 689
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 19:35
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 7.0 EX
Contacteer:

Echt vet, maar 1 ding: als je een trick doet 'moet' je weer landen op je pedalen. Dus die handstand is echt vet boven je stuur, maar dan moet je wel weer landen op je pedalen en dat op film. Anders 'telt' ie niet. :)

maar respect. Ik heb je wel eens gezien achter CS geloof ik. Op je achterwiel uiteraard.
The Funk Soul Brother
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1505
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 22:04
Mijn mountainbike: Gravel
Contacteer:

In Brazilië zijn er een aantal groepen die aan 'wheeling' doen, zoals ze het zelf noemen. Beetje een mix van wheelies en flatland op een mtb, over het algemeen van heuvels af.
Denk dat jij dit wel interessant zal vinden: http://www.plussizebmx.com/blog/2012/12 ... races.html" onclick="window.open(this.href);return false;
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Ongelofelijk goed. Ik ben meer van modder, heuvels, wortels e.d., maar dit was echt een genot om naar te kijken. Wat een controle over die fiets man. Kunnen velen nog wat van leren.
Dit is stoer op een gezonde manier, helemaal geen brommertje of scootertje voor nodig. Gewoon ultiem evenwicht, conditie en een leuke bike!!
Ga zo door.
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Plaats reactie