Pass'portes du Soleil 2013

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Joh, ik ga gewoon volgende maand nog een weekeinde... (Maar ik ben wel jaloers ja, twee weken, wat fijn!)
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Top! Happy for you :)

Ben na een paar dagen hier al redelijk verslingerd geraakt aan de mogelijkheden hier. Spaarvarken gaat denk ik geslacht worden voor iets passenders dan mijn XC Rocky ;)
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Heb je iets getest op de PPdS salon waar je interesse in hebt? Enduro, freeride of DH?
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Yep, niet zoveel getest als ik wilde. De wachtrijen bij de hogedruk cleaners maakte het een beetje te gek elke keer. 1 uurtje rijden, half uur wachten, afspuiten, terugbrengen enz.

Maar ik neig naar iets Enduro-achtigs. 150mm ofzo en iets waar ik een beetje over de paden kan raggen. Hoeft niet park/DH proof te zijn. Maar spaarvarken is een beetje mager. Dus eens kijken waar ik tegen aan loop :) .
bosse
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: ma 21 mei 2007, 17:47
Mijn mountainbike: c'dale

Ik heb zondag de passportes gereden en maandag nog wat in het bikepark van chatel gereden.
Ben ik blij dat ik me had ingeschreven voor zondag!...
Nog een fotoke van maandag.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 5c4014bac8" onclick="window.open(this.href);return false;
dirten
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

Looking stylish :)
ernies
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 17 augustus 2009, 09:34
Mijn mountainbike: kan sneller dan ik
Contacteer:

Gaaf! Mooie sprong, Bosse!
Plaats reactie