XC'er vs. Freeride

Alles over freeride, downhill en andere extremere varianten van biken zoals Dual, 4X, Urban Assault, Street, Dirtjump en Trial.
Plaats reactie
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Dit weekend zag ik in de Hellendoornse berg een aantal jongens die aan het freeriden waren. Ze hebben aantal mooie parcoursen gemaakt. Ik heb diep respect voor de techniek en lef die deze jongens hebben. Kan er ook uren naar kijken. Dan valt XC fietsen daarna altijd wel wat in het niet met die paar dropjes... :-q
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Deze?:

Afbeelding
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Ik weet zeker dat ik dat in ieder geval 1 keer kan.
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Kwam ze net tegen op fb: http://www.facebook.com/marchollanderfo ... ref=stream" onclick="window.open(this.href);return false;
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Yep!!! Mooi he!
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

Zeker, wist alleen niet dat dat door ook kon. Had verwacht dat je iets meer hoogteverschil nodig had. Uitgezonderd die DJ.

Van de zomer in Leogang gedaan, super tof, alleen zaten er bij mij niet zoveel van die mooie trucs mid-air tussen. ;)
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
Gebruikersavatar
dizzasta
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 649
Lid geworden op: vr 6 januari 2012, 16:00
Mijn mountainbike: Wind Steel Klunker 29x3.0 | Cotic Flare Max! | Surly Straggler

uber dope. Ik kan er ook geen genoeg van krijgen. Als ik naar dergelijke filmpjes/foto's heb gekeken rij ik altijd heel anders het parcours in Schoorl :lol:
If you wanna ride....
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Mark en Jeroen zijn dan ook toppers he :) Maar snap je titel niet helemaal...
Gebruikersavatar
Frank773
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 15:11

ziet er donders uit! waar is dit exact!!?? miss keer meeten daar...
http://www.wildchains.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Bikers for Bikers!

sportshop Enschede
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Moet je die jongens even contacteren. Ik ga de locatie niet meedelen hier, weet dat ze er zuinig op zijn ;-).

Ik PB je zijn pinkbike account wel ff.
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Gewoon zelf bouwen. Zo'n grote schans heb je niet nodig om een sprong te maken, denk dat je met een uurtje graven al een lip van 70cm neer kan leggen.

Of ga hier eens langs, is een (min of meer) openbare spot. Ook mooie heuvels.

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... start=2460" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Frank773
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 15:11

goedemorgen de lachende derde.
sowieso met een schup kun je genoeg maken. wij gebruiken ook gewoon simpel rondslingerend hout.
maar de locatie bij ons in glanerbrug is plat. wel hebben we de eerste bulten er nu inliggen. maar we willen variatie en het liefst ook hoogtemeters om onze techniek weer bij te spijkeren.
thnx voor de link! ik neem aan dat die jongens daar regelmatig rijden. zou leuk zijn en volgens mij de
moeite waard zijn om eens die kant op te rijden.
http://www.wildchains.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Bikers for Bikers!

sportshop Enschede
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Zeker doen. Neem van te voren wel even contact op met de locals zodat je zeker weet dat er volk is.
Gebruikersavatar
Frank773
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 18 februari 2013, 15:11

doen we! dagje scrubben daaro haha. ik hoop dat ik er volgende week zondag tijd voor heb.
http://www.wildchains.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Bikers for Bikers!

sportshop Enschede
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

zenegroen schreef:Dit weekend zag ik in de Hellendoornse berg een aantal jongens die aan het freeriden waren. Ze hebben aantal mooie parcoursen gemaakt. Ik heb diep respect voor de techniek en lef die deze jongens hebben. Kan er ook uren naar kijken. Dan valt XC fietsen daarna altijd wel wat in het niet met die paar dropjes... :-q

.
Plaats reactie