Bikepark Hürtgenwald 30-07

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Beste bikers,

ik ga met een groepje op zaterdag 30 juli naar Bikepark Hürtgenwald in Duitsland.
We hebben een evenement aangemaakt op Facebook zodat we kunnen zien wie er gaan en kunnen we daar overleggen voor eventuele carpool. Mocht er iemand interesse hebben om mee te gaan - laat maar weten! Dan zal ik kijken of ik je een invite kan sturen voor het evenement.

Het bikepark heeft 2 downhill tracks, een dikke freeride en een lekkere flowtrail. Je wordt naar de start gebracht d.m.v. uplift en daarna een klein stukje fietsen.

Hier hun FB pagina: https://www.facebook.com/MTB.Park.Huertgenwald/" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat informatie op, filmpjes en toffe foto's.

Dagkaart volwassenen/kind: € 22,- / €15,-
Halve dagkaart (vanaf 14:00u) volwassenen/kind: € 15,- / € 11,-

Het bikepark is open van 10:00-18:00u en er is pauze van 13:30-14:00u (hierbij zijn de tracks gesloten)

Wie weet tot dan!

Stephanie
Laatst gewijzigd door StephanieVM op di 12 juli 2016, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

30 JULI neem ik aan Stephanie? :bier:

Maar misschien tot dan!
Ride a bike!
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

@Ramonneke

Uiteraard, ik ben een held met de verkeerde maanden! ;)
Gebruikersavatar
Apostle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 18 april 2014, 23:56
Mijn mountainbike: Saracen Myst

is dat nog een beetje te doen met mijn Nerve XC? Zou die flowtrail nog moeten gaan? Ben nog nooit in een bikepark geweest maar lijkt me leuk om eens te proberen! Heb ook ruimte voor een passagier (of 3 als iemand een ruimere fietsendrager heeft).

kan overigens niet vinden of je daar ook de juiste helm + pads kunt huren, weet iemand dat?
StephanieVM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 349
Lid geworden op: do 30 mei 2013, 15:59
Mijn mountainbike: Utrecht, NL

Apostle schreef:is dat nog een beetje te doen met mijn Nerve XC? Zou die flowtrail nog moeten gaan? Ben nog nooit in een bikepark geweest maar lijkt me leuk om eens te proberen! Heb ook ruimte voor een passagier (of 3 als iemand een ruimere fietsendrager heeft).
kan overigens niet vinden of je daar ook de juiste helm + pads kunt huren, weet iemand dat?

Ik heb daar met mijn vorige MTB (Trek fuel ex 8 fully met 120mm voor) ook alles gefiets (downhill, freeride en flow). Was prima te doen na mijn mening.

Over de bescherming kan ik je niet zoveel vertellen.. Toen ik daar was stond er een 'kassa' maar of ik daar spullen inzag die verhuurt kunnen worden.. geen idee. Ik heb eventueel nog wel een set knie/scheen te leen in maat M, zijn wel een beetje versleten maar protectie werkt voldoende.
Gebruikersavatar
Apostle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 18 april 2014, 23:56
Mijn mountainbike: Saracen Myst

Ok dat zou top zijn!
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Klinkt wel weer erg verleidelijk.
Voor diegenen die er nog nooit geweest zijn, het is echt de moeite waard.
Voor ieder wat wils en de sfeer is gemoedelijk.
En als dezelfde buschauffeur als vorige keer achter het stuur zit dan adviseer ik je om in de bus ook je helm
op te houden :D :D
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
JasperGr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: zo 23 november 2014, 20:45

Sorry dat ik misbruik maak van het topic maar zijn er mensen die weten of je rondom Hurtgenwald (Buiten het park om) ook mtb-routes heb. Volgende week ga ik richting Zweifall en ik was benieuwd of er nog wat te beleven valt ;) Thanks!
Gebruikersavatar
Apostle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: vr 18 april 2014, 23:56
Mijn mountainbike: Saracen Myst

In nideggen zijn leuke routes. Kwartier verder
MTB_Kees
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: za 3 september 2016, 15:31
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Ik wil wel mee! Ik heb alleen geen auto :-)
Whoop Whoooop
Plaats reactie