Mtb maatje(s) gezocht omgeving haarlem of alkmaar

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
JaapieD
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 6 november 2014, 18:24

Ik ben al flink wat jaartjes aan het racefietsen maar hier is het laatste jaar een beetje de klad ingekomen. Vorig jaar heb ik een nieuwe mountainbike gekocht en ben op zoek naar een maatje of groep in de omgeving van Haarlem of Alkmaar. Ik ben geen echte beginner meer, maar mijn conditie laat nog wat te wensen over.

Gr, JJ
Gebruikersavatar
PaneVino
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: do 8 augustus 2013, 22:22

Ik ben lid van MBC De Noordbikers, die dinsdagavonden in het Haarlemmermeese Bos en trainingsavond hebben. Vanuit Haarlem is het niet zo heel ver fietsen daar naartoe, weet ik uit ervaring ;)
Zeker een aanrader om eens een keer te proberen. Zo leer je snel mensen (en je fiets ;) ) kennen.

In Zandvoort is ook een groep Mtb'ers actief die zich hebben verenigd als De Dunebikers. Als je contact zoekt via http://www.dunebikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zou je best een een leuk groepje kunnen treffen, want ik kom die mannen bij tijd en wijlen op diverse parcours in de wijde omgeving van de Haarlemmermeer tegen.

Dan weet ik ook dat er rondom rijwielhandel (en meer) BikeSportive een actieve groep fietsers is. Daar zou je ook eens contact mee kunnen opnemen.

Aansluiting zoeken bij een reeds bestaande groep is, zoals je uit mijn reactie wellicht al had kunnen afleiden, volgens mij de best manier om een fijne groep te treffen.
2020 Trek Fuel EX
2018 Trek 920 (gestolen)
2015 Kona Wo
Plaats reactie