MTB-ers gezocht: Waddinxveen en omstreken

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
TheyCallMeGJ
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 oktober 2014, 12:20
Mijn mountainbike: Cube Sting 120

Hoi zijn er op dit forum mtb-ers actief uit Waddinxveen en omstreken? Stuur me dan een bericht. Ik wil me graag voorstellen en eventueel een keer een rondje meerijden. Ik ben in het bezit van een Marathon/All-Mountain MTB en wil graag eens biken in de Ardenne of Sauerland maar beschik zelf niet over een auto. Ik rij gemiddeld rondjes van 30 tot 60km. En doe soms interval trainingen. Mijn favo spot is Bergschehoek... ligt nou eenmaal om de hoek :) Mocht je een tip hebben betreft (meenemen eigen mtb) openbaar vervoer naar het buitenland dan hoor ik graan van je/jullie!
Laatst gewijzigd door TheyCallMeGJ op do 30 oktober 2014, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Altijd leuk om mensen uit de omgeving op het forum tegen te komen! Toevallig tijdens een duurtraining vorige week nog door Waddinxveen gereden ;)
Kom zelf uit Zoetermeer en heb dat dus als uitvalsbasis en "thuis"parcours, maar Bergschenhoek kom ik ook regelmatig (ga er toevallig komende zaterdag mijn nerve uitlaten).
Voor mij is het meenemen van meerdere fietsen wat onhandig zonder trekhaak...
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Bullet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 216
Lid geworden op: do 10 januari 2013, 15:15
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 sl

En ik kom uit ook uit Waddinxveen. :-q Momenteel rij ik meestal vrijdagmiddag uit mn werk (Ter Aar) naar Schoorl, Noordwijk of zeist. In het weekend vaak druk met halen en brengen van mn jongens die op voetbal zitten.
Maar een enkele keer kan ik wel tijd vrijmaken op zaterdag voor een toertocht o.i.d.
In de zomer als het savonds licht is rij ik samen met wat andere bikers op maandagavond naar Bergschenhoek.
En ik heb ook een racefiets waar ik nog wel eens op fiets :winkie:
That which does not kill us makes us stronger
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Het is niet de nerve geworden maar de cube. De nerve staat te wachten op nieuwe lagers in de achterbrug...
Maar toch een filmpje van mijn ritje: http://www.pinkbike.com/video/384980/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
TheyCallMeGJ
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 28 oktober 2014, 12:20
Mijn mountainbike: Cube Sting 120

Nice! Heb gelijk weer zin. nog even geduld... Kan evt. binnenkort wel die kant opkomen om kennis met elkaar te maken. alleen nog even niet aan klimmen beginnen...
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Laten we dan vooral hopen dat er nog niet teveel regen komt de komende weken. Het parcours lag er nu werkelijk perfect bij, maar in de winter wordt het vaak snel modderig.
Nu ben ik niet allergisch voor modder, maar echt een fan ben ik ook niet...
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
PFF
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 24 november 2014, 20:54
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6 (2015) & Specialized Rockhopper (2008)

Ik heb even een "Zoek en gij zult vinden" momentje!
sinds een paar maandjes ben ik echt hooked aan MTB-en. Ik kom uit gouda en ben bereid om t hele land door te crossen om de trails te verkennen (trails shredden wilde ik eigenlijk zeggen...)
Mijn conditie is gemiddeld te noemen denk ik. Ik ben gister nog in Beek geweest en die reed ik eigenlijk zonder problemen rond.

Als iemand dit weekend gaat, geef maar een gil!
Plaats reactie