Time Trial MTB Hardenberg 2016

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

28 maart 2016 is het zover. Dan wordt tijdens Hardenberg Buiten voor de tweede keer de MTB Time Trial georganiseerd. Na alle positieve reacties van vorig jaar hebben we besloten deze sportieve uitdaging voor MTB liefhebbers wederom te gaan organiseren.

De lengte van de Time Trial is 10 km en zal de deelnemers voeren over delen van de vaste MTB route van Hardenberg.,

Aanvang is 13.00 uur. De startlocatie is tegenover dagrecreatieterrein de Oldemeijer in de boswachterij Hardenberg.
https://www.google.nl/maps/place/Oldeme ... 80786b6795" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor vragen en meer informatie kun je een email sturen naar: mtbhardenberg@gmail.com
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

abreukel schreef:28 maart 2016 is het zover. Dan wordt tijdens Hardenberg Buiten voor de tweede keer de MTB Time Trial georganiseerd. Na alle positieve reacties van vorig jaar hebben we besloten deze sportieve uitdaging voor MTB liefhebbers wederom te gaan organiseren.
Dit lijkt me een wedstrijd. Kan je die niet beter (ook) in een wedstrijd-topic zetten?
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

to0n schreef:
abreukel schreef:28 maart 2016 is het zover. Dan wordt tijdens Hardenberg Buiten voor de tweede keer de MTB Time Trial georganiseerd. Na alle positieve reacties van vorig jaar hebben we besloten deze sportieve uitdaging voor MTB liefhebbers wederom te gaan organiseren.
Dit lijkt me een wedstrijd. Kan je die niet beter (ook) in een wedstrijd-topic zetten?
Beste,

Het is idd een wedstrijd, alleen wordt er gestreden om de eer :)
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Hoe is de vorige eigenlijk verlopen?
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 0&t=118753" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan er verder niets over vinden.
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

Vorig jaar hebben we positieve reacties gehad op onze eerste organisatie. Er waren 25 deelnemers. uiteraard hopen we dit jaar meer deelnemers aan te trekken.
Omdat het plaatsvindt op 2e paasdag en er op die dag "Hardenberg Buiten" wordt georganiseerd, kan de familie genieten van allerlei leuke activiteiten op en rond de Oldemeijer. Ideaal dus!
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

abreukel schreef:Omdat het plaatsvindt op 2e paasdag
Helaas ben ik er dus weer niet bij. Thuiswedstrijd in Apeldoorn rijden...
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
dago
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: do 24 februari 2011, 12:50

Mooi rondje. Vorig jaar kennisgemaakt hier toen we op vakantie waren bij bumpie (sprookjescamping).
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

dago schreef:Mooi rondje. Vorig jaar kennisgemaakt hier toen we op vakantie waren bij bumpie (sprookjescamping).
Je bent uiteraard 2e paasdag ook weer welkom!
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

Nog ff een up

Tjek ook
https://www.facebook.com/events/1669995706591892/" onclick="window.open(this.href);return false;
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

IVM de slechte weersomstandigheden is de Time Trial van vandaag afgelast. Dit ivm veiligheidsoverwegingen. Misschien kiezen we nog een andere datum waarop we deze sportieve uitdaging met elkaar aan kunnen gaan.
abreukel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: di 1 april 2008, 15:02
Mijn mountainbike: Hardenberg
Contacteer:

IVM de slechte weersomstandigheden is de Time Trial van vandaag afgelast. Dit ivm veiligheidsoverwegingen. Misschien kiezen we nog een andere datum waarop we deze sportieve uitdaging met elkaar aan kunnen gaan.
Plaats reactie