De Heuvelrug 100, star en single edition, zaterdag 8 oktober

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

:-{ Ai ai ai, ik zie nu net dit topic voor a.s. zaterdag... Ik heb met aantal lokale bikers afgesproken 100 km in België te rijden.
Beetje erg jammer, anders had ik met 32 x 17 29er staal & star er zeker bij geweest.
Ik zal deze topic eens vaker bezoeken. Wie weet wordt er meer gepland, iets in de omgeving van Brabant, Dorst-Trilogie?
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

suravida schreef:Als je meerijdt zal ik het overwegen. Mag je op mijn singlespeed laten zien hoe je overal bovenkomt ;-) (mits je mijn frame niet scheurt) 8
For the record: ik heb Kwintelooien een keer of drie op de Singlespeed gedaan, alleen bij de eerste keer trok ik mijn achterwiel uit de dropout en klem in het frame. (en mocht ik naar de auto lopen omdat ik niet de goede inbus bij me had) Bij de 2e keer schoot er bij de 3e of 4e klim (die met die fokking steile bocht erin) iets los in mijn knie waarna ik een week mank liep. En bij de derde keer ben ik dus maar gaan lopen op de steile stukken.... Dus er is op die manier eigenlijk weinig lol aan, en die energie besteed ik liever aan iets leuks.
Tja, iets soortgelijks meegemaakt daar met behoorlijke klim. Sindsdien af en toe beetje protest van linkerknie :(( . Maar ik onthou 1 ding, een singlespeed-biker heeft 3 versnellingen... 1. Staand biken; 2. Zittend biken; 3. Lopen met bike :winkie:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

suravida schreef:Waar: Start is recreatiepark Ginkelduin, dan kunnen we daar tussendoor ook wat eten. (andere/betere suggesties zijn welkom)
Wanneer: Zaterdag 8 oktober, 10u verzamelen, 10.30u op pad. Reken er maar op dat je een uur of 8 onderweg gaat zijn. (inclusief pauzes enzo)
Ik start meestal op de parking aan de N226 of op de Bergweg. Dit is ook prima maar ze hebben er daar geen problemen mee als niet-gasten er parkeren? Hoe wilde je van daaruit de rit opzetten? Lunch op het recreatiepark?

Ik heb er zin in :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Een paar posts hierboven had ik al voorgesteld om bij de VVV aan de N226 te parkeren. Heb je niet die k*tklimmen van Leersum aan het eind van de rit ;-)
Ben zelf nu net herstellende van een buikgriep dus ik hoop dat ik zaterdag foto genoeg ben :-(
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Zaterdag ben je vast wel foto genoeg
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

suravida schreef:Ik zit er trouwens over te denken om de startlocatie te wijzigen naar de VVV Leersum aan de Maarsbergseweg.
Had ik gemist, is prima, dan zie ik jullie daar morgenochtend. Je ben vast wel weer 'foto' morgen maar buikgriep-virussen thuislaten aub, een van de kids is net weer beter :lol:
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik heb mijn twijfels of ik morgen weer foto ben eerlijk gezegd....alles doet nu nog pijn in ieder geval :-(
Maar gelukkig weet Bouwpakket ook redelijk de weg daar al zou ik liever meegaan. Maar ik wacht nog even af hoe het vandaag verder gaat en laat wel weten wat ik morgen doe.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

suravida schreef:Ik heb mijn twijfels of ik morgen weer foto ben eerlijk gezegd....alles doet nu nog pijn in ieder geval :-(
Maar gelukkig weet Bouwpakket ook redelijk de weg daar al zou ik liever meegaan. Maar ik wacht nog even af hoe het vandaag verder gaat en laat wel weten wat ik morgen doe.
:(( Ik hou nog steeds goede hoop
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Zou wel erg jammer zijn als je er niet bent. Ik weet ook nog niet hoeveel babbels ik morgenochtend heb en of ik de hele rit vol ga houden maar ik ga ik in ieder geval een poging doen.

Gewoon vanavond een paar flinke glazen wodka achterover kiepen (singlespeed stijl) dan ben je morgen weer fotogeniek :-q
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

George schreef:Zou wel erg jammer zijn als je er niet bent. Ik weet ook nog niet hoeveel babbels ik morgenochtend heb en of ik de hele rit vol ga houden maar ik ga ik in ieder geval een poging doen.

Gewoon vanavond een paar flinke glazen wodka achterover kiepen (singlespeed stijl) dan ben je morgen weer fotogeniek :-q
Het MOET eigenlijk wel. Ik zou SAMEN met suravida een keer SS Heuvelrug doen......
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

:o Op de donderdag nog buikgriep, en op de zaterdag 100+ km's SS. Dat gaat helemaal goedkomen toch :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Retep87 schreef::o Op de donderdag nog buikgriep, en op de zaterdag 100+ km's SS. Dat gaat helemaal goedkomen toch :winkie:
Hij zal in ieder geval een stuk lichter geworden zijn. Dus klimmen is geen probleem. Op het vlakke neem ik hem wel een beetje op sleeptouw en hou het wel uit de wind.
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Fijn dat ik zo gewild ben :lol: Maar zoals het nu gaat is een rondje Vlaardingen op een fully met versnellingen al een uitdaging....maar wie weet!
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Buikgriep is toch ontgiften voor de gewone stervelingen? Je zou je dus beter moeten voelen!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik kruis mijn vingers voor de foto-heid van Suravida, eigenlijk moet je er wel bij zijn...

Maareh, welke kant gaan we op na de start? Leersum/Amerongen of Austerlitz/Zeist? Dit evens namens mogelijk meefietsende maar onderweg afhakende twijfelaars...
Plaats reactie