Zomer Rit 134 km rit 18 juli 2020

Bike afspraken, eat some dirt or dust together.
Plaats reactie
PaganiProductions

Mario070 schreef: za 27 juni 2020, 22:36 En hoe ging het rijden :-D is het solo of een Lets Ride geworden :-q
het is een solo rit geworden uiteindelijk.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

PaganiProductions schreef: ma 29 juni 2020, 21:02
Mario070 schreef: za 27 juni 2020, 22:36 En hoe ging het rijden :-D is het solo of een Lets Ride geworden :-q
het is een solo rit geworden uiteindelijk.
:-q netjes hoor, 80km in je uppie :-D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik heb nog wel een vraag :D zelf heb ik geen strava en de meeste die ik kan zien eindigen de ritten waar ze ook zijn begonnen....maar bij jou PP heb ik meerdere keren gezien dat de rit niet eindigt waar je begonnen bent :-?
Of zie ik over het hoofd :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
PaganiProductions

Mario070 schreef: ma 29 juni 2020, 21:44 Ik heb nog wel een vraag :D zelf heb ik geen strava en de meeste die ik kan zien eindigen de ritten waar ze ook zijn begonnen....maar bij jou PP heb ik meerdere keren gezien dat de rit niet eindigt waar je begonnen bent :-?
Of zie ik over het hoofd :wink:
Dat klopt als ik klaar ben met de rit stop ik de rit en de rest cooling down omdat ik dan meestal een lang langzamer rijdt dan de rit op snelheid.
En dat komt ik gebruik ook andere voor ritten op te nemen die gebruikte ik voor strava daar heb dat onderscheid al op gemaakt.
PaganiProductions

Mario070 schreef: ma 29 juni 2020, 21:38
PaganiProductions schreef: ma 29 juni 2020, 21:02

het is een solo rit geworden uiteindelijk.
:-q netjes hoor, 80km in je uppie :-D
Ik wil nog langer mijn langste rit is nu 104 km.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

PaganiProductions schreef: ma 29 juni 2020, 22:42
Mario070 schreef: ma 29 juni 2020, 21:44 Ik heb nog wel een vraag :D zelf heb ik geen strava en de meeste die ik kan zien eindigen de ritten waar ze ook zijn begonnen....maar bij jou PP heb ik meerdere keren gezien dat de rit niet eindigt waar je begonnen bent :-?
Of zie ik over het hoofd :wink:
Dat klopt als ik klaar ben met de rit stop ik de rit en de rest cooling down omdat ik dan meestal een lang langzamer rijdt dan de rit op snelheid.
En dat komt ik gebruik ook andere voor ritten op te nemen die gebruikte ik voor strava daar heb dat onderscheid al op gemaakt.
Gemiddelde snelheid is iets voor wielrenners, dat weet je toch? :wink:

Volgende keer gewoon de hele rit op Strava gooien. Lekker belangrijk dat gemiddelde...
Poldertoerist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 12:54
Mijn mountainbike: idworx Rockn Rohler - rough

tja.. en zelfs dan nog. Als ik op de racer thuiskom met een gemiddelde van 29 dan weet ik zelf heus wel dat ik de hele rit toch een wat hoger tempo had. Waarom zou ik mijn rit dan later starten en eerder stoppen? Ik zie op strava ook wel eens mensen en die hebben dan inrijden en uitrijden voor of na een activiteit.

ach.. als je aan het einde van de hele rit maar lekker gefietst hebt denk ik dan.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Toch is het wel handig om niet de hele rit op te nemen, vooral als je van thuis vertrekt. Ik laat ook altijd de eerste paar kilometers er af en stop de rit een paar km van te voren. Strava heeft zo'n hele mooie privacy optie, maar als je slim wat ritten combineert kun je alsnog iemands adres ontfutselen.
PaganiProductions

zonoskar schreef: di 30 juni 2020, 12:07 Toch is het wel handig om niet de hele rit op te nemen, vooral als je van thuis vertrekt. Ik laat ook altijd de eerste paar kilometers er af en stop de rit een paar km van te voren. Strava heeft zo'n hele mooie privacy optie, maar als je slim wat ritten combineert kun je alsnog iemands adres ontfutselen.
Als je om privacy druk maakt kan je beter geen locatie apps gebruiken.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

PaganiProductions schreef: di 30 juni 2020, 13:07 Als je om privacy druk maakt kan je beter geen locatie apps gebruiken.
Nee, je kan locatie apps gebruiken en toch aan je privacy denken.
Plaats reactie