MTB'ers in Maas en Waal / Druten?

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Paar weken nu zo wat kilometers aan het wegtrappen op de dijken en wegen hier in de buurt en tot nu toe is dat best leuk, maar vroeg me af of er meer mountainbikers in de regio van Druten wonen? Ik kom onderweg altijd genoeg wielrenners tegen, maar die ga ik op de weg niet bijhouden en zie hen ook niet snel een uitstapje in het bos maken.. :P

En als ze er zijn, waar wordt dan gefietst? Ben nu zelf paar keer naar Rhenen / Amerongen en Nijmegen gegaan, maar dat is dan toch ff gedoe met fietsenrek enzo.. Sowieso lijkt het me leuk op deze manier wat meer mensen te leren kennen, ben nog vrij nieuw in deze regio. :lol: (woon nu bijna twee jaar in Druten) En zeker tochten in het bos vind ik het prettiger om met 1 of meer te rijden. Op de weg ben ik daar niet zo bang voor, als er iets gebeurt is dat toch meestal met een andere weggebruiker, maar een boom belt geen 112 als je jezelf ertegenaan plakt. :roll:
Laatst gewijzigd door Merijn. op ma 12 september 2016, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
tennee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 25 april 2016, 08:35

LOL
คาสิโน คาสิโนออนไลน์ คาสิโนจ้า
คาสิโนออนไลน์
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Fiets je ook weleens in de drunense duinen?
Ik en nog forumleden gaan morgenochtend naar Drunense duinen misschien wil je ook wel mee?

Kom zelf uit Gorinchem
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Nog niet geweest, de laatste weken vooral in de omgeving van Nijmegen en het Reichswald (richting Kleve). Vandaag toevallig in regio Arnhem gereden. Voor een volgende keer hou ik me aanbevolen. :-q Vind het leuk om verschillende gebieden te proberen / ontdekken.
Fevo
All rounder
All rounder
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 september 2016, 19:23

Zou ook weleens andere regio willen fietsen dus je kan me altijd pb'en.
Plaats reactie