Winterberg willingen.

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

@windsurfer1979, Ik kom uit Gouda dus dan moet het wel echt de moeite zijn waar je je lange tijd goed goed kunt vermaken :p In Wageningen is er ook wat zover ik weet. Keer daarheen afzakken!
henkjan29er
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 22:55
Mijn mountainbike: Trek Stache

mark m schreef:Het lijkt mij ook leuk om een keer een dagje mee te gaan naar Winterberg (zodra e.e.a weer is geopend voor de bikers)!

Indien mogelijk sluit ik me dus aan!
+1 :-q

Lijkt mij ook wel eens wat!!
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

Als de datum mij past wil ik daar ook wel weer eens kijken. Henkjan, misschien samen rijden?
henkjan29er
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 22:55
Mijn mountainbike: Trek Stache

Goed idee lucas!
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Enig idee hoe het weer daar is en of het leuk is om te gaan? Ben benieuwd wie er zin heeft om binnenkort eens in een weekend naar Winterberg te gaan?
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2017
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

Bikepark gaat 28 april weer open, t weer is nog niet zo aantrekkelijk, maar dat had je waarschijnlijk al gezien. Eind mei hou ik me ook aanbevolen :)
JosV
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 14 december 2014, 13:39

Dan houden we dit topic daar maar even voor aan :)
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1068
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Is er nog iemand die komend weekend naar winterberg of willingen gaat? Ik zoek nog een bikepark Buddy voor komend weekend (zaterdag/zondag) :)
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

Donderdag gaan we... hebben nog plaats voor 2 fietsen & 3 personen in de auto 8)
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1068
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Jammer, ik moet gewoon werken donderdag :(
Ben je er wel rest van het weekend?
Gebruikersavatar
kingjoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 571
Lid geworden op: zo 4 november 2012, 19:14
Mijn mountainbike: GT Fury Worldcup 2016, GT Sanction Team 2017, GT Speed Serie 2015, Trek Fuel-EX 8 2013
Contacteer:

vrijdag en zaterdag staan we 24uur lang op de bmx baan te spelen :D

Afbeelding
M'n speeltjes
===============
GT Fury Worldcup 2016
Trek Fuel EX8 2013
GT Speed series 2015 (BMX)
GT Force 2018
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7393
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Je zag de sneeuw vandaag (uhh.. gisteren) nog liggen aan de kant maar tegelijkertijd waren goggles tegen het stof geen overbodige luxe; zijn wat werkzaamheden waarvoor tractoren rijden en er was veel vind. Wat er ook veel was, was volk... :o

Modder beperkte zich tot een stukje singletrail, de plaatsen die nimmer droog lijken te worden en een stuk aan het eind van Freeride/DH.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Jep, wat een volk. Soms stond de rij tot aan het eind van de Freeride.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1068
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Gisteren geweest: super rustig! Nog nooit zo rustig gezien op een zondag. Misschien paar keer 3 gondeltjes wachten, that's it.
Vind de downhill wel echt achteruit gegaan. Enerzijds is alles makkelijker gemaakt, anderzijds alles uitgesleten en voor mij het risico niet meer waard (denk aan drop op open stuk, 1 en al enorme gaten in de landing)
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

maaf2 schreef:Gisteren geweest: super rustig! Nog nooit zo rustig gezien op een zondag. Misschien paar keer 3 gondeltjes wachten, that's it.
Vind de downhill wel echt achteruit gegaan. Enerzijds is alles makkelijker gemaakt, anderzijds alles uitgesleten en voor mij het risico niet meer waard (denk aan drop op open stuk, 1 en al enorme gaten in de landing)
Hmwah, brakebumps heb je in elk park. doe je heel weinig tegen.. Goed om daarvoor te gaan oefenen dan? :-q
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
Plaats reactie