Let's ride in de ardennen

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Wybi2
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 juli 2011, 14:32

Ben op het moment veel in de Ardennen in de omgeving van la roche dus gaan de fietsen mee, zin om mee te fietsen of ik met jullie laat maar wat weten via pb ik weet genoeg paden in de omgeving om er een hele dag of weekend in te vermaken :-q

grt wybi
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3253
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Top ! Stuur je pm zodra t mag van de agenda.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Wybi2
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 juli 2011, 14:32

Aankomende weekend tourtocht in esneux 1 keer 23 km daarna de 55 km duss als je zin heb laat even weten
astonia
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 27 september 2009, 12:07

Leuk, ik kom geregeld in Cielle en wil die omgeving ook gaan verkennen.
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Wanneer ik precies kan weet ik niet, maar ik ben zeker geïnteresseerd. Wil graag wat vaker naar het buitenland om daar te fietsen.
Wybi2
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 juli 2011, 14:32

Ik weet zeker als de route hier in de buurt gereden heb, je zeker terug wil komen. stuur maar even een pb en we komen er wel uit hoe meer mensen hoe meer vreugde.
Gebruikersavatar
Bosi
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 29 november 2015, 18:27
Mijn mountainbike: Specialized CCC

Hallo, ik heb al wel veel in Frankrijk gefietst maar nog nooit in de Ardennen. Zondag 31 januari wil ik deze kant oprijden. Rijden jullie dan La Roche of is Esneux ook een optie? Esneux is volgens de informatie minder zwaar en zodoende mooi om mee te beginnen. Anders wordt het gewoon afzien. :lol:
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Zijn er al enkele data beschikbaar zodat ik kan kijken hoe het met de planning zit? Als ik een paar data heb kan ik me daar op richten.
LaurentS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 20 december 2015, 12:16

Ik ga de komende tijd ook geregeld in de Ardennen te vinden zijn, trainen voor de Megavalanche. Als iemand dus mee enduro-achtige tracks wilt doen in die regio, PM maar.
Daarmee bedoel ik dus, rustig naar boven en knallen naar beneden.
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

31 januari is nu wel enigszins kortdag, maar ik ben wel benieuw wie er mee willen gaan. Mij lijkt het wel gaaf, maar ik moet het zeker thuis even overleggen.
Wat voor soort rijders hebben we hier eigenlijk mee te maken?
Wybi2
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 27 juli 2011, 14:32

Hey JosV en Laurents en bosi, ik zie dat jullie 31 januari misschien die kant op willen gaan. Waar komen jullie zo ongeveer vandaan welke plaatsen. Dan zouden we wat kunnen afspreken.
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Ik heb het gister besproken en het moet mogelijk zijn. Ik kom uit Gouda, heb een auto met fietsendrager, maar kan er maar helaas een op kwijt, dat dan weer wel. Vanuit Gouda om in de Ardennen te komen is ruim 3 uur denk ik.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Let wel op; in grote delen ligt er een goed pak sneeuw op het moment. Gisteren kwam er een foto voorbij van de omgeving Malmedy, je kunt je ski's meenemen voor een rondje op de piste.. :wink:
Gebruikersavatar
Bosi
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 29 november 2015, 18:27
Mijn mountainbike: Specialized CCC

Ik ga graag mee maar de 31ste kan helaas niet meer. Woonachtig in Eindhoven dus dat ligt wel op de route.
Een beetje sneeuw is niet erg en misschien zelfs wel leuk maar kan ook gevaarlijk zijn.

Februari/maart ben ik graag van de partij.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Knakker29 schreef:Let wel op; in grote delen ligt er een goed pak sneeuw op het moment. Gisteren kwam er een foto voorbij van de omgeving Malmedy, je kunt je ski's meenemen voor een rondje op de piste.. :wink:
17-1 (van de RDHF fb pagina)
Afbeelding
Plaats reactie