Let's Ride Gelderland en omstreken

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
MTB noob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 8 oktober 2021, 17:59

Voor de mensen die graag mee willen rijden, stuur me even een privébericht met je nummer, dan voeg ik je toe aan onze Whatsapp groep. Of als je dat niet fijn vindt dan kunnen we via de berichtenbox van t forum verder afstemmen.
Trek X Caliber 9 | regio Nijmegen | beginnende MTBer
Gebruikersavatar
Arnieboy85
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 24 september 2021, 11:06
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 8 2021

Demoniac schreef: do 21 oktober 2021, 23:29 Mijn huis in Tiel moet nog even verbouwd worden, maar vanaf februari rijd ik graag mee :-D
Top man dan kunnen we misschien wel Poolen.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Voor mij beetje hetzelfde, al is de verbouwing wel aardig achter de rug. Ik wacht tot de jongste (en ikzelf dus ook) een beetje fatsoenlijke nachten/ ritme heeft. :lol:
Woon in Mook, dus dat is makkelijk. :winkie:
Gebruikersavatar
Arnieboy85
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 24 september 2021, 11:06
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 8 2021

Merijn. schreef: za 30 oktober 2021, 21:31 Voor mij beetje hetzelfde, al is de verbouwing wel aardig achter de rug. Ik wacht tot de jongste (en ikzelf dus ook) een beetje fatsoenlijke nachten/ ritme heeft. :lol:
Woon in Mook, dus dat is makkelijk. :winkie:
Leuk man.

Join de club als je zover bent.
SHJN
All rounder
All rounder
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 20 april 2020, 21:41

Voor Nick in het Engels

I live on border of Germany/Netherlands (indeed NOT Holland) at the German side. The red trail is approx 3km from my house. Most times I cycle the trails with my 5yr daughter and we visit the local bikepark too. We like to visit Willingen too.

She follows bike clinics as well, ones in two weeks. Maybe you’ve seen her already.
Plaats reactie