Let's ride Framebuilders en bewonderaars

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Allemaal maar (lege) fietdendragers hier, dus ik denk dat ik er ben :tong
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4129
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Leuk ritje mannen! Ik zal een volgende keer mijn materiaal wat beter op orde hebben, belooft!
Gebruikersavatar
Retep87
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1168
Lid geworden op: wo 25 oktober 2006, 11:13
Mijn mountainbike: BMC FS02/ragley piglet II/On One Inbred

Leuk initiatief Dries :-q. Heel gaaf om de drie kunstwerken in het echt te zien, elk met hun eigen insteek. En de trails waren ook vet(tig).
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

2 van de fietsen natuurlijk vorige week al gezien, maar blijft gewoon fantastisch dat je gewoon meerijdt met een stukje huisvlijt die nauwelijks onderdoen voor bouwsels van de experts!

En ruige trails ook nog! Heerlijke tocht Michiel! Dank! En leuke club bij elkaar en dan heb ik de helft nog nauwelijks gesproken...
baron062 schreef:Ik zal een volgende keer mijn materiaal wat beter op orde hebben, belooft!
Stickers op het frame?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

:D

Het was een mooie rit met onverwacht goed weer en een behoorlijk droge ondergrond. Dat een paar van de beste paden waren afgesloten/dichtgegooid door wandeldames met hondjes vergeten we dan maar snel. :lol: Volgende keer door naar het Reichswald?
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Primaa idee. Ik heb me desondanks goed vermaakt hoor!

Heb jij nog fotos van die drop bij dat gat waar we een poosje mochten spelen Michiel? :tong
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

datang schreef:Primaa idee. Ik heb me desondanks goed vermaakt hoor!

Heb jij nog fotos van die drop bij dat gat waar we een poosje mochten spelen Michiel? :tong
Wist niet dat Michiel van mij ook een foto had gemaakt. Ik ging op het laatst alsnog achter jullie aan... Ook nadat zelfs die leuke blonde dame begon te zeggen, kom op Joeri! Omdat mijn naam al was genoemd door Michiel. Dus toen ging ik toch maar...

:winkie:

Afbeelding
Thanks Michiel!

...en thanks @all. Was een leuk en gezellig ritje. Ondanks dat ik de omgeving van Nijmegen onder mooiere, leukere en betere omstandigheden eerder heb gereden in het verleden...:evil:
Laatst gewijzigd door Suntoro op zo 6 november 2016, 10:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16075
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Geen foto van die dame?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Lars TB schreef:Geen foto van die dame?
Haha... Nee, zo te zien niet... ;) Wel leuk dat die wel zo spontaan en enthousiast over ons was... Kon je van die ouwe taart niet zeggen... :lol:
Gebruikersavatar
Wybo Zijlstra
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: di 4 oktober 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Cyclo totxo 29er XC race 2013, Kona Honzo 2015, Gazelle gold line 1997

Wo!!! die Joeri heeft zelfs met zijn helm op sjans. :-q
Was een mooie, leerzame en en bij de zandkuil een uitdagende rit.
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Haha die leuke blonde dame ja; ''gaan jullie hier vanaf??'' En ondanks die takken(wijven) was 't een geslaagde dag :-q

Hier nog wat wazig beeldmateriaal:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

edit:
Wybo Zijlstra schreef:
Was een mooie, leerzame en en bij de zandkuil een uitdagende rit.
Jij zorgde wel voor uitdaging ja.. goeiendag wat ramde ie naar beneden :o
Laatst gewijzigd door Herman de Biker op za 5 november 2016, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
'BUILT not Bought '
JSM
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 8 januari 2010, 21:39
Mijn mountainbike: is van mij

Dank voor het mooie dagje. Was super om die drie prachtbikes te bewonderen!

En er werd ook druk gefietst: :wink:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door JSM op zo 6 november 2016, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Leuke foto's Marius!...:-q

En @Wybo... Die wortelafdaling ging maar net goed, niemand deed het je daarna nog na.... :lol: Die lijn was ook niet optimaal, haha. Kwam net bij jullie aanrijden, toen jij daar vanaf ging. Je frame al gecheckt of ie niet weer gescheurd is (want we waren tenslotte weer in Nijmegen e.o.)... :tong
Gebruikersavatar
Wybo Zijlstra
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: di 4 oktober 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Cyclo totxo 29er XC race 2013, Kona Honzo 2015, Gazelle gold line 1997

Herman de Biker schreef: Jij zorgde wel voor uitdaging ja.. goeiendag wat ramde ie naar beneden :o
Achteraf gezien was dat misschien niet zo'n slimme actie van mij. Het was een wonder dat ik nog op de fiets bleef zitten.
Gebruikersavatar
Wybo Zijlstra
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: di 4 oktober 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Cyclo totxo 29er XC race 2013, Kona Honzo 2015, Gazelle gold line 1997

Suntoro schreef: En @Wybo... Die wortelafdaling ging maar net goed, niemand deed het je daarna nog na.... :lol: Die lijn was ook niet optimaal, haha. Kwam net bij jullie aanrijden, toen jij daar vanaf ging. Je frame al gecheckt of ie niet weer gescheurd is (want we waren tenslotte weer in Nijmegen e.o.)... :tong
Altijd als jij er bij bent doe ik gekke dingen. :wink: Fiets net uit de auto gehaald en het lijkt er op dat het frame zonder scheuren in de buizen het heeft overleefd. :)
Plaats reactie